2022-04-28, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Jag köpte för några hundra, kan bli värt mycket i framtiden nu med Samsung dealen?
En chans post vill jag kalla det än så länge.

Kul för dig...
Citera
2022-04-28, 17:19
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
🤷😅😅😅

Ingen rök utan eld!
Varför sjunker kursen som en sten?
Efter tjurrusningen upp till 120 öre efter samsungnyheten så har kursen formligen imploderat och är nu väsentligt lägre än innan nyheten släpptes.

Du får väl köra vända smileys till och fortsätta sitta lugnt i båten men vad tror du kursraset beror på.

Allt mindre tyder på att det vänder någonsin för Anoto.
Citera
2022-04-28, 17:25
Medlem
Citat:
Jag köpte för några hundra, kan bli värt mycket i framtiden nu med Samsung dealen?
En chans post vill jag kalla det än så länge.

Citat:
Ursprungligen postat av Rivet
Kul för dig...
Ja! Hum. Låter som du gått in lite tyngre?
Men visst har de en potential där och även annat på gång? Samsung och utvecklingen av pennor för dem var ju en liten gnista till något som kan bli stort med tiden.
Till Q4 beräknas det vara färdigutvecklat enligt PM.

https://www.anoto.com/correction-regarding-previous-press-release/
Senast redigerad av Truefighter 2022-04-28 kl. 17:27.
Citera
2022-04-28, 18:39
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ja! Hum. Låter som du gått in lite tyngre?
Men visst har de en potential där och även annat på gång? Samsung och utvecklingen av pennor för dem var ju en liten gnista till något som kan bli stort med tiden.
Till Q4 beräknas det vara färdigutvecklat enligt PM.

https://www.anoto.com/correction-regarding-previous-press-release/

Fast om det verkligen fanns potential så skulle inte kursen rasat till 67,1 öre som den stängde på idag.
Citera
2022-04-28, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Fast om det verkligen fanns potential så skulle inte kursen rasat till 67,1 öre som den stängde på idag.
Nej men vi får se framåt! Jag är dock tacksam för att det bara är en liten chanspost än så länge men visst kan det väl svänga och de har väl lite av varje i påsen? Vad tror du själv om framtiden för du äger väl själv en liten post i bolaget?
Senast redigerad av Truefighter 2022-04-28 kl. 18:48.
Citera
2022-04-28, 18:57
Medlem
Enok1Halvars avatar
Citat:
Nej men vi får se framåt! Jag är dock tacksam för att det bara är en liten chanspost än så länge men visst kan det väl svänga och de har väl lite av varje i påsen? Vad tror du själv om framtiden för du äger väl själv en liten post i bolaget?
Har man 100000 över som inte behövs inom 6-12månader så är det kanske läge ändå snart, Anoto brukar ju sprattla till 1-2 ggr om året då någon framtvingat PM kommer ,och då rusar 50-60% ,men nää jag avstår ;-)
Citera
2022-04-28, 19:00
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:

köpte in mig på 1,67 kr och ligger back 1000 kr nu. Anotos verksamhet går i huvudsak ut på att förse VD och ledningen med pengar.
De har fickorna fulla.
Citera
2022-04-28, 20:11
Medlem
Citat:
köpte in mig på 1,67 kr och ligger back 1000 kr nu. Anotos verksamhet går i huvudsak ut på att förse VD och ledningen med pengar.
De har fickorna fulla.
Ja Direktör Won plockar väl ut ca 5 miljoner i årsarvode, ganska frapperande med tanke på kursutvecklingen typ -99,5% sedan noteringen vilket får ses som svårslaget bland Svenska noterade bolag.
Citera
2022-04-28, 20:19
Medlem
Enok1Halvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bibendum8877
Ja Direktör Won plockar väl ut ca 5 miljoner i årsarvode, ganska frapperande med tanke på kursutvecklingen typ -99,5% sedan noteringen vilket får ses som svårslaget bland Svenska noterade bolag.
Nope enligt 1 Person här Alienfin ständigt plus med 99%back sista 5 åren
Förvånande att Anoto inte blir avnoterade ???????
Citera
2022-04-28, 20:53
Medlem
Ringhals3s avatar
De sköt upp publiceringen av sin årsrapport från 22 april till 30 april, en LÖRDAG!
Av kursen att dömma så har den redan läckt och det kommer inte blj någon munter läsning!

All time low nästa vecka?
Citera
2022-04-28, 21:15
Medlem
Longfingrets avatar
Citat:
De sköt upp publiceringen av sin årsrapport från 22 april till 30 april, en LÖRDAG!
Av kursen att dömma så har den redan läckt och det kommer inte blj någon munter läsning!

All time low nästa vecka?
Kommer ett PM som knullar upp kursen garanterat, låt oss säg 1-2 veckor efter ATL?
Citera
2022-04-28, 21:34
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longfingret
Kommer ett PM som knullar upp kursen garanterat, låt oss säg 1-2 veckor efter ATL?

Som en nyårsraket som stiger snabbt och högt ett kort ögonblick för att sedan antingen explodera eller slockna och krasha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in