Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-26, 17:38
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PorkyPig
Den som riktar beskyllning, netsättande uttalande eller förödmjukande beteende mot någon annan döms till förolämpning. Han och admin har gjort det.
Den här tråden är intressant för du visar ett beteende som konstigt nog tycks bli allt vanligare i Sverige. Du kommer med svepande påståenden och grundlösa beskyllningar. Allt saknar substans. Du bemöter sedan alla försök till sakligt resonemang med dumheter av olika slag. Vad driver dig att skriva alla dina inlägg?
2022-04-26, 17:57
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Den här tråden är intressant för du visar ett beteende som konstigt nog tycks bli allt vanligare i Sverige. Du kommer med svepande påståenden och grundlösa beskyllningar. Allt saknar substans. Du bemöter sedan alla försök till sakligt resonemang med dumheter av olika slag. Vad driver dig att skriva alla dina inlägg?

Jag frågade exakt samma sak fast andra ordval i en annan(!) tråd TS skapat; vad hans agenda är. Märks att han är en narcissist som vrider och vänder på allt man svarar, se bara kommande svar från honom eller för all del tidigare inlägg.
2022-04-26, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Då tycker jag du ska ta det till Polisen och göra en anmälan. Där kommer du dock tvingas motivera och visa exakt vad du anser är det brottsliga, vilket du av någon anledning inte lyckas göra här.

Polisen kommer skratta åt dig bara så du vet.
Varför kommer de att skratta åt mig? Titta på lagtexten och säg mig hur det inte passar in.
2022-04-26, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Har najas inte riktat beskyllning och förolämpning mot mig i PM och i tråden?
2022-04-26, 18:20
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:

Var är trakasserierna och hoten som är hela underlaget för trådstarten?
Alltså det du, enligt din mening, ska ha blivit utsatt för innan du startade denna tråden.
2022-04-26, 18:22
Medlem
Citat:
Jag blir trakasserad av en moderator som jag ifrågasatte i PM och därefter har jag fått förolämpningar, hot osv samt blivit följd i trådar av denna personen. Vad ska man göra när medlemmen har makt (moderator) egentligen?

Lägg upp konversationerna då! Och posta dom till alla andra moderjord.
2022-04-26, 18:31
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Nej.
2022-04-26, 18:33
Medlem
Neroxxs avatar
Jag har läst denna tråd och TS inlägg men kan inte riktigt se det som TS beskyller mod för.
2022-04-26, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Jag har läst denna tråd och TS inlägg men kan inte riktigt se det som TS beskyller mod för.

Citat:
Ursprungligen postat av Kapten91UJ
Lägg upp konversationerna då! Och posta dom till alla andra moderjord.
Najas la upp det på sida 1 så kolla bara där. Om du inte förstår ändå så kan jag visa dig närmare.
2022-04-26, 18:48
Medlem
Citat:
Najas la upp det på sida 1 så kolla bara där. Om du inte förstår ändå så kan jag visa dig närmare.

Ok, jag vill att du förklarar närmare isåfall när jag tänker efter.
2022-04-26, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten91UJ
Ok, jag vill att du förklarar närmare isåfall när jag tänker efter.
Kolla: Var kommer dessa, dina underliga vanföreställningar, från?
mvh
najas

Vanföreställningar är symzom på allvarlig psykisk sjukdom. Tycker inte du att en sån förolämpning är vad jag beskrev?
2022-04-26, 19:17
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Kolla: Var kommer dessa, dina underliga vanföreställningar, från?
mvh
najas

Vanföreställningar är symzom på allvarlig psykisk sjukdom. Tycker inte du att en sån förolämpning är vad jag beskrev?

En ganska passande förolämpning och en som faller helt inom det acceptablas gräns när det gäller vad man får tåla som debattör på Flashback.

Men du har en imponerande uthållighet som orkar driva tråden vidare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in