2022-04-27, 23:23
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Hen kan omöjligt vara vulkanen. Du verkar inte riktigt känna till hur det gått till i andra delar av världen där barn gifts bort mot sin vilja varje dag.

I Afghanistan kan man köpa en 12-årig flicka t ex. Getherdarna lär inte bli uthängda utan fortsätter som vanligt.
Nä, jag tror nog inte heller det var vulkanen. Mest det här med "vesuvio" som jag tolkade som nån tounge in cheek-grej. Hyfsad fallhöjd dock.
Citera
2022-04-27, 23:23
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Förstår vad du menar men känns som det borde vara någon mer speciell eftersom dom hypar det. Tror dessutom dom hade skrivit med det i rubriken i så fall.

Nä, det här kan knappast vara vulkanen... Då var ju biotech-killen 100 gånger så framgångsrik. Den firman han var delägare i var inte kattskit. Även om inte alla här inne begrep det.

Den här Gäddan har en bra utbildning och ett bra jobb. Mer än så är det inte. Att han har så många kontakter på linkedin är ju på grund att han jobbar med HR.
Citera
2022-04-27, 23:24
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Varför skulle han vara vulkanpeddot.? Dom visste ju inte ens hans identitet innan. Känns inte som dom skulle hypa någon som dom inte kan namnet på.

Det har du rätt i, men som Mr Fandango var inne på är det ändå ett par saker som stämmer.

Måste ha missförstått det att Rekordgäddan skulle vara frimurare. Var säkert bara ett förslag i tråden.

Däremot kan blomman vara en symbol, och rör det sig om en herre med ett stort nätverk ... ?

Finns det, i så fall, fler välklädda höjdare i denna krets som avser att gnida bula bortom lagboken tro?

I alla händelser kommer det nog att gå åt helvete med frugan.
Citera
2022-04-27, 23:25
Avslutad
Den skånske snobben skiljer sig onekligen från tidigare gäddor. Ser ut att ha levt ett gott liv. Ja man undrar ju om han tyckte det var värt det?
Citera
2022-04-27, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Nä, jag tror nog inte heller det var vulkanen. Mest det här med "vesuvio" som jag tolkade som nån tounge in cheek-grej. Hyfsad fallhöjd dock.

Fattar. Du brukar ha poänger i dina inlägg men senaste var väl inte ditt bästa även om övriga håller.
Citera
2022-04-27, 23:28
Medlem
FluffsterBunnys avatar
Lite komiskt ändå att senaste gäddan har fotat sin linkedinbild med samma bakgrund som bilderna i chatten. Samma typ av bjälkar i bakgrunden.
Citera
2022-04-27, 23:28
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Nä, det här kan knappast vara vulkanen... Då var ju biotech-killen 100 gånger så framgångsrik. Den firman han var delägare i var inte kattskit. Även om inte alla här inne begrep det.

Den här Gäddan har en bra utbildning och ett bra jobb. Mer än så är det inte. Att han har så många kontakter på linkedin är ju på grund att han jobbar med HR.

Ja och dumpen kan ju inte känt till hans linkedin tidigare eftersom dom inte hade hans namn. Neh. Vulkangäddan får vi nog vänta lite längre på.
Senast redigerad av Jasmine4555 2022-04-27 kl. 23:30.
Citera
2022-04-27, 23:30
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Vet inte, just nu misströstar jag mest om mänskligheten när så här pass uppsatta och utbildade människor kan vara så här totalt j-vla urblåsta. (Jacuzzi i Turning Torso, duh!) Det måste ju innebära att majoriteten av befolkningen i en inte allt för avlägsen framtid kommer att vara uthängda och arbetslösa.

Kvar blir en liten moralisk elit som ska få hjulen att snurra och försörja oss övriga. Lava, Jasmine och ett fåtal andra kommer att få ett tungt lass att dra. Men jag litar på dem.

Du kan lita på mig när det gäller hantering av pedofiler i alla fall.
Hade dock inte velat försörja dig❤️
Citera
2022-04-27, 23:34
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Hur gör senaste gäddan för att koppla av i julrushen? Nån mer som sett detta kanske?
Jo, han gillar även att "logiskt analysera komplexa problem där lösningen inte är given", enligt egen utsago.

Det betyder att han kan förena nytta med nöje ett rejält tag framöver.
Citera
2022-04-27, 23:41
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Den skånske snobben skiljer sig onekligen från tidigare gäddor. Ser ut att ha levt ett gott liv. Ja man undrar ju om han tyckte det var värt det?

Han är inte den förste i fiskenäten som man undrar hur i helvete de tänker. Någonting verkar ta överhanden totalt i deras hjärnor och jag skulle gärna vilja vet mer hur. Rekordhållaren hittills tycker jag ändå hiss-Mackan är.

Kranbalk verkar vara en mer udda typ. Min gissning är att han är supersmart och duktig på vad han nu arbetar med, men totalt inkompetent när det kommer till det sociala området.
Citera
2022-04-27, 23:45
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Han är inte den förste i fiskenäten som man undrar hur i helvete de tänker. Någonting verkar ta överhanden totalt i deras hjärnor och jag skulle gärna vilja vet mer hur. Rekordhållaren hittills tycker jag ändå hiss-Mackan är.

Kranbalk verkar vara en mer udda typ. Min gissning är att han är supersmart och duktig på vad han nu arbetar med, men totalt inkompetent när det kommer till det sociala området.

Det intressanta är att han jobbar med humana resurser på ett riktigt stort företag så så jävla udda kan han inte va.
Citera
2022-04-27, 23:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom

Tyckte att jag läste i tråden att han jobbar med HR.

Framför allt undrar man ju hur de tänker som lyckats skaffa sig något slags position i samhället. De borde ju vara mer försiktiga kan man tycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in