2022-04-26, 10:36
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Man hoppas han förstår att man aldrig ska leta upp våra barn i sexuellt syfte. Aldrig någonsin
Eller, så kanske han (hemska tanke) blivit ännu farligare och tappat spärrarna eftersom han nu troligtvis har förlorat "allt" och kanske fortsätter likgiltig inför att åka fast att söka minderåriga på nätet.
Citera
2022-04-26, 10:39
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Mr. Vulcano är alltså en Miss Vulcano …
...med hett temperament = vulkanutbrott. Kanske med italienskt påbrå. Frågorna är många
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-04-26 kl. 10:55.
Citera
2022-04-26, 10:41
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Eller, så kanske han (hemska tanke) blivit ännu farligare och tappat spärrarna eftersom han nu troligtvis har förlorat "allt" och kanske fortsätter likgiltig inför att åka fast att söka minderåriga på nätet.

Jag tror det är en överdriven rädsla för det. Tillgången på barn för hans del har iaf minskat markant
Citera
2022-04-26, 10:42
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Det får man sannerligen hoppas! Han har ju fått lära sig den läxan den hårda vägen haha vilken idiot.
Brukar gå in och kolla på de söta bilderna han skickat på sig själv till det han trodde var en ung tjej.
Haha så söt han försöker se ut.
Som om en ung tjej skulle vilja ha den fule fan hehe

Självinsikten hos gäddorna verkar grovt begränsade. Det är förmodligen avstannad i mognad eller nåt som driver dessa
Citera
2022-04-26, 10:47
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Mr. Vulcano är alltså en Miss Vulcano …
Jag fattar inte heller vad "böna" syftar på, men jag tvivlar på att det är en kvinna.

För att att h*n ska förtjäna att kallas "vulkanutbrott" så måste han väl rimligtvis ha nån form av dignitet, kändisskap och fallhöjd. Samtidigt ska h*n vara så sinnesslö och driftstyrd att han fortfarande nappar trots att h*n diskuteras på flertalet ställen på nätet.

Det går inte riktigt ihop om det inte är nån alkoholiserad föredetting.
Citera
2022-04-26, 10:53
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Jag fattar inte heller vad "böna" syftar på, men jag tvivlar på att det är en kvinna.
Nej det tror inte jag heller. Verkar för otroligt rent statistiskt också. Men kanske är nån man som ser ut som Mr Bean?
Citera
2022-04-26, 10:54
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:

För att att h*n ska förtjäna att kallas "vulkanutbrott" så måste han väl rimligtvis ha nån form av dignitet, kändisskap och fallhöjd. Samtidigt ska h*n vara så sinnesslö och driftstyrd att han fortfarande nappar trots att h*n diskuteras på flertalet ställen på nätet.

Även om mitt stockholmska vokabulär innehåller böna som synonym för kvinna så tolkar jag denna böna som något som växer fram. Tänk Jack och bönstjälken.
Senast redigerad av N0IItolerans 2022-04-26 kl. 11:00.
Citera
2022-04-26, 10:56
Medlem
Ålens avatar
Citat:

Är också tvivlande, men inte jättetvivlande.

För! Infolina hade kunnat svara ett enkelt nej på frågan.

Och! När jag frågade Infolina förra veckan, eller när det nu var, i tråden när Vulkano skulle fångas frågade frågade jag också i samma veva om det möjligen var fråga om en hona. Infolina svarade bara på frågan om när Vulkano skulle fångas.

Och en grej till! Nej, nu har jag inte mer.

Ja, ”bönan” är konstigt ordval. Kanske Infolina med det avser Vulkanos hjärna.
Citera
2022-04-26, 10:57
Medlem
Någon som vet vad som hänt med skoda-mannen? Är han fortfarande chef på Sandvik?
Citera
2022-04-26, 11:05
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Även om min stockholmska vokabulär innehåller böna som synonym för kvinna så tolkar jag denna böna som något som växer fram. Tänk Jack och bönstjälken.

Ja, så kan det ju också ligga till. En cliffhanger det här, minst sagt.
Citera
2022-04-26, 11:06
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ja, så kan det ju också ligga till. En cliffhanger det här, minst sagt.
Hoppas den gäddan iaf ger en wowkänsla
Citera
2022-04-26, 11:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaryOnA
Problemet är vuxna människor som utnyttjar barn för sexuell njutning. En vuxen ska inte ha sex med barn.

Utnyttjar? Tänk om de va en genuin attraktion två människor emellan som båda har ett intresse av sex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in