Citat:
Får som skilja sig?Nu tycker jag att du ska ge dig en aning!
Trådens (sannolikt Afghanske) GM har tidigare varit gift med en muslimsk kvinna vars bild givetvis helt saknar all relevans i den här tråden, eller hur?
(Retorisk fråga = besvaras ej!)
Eftersom jag av viss nyfikenhet tittat igenom ett (1) utav Grisens minst sex (6) olika Facebookkonton (med mellan någon handfull följare upp till några hundra på ett konto), så hittade jag en bild på frun via de kommentarer som exet skickat till honom i Sverige 2016.
Hon är LIKA LITE bildfager som GM är. De uppblåsta kinderna är i princip vad som syns under hennes gråa huckle.
Att den här 41-årige (på pappret) utvisade småkriminelle GM ansåg att det var självklart att en ung kvinna i 20-24 årsåldern (enl. viss media) skulle svara JA i ett frieri ansåg han uppenbart vara solklart.
När han överraskande fick ett NEJ så föll hans värd antagligen samman, och han våldtog och slängde ner tjejen i ett gruvhål.
En del ord av det jag skriver är vad vi tror oss ha fått veta om fallet Proton22, men jag kan garantera att hans sedan flera år tillbaka frånskilda fru (P4risa Moh4mmad), inte bör förknippas på bild kopplad till info om våldtäktsmannen som även försöker mörda en ung kvinna (som åldersmässigt skulle kunna vara hans dotter).
Trådens (sannolikt Afghanske) GM har tidigare varit gift med en muslimsk kvinna vars bild givetvis helt saknar all relevans i den här tråden, eller hur?
(Retorisk fråga = besvaras ej!)
Eftersom jag av viss nyfikenhet tittat igenom ett (1) utav Grisens minst sex (6) olika Facebookkonton (med mellan någon handfull följare upp till några hundra på ett konto), så hittade jag en bild på frun via de kommentarer som exet skickat till honom i Sverige 2016.
Hon är LIKA LITE bildfager som GM är. De uppblåsta kinderna är i princip vad som syns under hennes gråa huckle.
Att den här 41-årige (på pappret) utvisade småkriminelle GM ansåg att det var självklart att en ung kvinna i 20-24 årsåldern (enl. viss media) skulle svara JA i ett frieri ansåg han uppenbart vara solklart.
När han överraskande fick ett NEJ så föll hans värd antagligen samman, och han våldtog och slängde ner tjejen i ett gruvhål.
En del ord av det jag skriver är vad vi tror oss ha fått veta om fallet Proton22, men jag kan garantera att hans sedan flera år tillbaka frånskilda fru (P4risa Moh4mmad), inte bör förknippas på bild kopplad till info om våldtäktsmannen som även försöker mörda en ung kvinna (som åldersmässigt skulle kunna vara hans dotter).
Problemet är (jag är inte insatt i kulturen) att det ena klippet ser ut som när männen i de där regionerna, Iran Turkiet antagligen också, tar in en prostituerad. Tjejen som dansar ser inte glad ut. Sedan en mängd unga män/pojkar som dansar. Kände igen rörelserna från en kille (ej afghan) jag var 100 på var gay eftersom han plötsligt gjorde skumma rörelser med händerna omedvetet, som uppger sig utsatts för gruppvåldtäkter av afghaner (jag vet inte mer än så) varpå jag letade upp klipp på bascha bazi på Youtube och killarna som inte ser jättegamla ut, dansar lite liknande dansande pojkar (nu vet jag inte om afghaner normalt vid 16-17 träffas o dansar med varandra men ändå).
Det kan vara en serievåldtäktsman. Vart är hans barn?! Har han tagit hand om dem själv? Han kan ha tvingat av mamman, om hon lever, barnen och även utsatt dem.
Nu ser han kanske inte riktigt ut som pashtuner som jag gissade, men tycker inte han ser ut som en hazar. Knappast expert på de här grupperna men ändå. Jag tror att det här är någon med lång historia av våld, våldtäkt och kanske också mord.