2022-04-27, 18:53
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Han och en kvinna har skickat inlägg med kärleksbevis med hjärtan och blommor till varandra på deras Facebook som jag tror är hans fru, (fd fru.) Han kallar henne Min kära blomma, min kära fru, tillägnad Dig m.m. Hon skriver Tack och Du är väldigt stilig. På hennes Facebook önskar hennes vänner lycka till med invandringsvärlden. Flera bilder på henne tagna i ett snöigt Sverige 2016.
P*ris* Moh*mm*di
*a
https://www.facebook.com/taher.amini.33

Här har vi hans sjätte Facebook.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100011201379214
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Söker man på det namnet finns det en i Ludvik* 24 år hon skullde då varit 18 år när de skickade dessa till varandra, kan det vara BO stämmer åldersmässigt 20-25 år.
Du missförstår tyvärr totalt exoticspice mycket välskrivna inlägg.
För att inte du ska riskera att skapa en trådsanning, så flikar jag in att personen P.H. är ifrån en av GM:s tidigare relationer i annat land, och absolut inte BO:t här i Sverige!
Citera
2022-04-27, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Ja, du har naturligtvis rätt.
Jag förstår att de måste finnas en polisanmälan och en dom, dvs bevis på att de förekommer våld/hot osv.

Med facit i hand (om han är skydlig) så sticker det i ögnnen, och man önskar naturligtvis att man kunnat bevisa vad han hade gjort mot "flera" som anhttps://www.expressen.se/nyheter/han-misstanks-ha-valdtagit-och-knuffat-ner-kvinna-i-gruvhal-/

Det var ju strax efter det som ansökningarna om kontaktförbud kom in...

Var polisen där för att någon ringde till polisen av någon anledning??? Någon som kände sig hotad?
För vaför visiterar man en man i hand hem???

Jo, det är oklart av vilken anledning de gjorde visitation i hemmet. De hittade ju nåt narkotikaklassat när de väl var där men hade de fått tips innan? Vad? Var? Hur? Varför?
Kanske kan det vara så att när polisen kom till hemmet så förstod några "närstående" att man faktiskt kan få hjälp av polisen i Sverige och att man inte anmält någonting tidigare pga okunskap eller rädsla?
Citera
2022-04-27, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
Jag såg en intervju på SVT morgon imorse angående våld och dödligt våld mot kvinnor. 15 fall hittils i år i sverige. Nån kärring från nån kvinnoorganisation satt och sa att "vi måste fundera och ta nya tag från grunden för det blir ingen förändring"

Inte med ett ord, hint eller minsta antydan nämdes att minst 80% av fallen begås av män med utländsk bakgrund. Inte en stavelse om hederskultur, annan kvinnosyn etc, ingenting. Och SVTs programledare agerade likadant. Så jävla fegt!!

Vad fan är det de tror de ska kunna ändra från grunden när de inte ens törs erkänna det stora problemet. Utan dessa utlandsfödda i sverige hade våldet varit mycket mindre men det nämner man inte ens!
Sen sitter svenska kvinnor och förfäras över våldet mot kvinnor och pratar om att det måste ske en föränding! Så jävla fegt och uselt.

Sluta ta in manliga MENA-flyktingar! Det är den förändring i grunden de söker efter!

Kan bara hålla med! Så jävla blåögt och naivt att sitta och dra alla män i Sverige över en kam. När det snarare är kultur och kvinnosyn från andra länder som rubbar statistiken i vårt avlånga land.
Citera
2022-04-27, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Inte nog med BO som våldtagits o nästan blivit mördad för att den här grottmänniskan inte kunde acceptera ett nej. Hans första fru, dvs de tre barnens mamma, är dessutom spårlöst försvunnen. Mördad? När sågs hon egentligen vid liv senast?

Spårlöst försvunnen? var har du läst det?
Citera
2022-04-27, 19:11
Medlem
Finns det någon sammanfattning i tråden som man kan läsa? Varför är det så mycket trafik i den här tråden?
Citera
2022-04-27, 19:20
Medlem
Skaraborg2s avatar
Hoppas det går att få ihop en indiciekedja.

Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Nej, ensamt som bevisning är det inget att hänga i julgranen, men som indicium i en indiciekedja, dvs om man kan visa att staketet fallit i närtid då händelsen skedde och att deras DNA finns på något ställe där det fallit och inte kan (lätt) förklaras på annat sätt.

Visst, han kan säga att sexet de hade gick lite vilt till (frivilligt) och de lutade sig mot staketet, men med tanke på att hon sedan hamnat i botten på hålet blir det inte så troligt.

