2022-04-28, 16:36
  #349
Medlem
Juneauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Skylten stod på Mattias garage hemma, och Mattias stod framför den.

Aha det var ju info som inte framgick 😂
2022-04-28, 16:39
  #350
Medlem
Har svårt att se Elin vinna Robinson, särskilt efter att man fick se hur hon hängde och höll ihop.
2022-04-28, 16:53
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Jag tror det också, för Mattias lade upp på Facebook en video där han stod framför skylten "Skithuset Mattias".
Tror inte det är konstigare än att det nu visats på TV, att de döpte det till Mattias, således kan han lägga upp det. Oavsett om han hamnade i gränslandet eller inte.
2022-04-28, 17:32
  #352
Medlem
Nu slipper man iaf se Annas hängbröst. Överlag en bra Robinsonvecka förutom att 3 utav det blåa laget hamnar i öråd.


PS Mattias såg lite dum ut som avslutade auktionen med alla sina mynt, men han är förlåten då jag gillar honom och han kunde ju inte veta vad Anders hade och inte hade på sin sk auktion.
__________________
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-04-28 kl. 18:01.
2022-04-28, 18:16
  #353
Medlem
XtraXs avatar
Söker man ens till Robinson borde man väl pröva Inman att göra upp en eld med tändstål.
2022-04-28, 18:17
  #354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Söker man ens till Robinson borde man väl pröva Inman att göra upp en eld med tändstål.
Precis, kom inte till Robinson och säg "Jag kan inte X", trots att det alltid ingår i Robinson.
2022-04-28, 18:24
  #355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Precis, kom inte till Robinson och säg "Jag kan inte X", trots att det alltid ingår i Robinson.

Din lilla spammare, hade du själv varit bättre? Jisses lol Än sen att någon inte kan göra upp eld, hon var åtminstone stark i den första tävlingen. Produktionen vill ha mångfald, några som är friluftsmänniskor och några som inte är det OCH hon verkar vara en bra tjej.
__________________
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-04-28 kl. 18:45.
2022-04-28, 22:13
  #356
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Elin är en trevlig fin liten tjej. Hon hade tur nu som blev kvar i och med att Anna tvingades bryta. Innebär det här att tävlingen mellan henne och Hayes var helt betydelselös?

Men kan man inte hänga i mer än två minuter och hålla ihop en kloss i mer än 29 sekunder så har man inte det som krävs för att vinna Robinson.



Bristningsgränsen för hur länge gemene man kan hänga brukar vara runt 90-120 sek. 2 minuter är mer än godkänt. Det finns en vanlig "scam" på gator och torg runt om i världen där man får 100$ om man lyckas hänga i 100 sekunder, det visar bara på hur svårt det faktiskt är:

https://www.youtube.com/watch?v=JS5z_dxWeQg&ab_channel=MisterandMissis-K
2022-04-28, 22:16
  #357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Bristningsgränsen för hur länge gemene man kan hänga brukar vara runt 90-120 sek. 2 minuter är mer än godkänt. Det finns en vanlig "scam" på gator och torg runt om i världen där man får 100$ om man lyckas hänga i 100 sekunder, det visar bara på hur svårt det faktiskt är:

https://www.youtube.com/watch?v=JS5z_dxWeQg&ab_channel=MisterandMissis-K
Du har nog rätt, jag tänkte på det som varit immunitetstävling två år i rad (2020 och 2021), att hänga runt en pole.
2022-04-28, 22:50
  #358
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Nu slipper man iaf se Annas hängbröst. Överlag en bra Robinsonvecka förutom att 3 utav det blåa laget hamnar i öråd.


PS Mattias såg lite dum ut som avslutade auktionen med alla sina mynt, men han är förlåten då jag gillar honom och han kunde ju inte veta vad Anders hade och inte hade på sin sk auktion.
Hur kan du gilla denna varelse? Jag längtar tills han hamnar i gränslandet och sen försvinner. Han kan ta med sig Joel så man slipper lyssna till gnället. Så trött på trion i lag Öst.
2022-04-28, 22:56
  #359
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hur kan du gilla denna varelse? Jag längtar tills han hamnar i gränslandet och sen försvinner. Han kan ta med sig Joel så man slipper lyssna till gnället. Så trött på trion i lag Öst.

Tja... hejade på honom redan på Fiji även fast han var gnällig ibland. Då var han en underdog, i år regerar han. Jag tycker att han är ganska sjysst, lojal, rolig att titta på och även duktig på vissa tävlingar. Han sätter färg på programmet.
2022-04-29, 08:50
  #360
Medlem
Hänt-artikeln om Annas avhopp gav ingen direkt förklaring till vad som fick läkarna att stoppa hennes fortsatta medverkan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in