2022-04-26, 00:19
Medlem
Dåligt att Annika i introt säger "Jag tror att Christy är en golddigger", följt av "men vad gör det?", när det sistnämnda visade sig komma från när hon pratade om att hon stavat fel på Melissa på en ballong. Av introt att döma gavs intrycket att hon syftade på att hon inte brydde sig att Christy var en golddigger, men det var ju taget från två olika scener.

Hursom är det ju lite skillnad på golddiggers och golddiggers, att Tony skickat ner någon tusenlapp i månaden så att de kan köpa väsentliga saker är väl bara lojalt och en god gärning, en riktig golddigger är någon som krämar ut riktigt stora belopp från sin man.
Senast redigerad av next-chapter 2022-04-26 kl. 00:27.
Citera
2022-04-26, 12:53
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medicate me
Anna och Frank, hon vägrar att ens tänka tanken när han hintar att han skulle vilja bo i stan. Hon säger att ingen man ska få förstöra hennes tankar och planer, han vill köpa en mugg och hon vägrar låta honom göra det.
Sen sitter hon och säger att det är viktigt att kompromissa i ett förhållande.
Hör hon sig själv?
Jag hoppas att hon ser alla avsnitt och lär sig något av det.
Ja eller hur, Frank har dessutom flyttat till Sverige för hennes skull.
Näe, hoppas han dumpar henne illa kvickt och hittar någon som har lite respekt för honom.
Citera
2022-04-27, 10:01
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag är nog ensam om det men jag tycker Annika är en skitkärring. Barflickor är något av det mest populära i asien och Tony vill ha en egen hemma i sin lägenhet, det ska andra skita i.
Citera
2022-04-27, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Jag är nog ensam om det men jag tycker Annika är en skitkärring. Barflickor är något av det mest populära i asien och Tony vill ha en egen hemma i sin lägenhet, det ska andra skita i.

Det mest populära? Vill man ha en flickvän som har flera andra som skickar pengar så visst, vill Tony ha en seriös relation så ta en utanför baren, nu kan denna tjej vara ok ändå men mycket pekar på att hon inte har minsta tanke på att flytta till Bjuv utan endast vill ha någon som försörjer hennes dotter som hon fått efter att ha knullat någon annan.

Jag är gift med en kvinna från Filippinerna, vet hur det funkar och när varningsklockorna ringer.
Citera
2022-04-27, 12:50
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Det mest populära? Vill man ha en flickvän som har flera andra som skickar pengar så visst, vill Tony ha en seriös relation så ta en utanför baren, nu kan denna tjej vara ok ändå men mycket pekar på att hon inte har minsta tanke på att flytta till Bjuv utan endast vill ha någon som försörjer hennes dotter som hon fått efter att ha knullat någon annan.

Jag är gift med en kvinna från Filippinerna, vet hur det funkar och när varningsklockorna ringer.
Påstår du att du aldrig varit på en bar med flickor i asien? Du vet inte hur mycket folk som är där? Att det är knökfullt med folk betyder att det är ett populärt ställe, att flickorna där är populära. Jag är inte gift med någon asiat men har massor med vänner, bekanta och t o m nära familjemedlem som har flickor/kvinnor därifrån, alla sorters, allt från barflickor till seriösa som fått hemgiften betald.
Citera
2022-04-27, 12:55
Medlem
Citat:
Ursäkta en dum fråga, men vad är en "barflicka"? Är det ett finare ord för "luder"?
Citera
2022-04-27, 12:58
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Ursäkta en dum fråga, men vad är en "barflicka"? Är det ett finare ord för "luder"?
Ja. Typ.
Citera
2022-04-27, 13:38
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Påstår du att du aldrig varit på en bar med flickor i asien? Du vet inte hur mycket folk som är där? Att det är knökfullt med folk betyder att det är ett populärt ställe, att flickorna där är populära. Jag är inte gift med någon asiat men har massor med vänner, bekanta och t o m nära familjemedlem som har flickor/kvinnor därifrån, alla sorters, allt från barflickor till seriösa som fått hemgiften betald.

Haha man blir inte förvånad över att du har den typen av vänner. Såna som köper en fru för ingen vill ha dom. Det vill inte heller frun.
Citera
2022-04-27, 15:04
Medlem
Fialisans avatar
Jag tycker också att Annika börjar gå för långt. Det är inte hennes sak vad Cristy lägger upp på Facebook, för det första. Det vore jävligt tröttsamt att han en styvmorsa som lägger sig i vad ens partner gör på sociala medier. Att lägga upp när man festar och har kul är väl inte så jävla konstigt för de födda på 2000-talet.
Det där samtalet hon hade på Facetime med henne, om hon fortfarande hade kontakt med barnets pappa, och låg på så jävla hårt. Fy fan, att som 21-åring behöva stå till svars för en sån ragata.

Förra säsongen var hennes ärlighet en frisk fläkt, men hon måste ha läst här på Flashback och verkligen fått vatten på sin kvarn.

Sen de där bögarna. Är det nån som tittar? Snabbspolar förbi, så cringe.

Hon den där Erica, hon är ju redan i klimakteriet, inte fan kan hon få barn? Ändå pratar hon om "ifall jag blir gravid"?
Citera
2022-04-27, 16:37
Medlem
Re4listeNs avatar
Citat:
Jag tycker Sabrina påminner om Ice Age-Sid, främst kroppsspråket men även utseende till viss del.

Haha, fan sant när man tänker efter. Tycker dock fett synd om henne på något sätt. Hon verkar så snäll och godtrogen sen söker hon "badboys" han verkar vara mer en playboy.
Citera
2022-04-27, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Haha man blir inte förvånad över att du har den typen av vänner. Såna som köper en fru för ingen vill ha dom. Det vill inte heller frun.

Ja, när jag ser svenska män som kommer dragandes med små thailändskor spyr jag lite i min mun. Oftast fula feta män i 50-60 åldern som inte kan få en svensk kvinna. Ja, jag ser på dessa avarter.....
Citera
2022-04-27, 19:41
Medlem
Fyfan!! Jag blir äcklad av att de pratar med sina killar som om dom vore utvecklingstörda tonåringar.

Beebeyy why? Beebey why?

Dom vill ha svenskt medborgarskap eller pengar skickade till sig, det är prio 1.

Fakta: När en vuxen kvinna har en piercing i ögonbrynet så har dom 9 gånger av 10 afrikanska eller arabiska män. Det är så jävla white trash att ha det. Den tar man bort innan man fyllt 20år.

Kim är helt underbar.
De tre killarna som söker flickvän är också genomsnälla personer, den känslan får man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in