Lägg till då t ex hans DNA på några av de stora stenarna, vittnen som berättar att hon tvingats in i bilen, osv. Som exempel på vad man kan ha för bevis. Kanske finns det hotfulla konversationer dom emellan.

Nu ser jag det här med staketet som ett långskott, dvs jag misstänker att det som skribenten i tråden skrev; att staketet var redan trasigt kan stämma.

Går det att få ihop en indiciekedja så stärker detta förstås BOs uppgifter.

Gällande staket runt gruvhålet så vet vi inte om det var trasigt innan. Förutom stenarna kan det också finnas DNA på hennes kläder och skor. På dessa kan det också ev. förekomma fingeravtryck. Eftersom han våldtog henne innan kan det ev. ha hittas spermier. Vi får hoppas att det har förekommit hotfulla konversationer från hans sida för detta styrker också hennes utsago.
Citera
2022-04-27, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Är han muslim ska straffet bli öga för öga o.s.v. Släng ner aset i samma håla och kasta på skitstöveln.
Det är väl inte ens klarlagt att barnen finns i Sverige, eller att mamman är försvunnen?
Citera
2022-04-27, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
Jag såg en intervju på SVT morgon imorse angående våld och dödligt våld mot kvinnor. 15 fall hittils i år i sverige. Nån kärring från nån kvinnoorganisation satt och sa att "vi måste fundera och ta nya tag från grunden för det blir ingen förändring"

Inte med ett ord, hint eller minsta antydan nämdes att minst 80% av fallen begås av män med utländsk bakgrund. Inte en stavelse om hederskultur, annan kvinnosyn etc, ingenting. Och SVTs programledare agerade likadant. Så jävla fegt!!

Vad fan är det de tror de ska kunna ändra från grunden när de inte ens törs erkänna det stora problemet. Utan dessa utlandsfödda i sverige hade våldet varit mycket mindre men det nämner man inte ens!
Sen sitter svenska kvinnor och förfäras över våldet mot kvinnor och pratar om att det måste ske en föränding! Så jävla fegt och uselt.

Sluta ta in manliga MENA-flyktingar! Det är den förändring i grunden de söker efter!

Detta borde vara en artikel på framsidan i varenda tidning i Sverige. Men att ta tag i roten till olika problem och skuldsätta dom skyldiga, det gör man inte här. Man ursäktar dom, sopar det hela under mattan och låtsas som att inget har hänt.
Citera
2022-04-27, 19:24
Medlem
mr.demons avatar
Är BO också afghan??
Citera
2022-04-27, 19:25
Medlem
Skaraborg2s avatar
Tror inte att detta har framkommit.

Citat:
Ursprungligen postat av Rednalap
Det är väl inte ens klarlagt att barnen finns i Sverige, eller att mamman är försvunnen?

Inte vad jag i a f känner till.

Har inte läst någon uppgift var barnen och deras mamma befinner sig.
Citera
2022-04-27, 19:31
Medlem
Mindbusinesss avatar
Allt finns på Samnytt
”41-årige MohXmad Amini som igår häktades misstänkt för att ha våldtagit en kvinna för att därefter knuffa ned henne i ett gruvhål i Norbergs kommun, befinner sig enligt egen utsago på flykt undan sin frus familj. Mohamads fru försvann för tre år sedan, och han befarar att han kommer drabbas av problem i hemlandet om han återvänder till Afghanistan.”
https://samnytt.se/gruvhalsafghanen-kan-fa-brak-i-svensk-tvattstuga-problem-om-jag-aker-hem/
Citera
2022-04-27, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Även om jag håller med om att dom skall ut allihop, utan pardon, så tror jag det är viktigt att komma ihåg att våldet inte skulle minska om vi inte hade MENA apor i Sverige. Det skulle vara minska i Sverige. Det är iofs nog för mig, men vill batikhäxorna verkligen ”förändra i grunden” får dom väl åka dit och börja jobba lite på värdegrund.

Ja jo du har rätt i att våldet skulle "bara" minska i sverige, visst. Men det är väl en bra sak? Sverige kan väl inte ta ansvar för att minska kvinnovåld i mellanöstern etc? Hur ska de kunna åka dit och ändra värdegrunder som länderna haft i ett par tusen år? Skickar vi dit 10 kvinnor för att prata om kvinnors lika värde så blir de ju våldtagna och dödade på ett par dagar. 10 män skulle nog bara slås ihjäl i bästa fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in