2022-04-09, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Det orkar jag inte. Men det var när han visade sina Pikachu-strumpor och kallar Pikachu för "hen".
Då är det extremt dåligt eftersom alla pikachu är tydligt uppmärkta med symbolen för han eller hon.
Citera
2022-04-10, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramida
Då är det extremt dåligt eftersom alla pikachu är tydligt uppmärkta med symbolen för han eller hon.

Även på strumpor?
Citera
2022-04-10, 14:34
Medlem
Har åkesson aspberger eller något? Det är något med hans blick
Citera
2022-04-11, 10:23
Medlem
aquaman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Har åkesson aspberger eller något? Det är något med hans blick
Hade precis den tanken häromdagen. När han ska posera framför en kamera är det som att han inte har en aning om hur han ska göra, likt en robot eller utomjording som försöker imitera en människa.
Citera
2022-04-11, 10:34
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedwaykingen
Stämmer det att han gjort skönhetsingrepp i ansiktet? Att han fixat tänderna är ju välkänt (och knappast unikt för en politiker), men även näsa, ögon, mun osv ser ganska annorlunda ut idag än för tio år sedan. Eller är det bara viktnedgång i kombination med skägg?

Så här såg han ut 2010

Så här ser han ut idag
Han har blivit äldre, gör ofta rätt stor skillnad. Han har lite skägg nu också mot första bilden på honom som ung (yngling t o m?).
Citera
2022-04-11, 10:45
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Det är tydligen för svåra val för Jimmie Åkesson när han inte kan välja mellan Rysslands president Vladimir Putin och USA:s president Joe Biden och tidigare har han haft svårt att välja mellan Frankrikes Emmanuel Macron och Rysslands Vladimir Putin. En partiledare borde väl kunna ge mer strikta svar än så tycker man...
Var det inte en fråga om Putin versus Orban för några år sedan som han fick mycket förföljelse för när han valde Orban? Kan minnas fel att det var Putin kontra Orban men Orban var med, helt säker på det.

Har missat Macron versus Putin. När kom denna fråga?

Förstår om han inte vill svara längre, dumma frågor som sedan används emot honom i illvilligt syfte.

Om de velat hade journalister kunnat be någon annan politiker, en tid före kriget förstås, att välja mellan Putin och Trump (fråga någon som är emot bägge dessa hrm gentlemän då förstås).

Pest eller kolera? Svaret kommer att användas emot dig.
Citera
2022-04-11, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Har missat Macron versus Putin. När kom denna fråga?

Här vägrar Åkesson (SD) välja mellan Macron och Putin
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/har-vagrar-akesson-valja-mellan-macron-eller-putin
Citera
2022-04-11, 16:18
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Här vägrar Åkesson (SD) välja mellan Macron och Putin
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/har-vagrar-akesson-valja-mellan-macron-eller-putin
Stort tack. Helt missat detta.

Från 2 sept 2018 alltså. Citat från din länk:

Citat:
– Jag behöver inte välja. Ingen behöver tveka om vad jag tycker om Rysslands aggressiva utrikespolitik eller om Putins aggressiva imperialistiska styre i Ryssland, men det betyder ju inte att jag bara för det måste välja en vänsterliberal imperialist som via EU går den vägen. Jag vill inte ha någon av dem, sa Åkesson (SD).
Citera
2022-04-11, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Även på strumpor?
Jag vet inte vilka strumpor han har.
Citera
2022-04-27, 20:04
Medlem
Libertarismuss avatar
Varför är det ingen som säger åt Jimmie att ta tag i sin hälsa? Han måste tamejfan väga 150 pannor vid det här laget. Han är smällfet som en gråsosse.

Han tjänar väl 100-130k i månaden, det är väl bara att anlita en pt. Jösses.
Citera
2022-05-04, 19:54
Medlem
Åkesson berättade ikväll att han har kronisk utmattning. Trots det fortsätter han som partiledare. Starkt, men det måste vara lite jobbigt att hela tiden känna sig matt.
Citera
2022-05-05, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Varför är det ingen som säger åt Jimmie att ta tag i sin hälsa? Han måste tamejfan väga 150 pannor vid det här laget. Han är smällfet som en gråsosse.

Han tjänar väl 100-130k i månaden, det är väl bara att anlita en pt. Jösses.
Han sade i "Efter fem" igår att han har kronisk utmattning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in