2022-04-29, 20:15
Bannlyst
Är det bara jag som har tankar på att våldta kvinnor? Det är verkligen aldrig något jag skulle göra men ibland får jag upp konstiga tankar som att kedja fast dem i en källare och våldta skiten ur dem. Är det konstigt att ha sådana här tankar eller är det normalt för alla människor?
Citera
2022-04-29, 20:17
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susozs
Är det bara jag som har tankar på att våldta kvinnor? Det är verkligen aldrig något jag skulle göra men ibland får jag upp konstiga tankar som att kedja fast dem i en källare och våldta skiten ur dem. Är det konstigt att ha sådana här tankar eller är det normalt för alla människor?
Det är konstigt om du har återkommande sådana fantasier. Jag tycker att det låter oroande. Du borde söka psykiatrisk hjälp innan det händer något allvarligt.
Citera
2022-04-29, 20:18
Medlem
tendensens avatar
Citat:

Utveckla "drömmar"...
eller är det bara random tankar du får?
Citera
2022-04-29, 20:20
Bannlyst
Okej du ska få ett exempel. Ibland kan jag gå till gymmet och se någon het tjej och då kan jag tänka ungefär "Henne skulle jag så gärna vilja kedja fast i en källare och våldta".
Citera
2022-04-29, 20:20
Medlem
Emellies avatar
Beror väl på vad du tänder på sexuellt. En del tjejer tänder på fantasin om våldtäkt tom. Men i praktiken är det dock inte så vanligt att man genomför sådant. Rätt stor skillnad på fantasi och verklighet.

Vet inte hur vanligt det är för er män att tända på våldtäkt dock, pratas inte så mycket om det, men uppenbarligen går ni igenom med det ändå.
Citera
2022-04-29, 20:21
Medlem
tendensens avatar
Citat:
Okej du ska få ett exempel. Ibland kan jag gå till gymmet och se någon het tjej och då kan jag tänka ungefär "Henne skulle jag så gärna vilja kedja fast i en källare och våldta".
Låter mer som en fantasi du har.
Citera
2022-04-29, 20:26
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:

Om du kanske gilar dominans och BDSM är en sak.

Men beskrivningen av den där funderingen du har låter inte friskt.
Citera
2022-04-29, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tendensen
Låter mer som en fantasi du har.
Jo, antagligen. Men jag känner mig ganska konstig efter jag får dessa tankar i huvudet, så jag undrar om jag är ensam om att få sådana fantasier.
Citera
2022-04-29, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Om du kanske gilar dominans och BDSM är en sak.

Men beskrivningen av den där funderingen du har låter inte friskt.
Jag hör vad du säger, men jag tror det är ganska vanligt att tänka såhär. Bara man inte genomför det.
Citera
2022-04-29, 20:31
Medlem
tendensens avatar
Citat:
Jo, antagligen. Men jag känner mig ganska konstig efter jag får dessa tankar i huvudet, så jag undrar om jag är ensam om att få sådana fantasier.

En fantasi är en fantasi, du får fantisera om vad du vill.

Men för att svara på din fråga, nej du är inte ensam om att ha skeva fantasier/tankar om både de ena och de andra. Alla har det, vare sig dom vill erkänna det eller inte
Citera
2022-04-29, 20:35
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Klart att du inte är ensam, folk är bara rädda för att erkänna att de har såna här skamliga tankar.
Citera
2022-04-29, 20:36
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Citat:
Väldigt vanligt att män fantiserar så och att kvinnor fantiserar om att bli våldtagna.

Titta in i BDSM-forumet och sök på ”rape play” så kommer du hitta åtskilliga som har varianter på din fantasi.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in