2022-04-28, 15:55
Medlem
tverskoys avatar
Fy fan för Ukraina! Tvingar sina kvinnor till armen och lämnar dem tillfångatas till ryska händer!

SKAM! Vad är det för män som inte kan försvara sina kvinnor?!

https://youtu.be/IrciR4EIDC0

Om det finns någon som är duktig på ansiktsingenkänning via Facebook, Instagram mm, orkar någon kolla upp de där kvinnorna?

De ska ju bli mammor åt nya ryska framtida soldater! Vilken ära!
Citera
2022-04-28, 15:55
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiMedelklassen
Vet inte hur många gånger jag måste upprepa mig men det är krig och civila dör. Det är hemskt, men så är det.

Du behöver inte länka till dina Human rights watch osv.

Det är inte en naturlag eller slump att civila dör, de dör för att Putin invaderade Ukraina, jag forsätter att mala på mänskliga rättighter för de som bryr sig. Att Ryssland inte bryr sig det vet vi.
Citera
2022-04-28, 15:57
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tverskoy
Fy fan för Ukraina! Tvingar sina kvinnor till armen och lämnar dem tillfångatas till ryska händer!

Om det finns någon som är duktig på ansiktsingenkänning via Facebook, Instagram mm, orkar någon kollar upp de där kvinnorna?

Rysk information har ingen trovärdighet.

Amnesty och HRW rapporterar hur områden under rysk ockupation har det, vi talar tortyr, våldtäkt och mord.
Citera
2022-04-28, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivanhoe1881
Allt enligt plan!

Ja det är smått otroligt hur dåligt det går för Putins fredsoperation. Det är nästan orättvist att det går så dåligt när Putin bara vill ha fred. Egentligen borde Ukraina straffas för sitt ovett att inte låta sig bli fredade.

En skitkul sak som vi kommer få höra snart inte minst av parasiterna i tråden är att när Ryssland desperat försöker frysa konflikten och Ukraina går på offensiven då är Ukraina anfallare som dödar ryska barn, vänta bara
Citera
2022-04-28, 15:59
Medlem
moment42s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Det är lite kul hur de proryska-svinen liksom ändrar strategi hela tiden.

Nu är tydligen de som tror på Ukrainas seger troll när rysspacket har lämnat walkover vid 60% av frontlinjen.

Jag fattar ju att dom är så dumma att dom tror att två byar i östra ukraina är krigsavgörande men så är det inte. Ukraina är på riktigt god väg att vinna kriget.
Lyckligtvis handlar det inte om seger eller inte för Ukraina.Ukraina har redan segrat oavsett vad som händer!Det som återstår är den fulländade rengöringen av världens största rövhål - Ryssland
Citera
Medlem
Termos99s avatar
En utredning måste börja någonstans.

Ukrainian prosecutors say they were investigating 10 Russian soldiers suspected of committing war crimes in Bucha, where bodies in civilian clothes were found dead after Moscow’s troops retreated.

“Ten servicemen of the 64th motorized infantry brigade of the Russian armed forces, part of the 35th army, are suspected of cruel treatment of civilians and other violations of laws and customs of war,” the Ukrainian prosecutor general’s office said in a statement.

https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/ukraine-investigating-10-russian-troops-over-bucha/
Citera
Medlem
Citat:

Om det finns någon som är duktig på ansiktsingenkänning via Facebook, Instagram mm, orkar någon kolla upp de där kvinnorna?

Tverskoy, jag tycker du skall ta bort ditt inlägg för det är för osmakligt.
Dessa kvinnor kommer alla att våldtas och torteras och till sist mördas och du sitter och paraderar deras ansikten.
Citera
2022-04-28, 16:02
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Termos99
Kontenta. Lita och tro gott om Ryssland... och du målar in dig i ett hörn med svarte petter i handen. Flera länder gjorde kostsamma lärdomar under andra världskriget och under Sovjet, andra länder lärde sig ingenting.

Mm-m..

Något säger mig dock att Putin inte kommer att stoppa med att få betalt i Rubel. En utpressare kommer alltid tillbaka så länge man kan få mer..

Mot hösten kan jag tänka mig att nästa "förskjutning" utav gaskontakterna sker, när det börjar bli kallare. Få se vad som är på "menyn" då för Putin..
Citera
2022-04-28, 16:02
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:

Passa dig jävligt noga för det. Det är allt jag har att säga dig angående saken.
Citera
2022-04-28, 16:03
Medlem
Ryssland fortsätter att varna och hota. Börjar bli tröttsamt. Nu får dom nästan ta och skicka iväg något så att väst sen har en bra anledning att radera ut Ryssland. Orkar inte höra på deras skitsnack längre.
Citera
2022-04-28, 16:03
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Japp han är helt vidrig.

Han/hon är bara ute efter att provocera, det har ingenting med fakta, sanning eller historia att göra. Det är ingen idè att bli upprörd, för det är själva syftet. Ingen idè att bli upprörd när andra vill det.
Citera
2022-04-28, 16:05
Medlem
Citat:
Ja det är smått otroligt hur dåligt det går för Putins fredsoperation. Det är nästan orättvist att det går så dåligt när Putin bara vill ha fred. Egentligen borde Ukraina straffas för sitt ovett att inte låta sig bli fredade.

En skitkul sak som vi kommer få höra snart inte minst av parasiterna i tråden är att när Ryssland desperat försöker frysa konflikten och Ukraina går på offensiven då är Ukraina anfallare som dödar ryska barn, vänta bara

Med all säkerhet så ja. Vi fick ju höra mycket av den biten när ukrainarna angrep de ryska styrkorna då de var tvungna att retirea från Kyiv pga stora förluster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in