2022-04-27, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
MFF vann`uppstyrt mot Bajen och Bröndby förra året. Påstår du att HBG skulle klara av det?

Hade varit intresant att se WM mot en liga från Ryssland/Ukraina/Polen.
Nej, deras U20/U23 vann mot Bajen o BIF.
Det e inte samma sak som mot KGB eller Fri Sport.
Citera
2022-04-27, 13:47
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linje40
Och det baserar du på vad? Helsingborg har inte kommit upp med folk mot DIF sen mordet 2014.
Han är en jävla pajas och du borde inte ta något som han skriver på allvar. Om vi kommer upp eller ej, det återstår att se. Eller ja, jag kan lova att jag kommer upp personligen, men vet inte med hela ligan.
Citera
2022-04-27, 18:28
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanski
Nej, deras U20/U23 vann mot Bajen o BIF.
Det e inte samma sak som mot KGB eller Fri Sport.

Ja, det är jag medveten om.
Citera
2022-04-27, 20:00
Medlem
Nu är de dags för wm mot fb i sthlm nästa lör en gång för alla
Citera
2022-04-27, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myketowers
Nu är de dags för wm mot fb i sthlm nästa lör en gång för alla

Det ser vi framemot!
Citera
2022-04-27, 20:10
Medlem
Ziccco3s avatar
Discovery kl11.45
Norra Ågatan i Arboga.
Alla minns, Winns.
Citera
2022-04-27, 23:42
Medlem
Citat:
MFF vann`uppstyrt mot Bajen och Bröndby förra året. Påstår du att HBG skulle klara av det?

Hade varit intresant att se WM mot en liga från Ryssland/Ukraina/Polen.

Hahaha både bajen o bröndby skulle mosa MFF precis när dom vill även med en en arm bunden bakom ryggen.
Citera
2022-04-27, 23:51
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newstyle
Hahaha både bajen o bröndby skulle mosa MFF precis när dom vill även med en en arm bunden bakom ryggen.

Jag pratar om yngre box. Det är fakta att MFFs yngre ultras vann över Bajen och Bröndby förra året, jämna nr. Men det spelar ingen roll. MFF har bara 15 yngre ultras, och de är aktiva 2-3 gånger per säsong. Jämför det med AIK/DIF/Bajen/IFK/HBG som har 100+ kat-c och fullt med äldre. Gigantisk skillnad. Självklart skulle MFFs yngre ultras bli mosade av KGB och Fri Sport. Eller ja, MFFs yngre ultras skulle inte ens våga möta dom. Fullt förståeligt. KGB är en jävligt bra liga det nekar jag inte till. Bäst i Sverige tillsammans med Wm och FB.
Senast redigerad av Lundbonden 2022-04-28 kl. 00:15.
Citera
2022-04-28, 09:39
Medlem
Citat:
Jag pratar om yngre box. Det är fakta att MFFs yngre ultras vann över Bajen och Bröndby förra året, jämna nr. Men det spelar ingen roll. MFF har bara 15 yngre ultras, och de är aktiva 2-3 gånger per säsong. Jämför det med AIK/DIF/Bajen/IFK/HBG som har 100+ kat-c och fullt med äldre. Gigantisk skillnad. Självklart skulle MFFs yngre ultras bli mosade av KGB och Fri Sport. Eller ja, MFFs yngre ultras skulle inte ens våga möta dom. Fullt förståeligt. KGB är en jävligt bra liga det nekar jag inte till. Bäst i Sverige tillsammans med Wm och FB.
Fortfarande ingen aning om varför det inte blev någon uppföljning efter True Rockers i en storstad som Malmö.

Hur mycket kat c har Malmö? 30 st?
Brigada är känd för att vara käftig på nätten, men ingenting på gatorna. Står o vifta med 5 personer till bortasektionen mot AIK är inget att vara stolta över. Tome och blattepojkarna.

Malmö ultras... delta i vänsterprotester är mer häftig än att kliva av bussarna i Nyköping. Livrädda horungar hela bunten.
Citera
2022-04-28, 15:31
Medlem
https://www.instagram.com/tv/Cc5Fkw4N8pF/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Samma klipp som skickades för några dagar sen?
Citera
2022-04-28, 18:23
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkBlom
https://www.instagram.com/tv/Cc5Fkw4N8pF/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Samma klipp som skickades för några dagar sen?
Det är en sekvens från samma filmklipp. På den tidigare filmen såg man lite mer.
Citera
2022-04-29, 00:29
Medlem
Juristchefens avatar
Kudos till de två gårdarna som möter upp och inte backar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in