2022-04-26, 18:59
Medlem
Handknutens avatar
Om jag inte är helt ute och cyklar så hade skodamannen även den dåliga smaken att använda sin frus bil när han valde att göra sitt livs misstag. Rätta mig gärna om jag har fel.
Citera
2022-04-26, 19:01
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handknuten
Om jag inte är helt ute och cyklar så hade skodamannen även den dåliga smaken att använda sin frus bil när han valde att göra sitt livs misstag. Rätta mig gärna om jag har fel.
Det stämmer.
Citera
2022-04-26, 19:14
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Det stämmer.

Hon är säkert jättenöjd med honom.
Citera
2022-04-26, 19:18
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Segregeringen har förstört många områden. Invandringen skulle man kunna säga, men då låter man inte så politiskt korrekt. Men tyvärr förstör det stadsmiljöer. Allt gemytligt försvinner när det bildas ghetton.

Ältagöken var en av mina favoriter faktiskt, Currynegern!

Jo men visst är det så. Okej så det var i Älta det, alltid svårt att se vart det är. Är det någon som har något på skåpbils gäddan? Om det är hans riktiga namn så finns det 1st sådan i Tumba.
Citera
2022-04-26, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Som sagt. Jag hade velat veta om jag bodde med en pedofil. Enough said
Du ja. Men räcker det eller dina barns vänners föräldrar, skolan, alla på ditt arbete samt egentligen alla i hela Sverige ska också veta?

För min del hade jag föredragit att bara jag fått veta, sen hade jag berättat för dom jag väljer. Givetvis polisanmälan etc.

Missförstå mig inte, jag njuter också av att se äcklen bli fångade. Men tycker det är rätt vidrigt mot familjerna och Dumpen beter sig riktigt efterblivet i många fall.
Citera
2022-04-26, 19:26
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Varför svara du mig?

Du skrev att gäddorna intezär brottslingar, men du tycker att det är rätt att hänga ut dem och deras familjer.

Du tycker att det är okej att barn blir lidande bara man får hänga ut en gädda.

Har du ändrat uppfattning ber jag om ursäkt.
Citera
2022-04-26, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Utsätts för vuxna män? 😂Wow, du har inte sätt och hört de jag har. Hör tjejer på bussen snacka om äldre killar. Det saker som : ”Hans pappa är skitsnygg, vill nästan ha han mer än honom ”

Dem sitter och skrattar och säger att de kysste 30-40 åring i helgen. Det fixar fejk legg osv för komma in på krogen. Du verkar leva i en drömvärld där tjejer är oskulden tills de är 18 och OM de ligger med någon så är det bara någon max 1 år äldre. De är långt ifrån hur vekligheten ser ut gilla de eller ej.
Det är du som uppenbarligen lever i en drömvärld eller befinner dig i ett område med mycket trasiga tonåringar som blivit utsatta på olika sätt under hela sina liv .Genomsnitt för sexdebut i Sverige ligger på drygt 16 år så sannolikheten för att du hör 13-14-åringar sitta och diskutera att de vill ha sex med män på 40 år är lika med 0.
Citera
2022-04-26, 19:28
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThurinBoy
Du ja. Men räcker det eller dina barns vänners föräldrar, skolan, alla på ditt arbete samt egentligen alla i hela Sverige ska också veta?

För min del hade jag föredragit att bara jag fått veta, sen hade jag berättat för dom jag väljer. Givetvis polisanmälan etc.

Missförstå mig inte, jag njuter också av att se äcklen bli fångade. Men tycker det är rätt vidrigt mot familjerna och Dumpen beter sig riktigt efterblivet i många fall.

Saken är ju den att om gäddan döms så kommer alla namn och uppgifter ut ändå. Anhöriga kan ibland vara maskade men aldrig den dömde/åtalade. Och ja hade jag levt med en pedofil hade hela jävla världen kunnat få veta det. Äckelpäckel ska synas.
Citera
2022-04-26, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Du skrev att gäddorna intezär brottslingar, men du tycker att det är rätt att hänga ut dem och deras familjer.

Du tycker att det är okej att barn blir lidande bara man får hänga ut en gädda.

Har du ändrat uppfattning ber jag om ursäkt.

Gäddorna trålar på internet efter barn att våldta därför är det bra att dom exponeras innan dom hinner förgripa sig på några riktiga barn.
Dom anhöriga som tycker att det är jobbigt att pappa avslöjas som pedofil borde ta upp det med honom som valde att sätta familjen i den situationen.
Citera
2022-04-26, 19:51
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Gäddorna trålar på internet efter barn att våldta därför är det bra att dom exponeras innan dom hinner förgripa sig på några riktiga barn.
Dom anhöriga som tycker att det är jobbigt att pappa avslöjas som pedofil borde ta upp det med honom som valde att sätta familjen i den situationen.

Din förmåga till tänkande är bristfällig... Dreglar du också?

Så en Gäddas barn är inget offer. Utan det är någon som får ta ansvar för sin fars gärningar och prata med sin far om barnet har några synpunkter på varför barnet blir trakaserat?

Detta när det går att komma till rätta med problemet utan att skada Gäddans barn. Priset skulle vara att pöbeln inte får springar runt med sina högafflar och facklor.
Citera
2022-04-26, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det är du som uppenbarligen lever i en drömvärld eller befinner dig i ett område med mycket trasiga tonåringar som blivit utsatta på olika sätt under hela sina liv .Genomsnitt för sexdebut i Sverige ligger på drygt 16 år så sannolikheten för att du hör 13-14-åringar sitta och diskutera att de vill ha sex med män på 40 år är lika med 0.

Om de ser bra ut jo. Hört de, och dem är inte trasiga för de, är tonårs killar som ligger med milfs i 35-40 års ålder trasiga killar eller har de bara en naturlig attraktion?

Varför vill såna som du inte acceptera de är en naturlig attraktion? Låt mig gissa du är 40-50 år gammal och har barn som är tonåringar? Jag lever inte i en dröm värld. Menade dock inte 13-14 åringar specifikt utan mer toningar generellt sätt. Förresten vad har hatet när äldre kvinnor ligger med tonårs killar? Och jo.. de händer precis lika ofta som de händer att män gör de med tonårs tjejer.
Citera
2022-04-26, 20:06
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7hhh
Hur gör man för att försvinna från dumpen? Är det som lexbase?
En av de få frågor som (vad jag vet) som ännu inte ältats till förbannelse.

Antag att gädda X gör allt som står i hans makt för att korrigera sin skuld till samhället. Han genomgår alla behandlingar som finns. Han lever sitt fortsatta liv oklanderligt och donerar halva sin lön organisationer som arbetar mot övergrepp på barn (inte Dumpen då av jävsmässiga och diverse andra skäl).

Ska gädda X då ligga kvar uthängd för evigt precis som Lennart, Morgongäddan m.fl. som bara rycker på axlarna, går hem och hoppar upp på hästen igen?

I så fall blir ju incitamentet till bättring inte helt superoptimalt. Misstänker att Dumpen i dagsläget inte har tagit nåt aktivt beslut i denna fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in