Nu slipper man iaf se Annas hängbröst.

Överlag en bra Robinsonvecka förutom att 3 utav det blåa laget hamnar i öråd.
PS Mattias såg lite dum ut som avslutade auktionen med alla sina mynt,

men han är förlåten då jag gillar honom och han kunde ju inte veta vad Anders hade och inte hade på sin sk auktion.