Citat:
Har fulgt denne tråden i en evighet uten å ha skrevet noe.
Jeg bare kom over en sak, usikker på om det har blitt skrevet akkurat det tidligere, må bare beklage hvis jeg bare gjentar noen andre:
Jeg la merke til at HHB går inn i ett hav av TH's bedrifter nøyaktig i månedene før AEH forsvinner. Jeg mener noen her skrev at det var etter hun forsvant at HHB gikk inn i bedriftene, men dette ser ut til å starte rundt september 18.
Har ikke noen god forklaring på dette selv, men er vel litt tilforlatelig hvordan datteren trer inn i manesjen måneden før mor selv forsvinner?
Jeg bare kom over en sak, usikker på om det har blitt skrevet akkurat det tidligere, må bare beklage hvis jeg bare gjentar noen andre:
Jeg la merke til at HHB går inn i ett hav av TH's bedrifter nøyaktig i månedene før AEH forsvinner. Jeg mener noen her skrev at det var etter hun forsvant at HHB gikk inn i bedriftene, men dette ser ut til å starte rundt september 18.
Har ikke noen god forklaring på dette selv, men er vel litt tilforlatelig hvordan datteren trer inn i manesjen måneden før mor selv forsvinner?
TH må vel prøve å forberede ett slags generasjonsskifte. Mener både TH og AE fylte 68 år i 2018.
Ingenting er kjent om TH har skrevet testamente, og hva slags disposisjoner som eventuelt er nevnt der.
Det kan jo også være i-verste-fall-forberedelser, i tilfelle TH blir tatt for det godt planlagte drapet på AE. Sånn, for sikkerhets skyld.
Citat:
Det er definitivt ikke hyggelig å lese innleggene fra disse personene.
Men hvis de prøver å sette TH i et godt lys, og AE i et mindre godt et, så
vil jeg påstå at de mislykkes totalt med det. Tvert om, det som skrives
av disse brukerne illustrerer ganske tydelig det menneskesynet som
gjør det mulig at en ektemann med kaldt blod tar livet av sin hustru.
Men hvis de prøver å sette TH i et godt lys, og AE i et mindre godt et, så
vil jeg påstå at de mislykkes totalt med det. Tvert om, det som skrives
av disse brukerne illustrerer ganske tydelig det menneskesynet som
gjør det mulig at en ektemann med kaldt blod tar livet av sin hustru.
Nei, det er så helt uhyggelig utrivelig å lese noen av innleggene her. Jeg pleier å scrolle over de. Har jo lært meg nickene. Jeg skumleser ikke engang lenger.
Ondskap og psykopati. Det er ondskap og psykopati å forsvare ondskap og psykopati også.
Citat:
Ja.
Politiet har kommet med uttalelse i forbindelse med at det-er-straks-to-år-siden-TH-ble-pågrepet. Men ingenting nytt. Ingen nye detaljer av noe slag.
Så. Enig med deg. Neste oppdatering fra politiet blir når TH blir pågrepet på nytt.