Har enskild firma och gjorde ett uttag till mitt privata konto idag på 35 000. Kunde betala ett par räkningar på runt 10 000 tidigare. Men loggade in idag och har -16 000 på kontot!! Har inga väntade transaktioner så verkar inte som jag blivit scammad lr något.. Någon som har haft ett liknande problem någon gång??