2022-04-25, 22:39
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg påstår ikke noe. Hvis noe slikt har skjedd, tenker jeg i så fall på GG-hypotesen der en GM manipulerte og lurte AE.

Den eneste i denne saken som har manipulert og lurt AE er TH, siden han rakk å "ta henne på senga", og få henne drept, før hun skjønte at hun måtte komme seg vekk.
Citera
2022-04-25, 22:44
Medlem
Det er ren ondskap. Å forsøke å legge skylden på offeret. Ren psykopati.

Please. Ikke mat trollene. Ikke svar de.
Citera
2022-04-25, 22:45
Medlem
Citat:
Jeg påstår ikke noe slikt. Hvis noe slikt har skjedd, tenker jeg i så fall på GG-hypotesen der en GM manipulerte og lurte AE.

Jeg synes denne GG-hypotesen er et hån mot det virkelig offeret i dette. Hun som måtte bøte med livet og mest sannsynlig avkledd (ribbet for alt) ble trukket fra et toalettrom og via en gang ble fraktet bort på ett eller annet vis. Slepespor med biologisk materiale fra henne vitner om at hun ikke var i live når dette skjedde.
Citera
2022-04-25, 22:48
Medlem
Hur är det sä säkert att det är AEH som har signerat skillsmässopapperet? TH kan ha förfalskat AEHs namnteckning. Det kan lika bra vara TH som har gjort det. Detta kan ha varit början på planläggningen för att få bort AEH.

Alltså skillsmässopapperet blev utskrivet och ifyllt i maj 2012. Och då kan det vara rimligt i förhållande till äktenskapsförordet som blev skrivit 2010.
Senast redigerad av Braskamin58 2022-04-25 kl. 23:36.
Citera
2022-04-25, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det er ren ondskap. Å forsøke å legge skylden på offeret. Ren psykopati.

Please. Ikke mat trollene. Ikke svar de.

Ondskapen drypper her og der ja. Det er et lite pent skue.
Men vi vet jo at troll ikke er kjent for å være spesielt snille.
Citera
2022-04-25, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Jeg synes denne GG-hypotesen er et hån mot det virkelig offeret i dette. Hun som måtte bøte med livet og mest sannsynlig avkledd (ribbet for alt) ble trukket fra et toalettrom og via en gang ble fraktet bort på ett eller annet vis. Slepespor med biologisk materiale fra henne vitner om at hun ikke var i live når dette skjedde.
Nei GG-hypotesen er ikke et hån mot offeret. Hvis GG-hypotesen stemmer med det som skjedde, har GM (som kan ha gitt inntrykk av at han var en venn) misbrukt AEs tillit til han og GM har manipulert og lurt henne og GM har begått grove kriminelle handlinger mot henne.
Citera
2022-04-25, 22:55
Medlem
Niffys avatar
Dette tror jeg har vært en av de styggeste dagene, når det kommer til massiv undergraving av de faktiske forholdene i denne saken.
Citera
2022-04-25, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Hur är det sä säkert att det är AEH som har signerat skillsmässopapperet? TH kan ha förfalskat AEHs namnteckning. Det kan lika bra vara TH som har gjort det. Detta kan ha varit början på planläggningen för att få bort AEH.
Eller noen andre kan ha forfalsket AEs signatur?
Citera
2022-04-25, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Hvis TH er GM,hvorfor skulle han forfalske AEs signatur på skilsmissepapirer, når det er typisk at partnerdrap skjer når kvinnen er i ferd med å forlate mannen? Det ville jo i så fall peke på han som skyldig?
Citera
2022-04-25, 23:05
Medlem
Citat:
Nei GG-hypotesen er ikke et hån mot offeret. Hvis GG-hypotesen stemmer med det som skjedde, har GM (som kan ha gitt inntrykk av at han var en venn) misbrukt AEs tillit til han og GM har manipulert og lurt henne og GM har begått grove kriminelle handlinger mot henne.

GG-hypotesen stemmer ikke med noe som helst i denne saken. Den er skapt utfra enkelte opplysninger gitt i saken som enkelte har surret sammen for å få det til å fremstå som om Fru Hagen iscenesatte sin egen forsvinning. Lurt av en manipulator med annen hensikt enn hun trodde og som senere drepte henne.

Dette er et hån når man er presentert for slepespor med biologisk materiale fra henne, dna fra TH er funnet på hennes klær/sandaler som ligger igjen på åstedet, blod fra han funnet på sentrale steder i forbindelse med toalettrom og gang, biologisk materiale fra hennes slepespor er funnet på han skjorte og åstedet bevitner i tillegg at hun er utsatt for grov vold. Definitivt et hån. Slik jeg ser det.
Citera
2022-04-25, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
GG-hypotesen stemmer ikke med noe som helst i denne saken. Den er skapt utfra enkelte opplysninger gitt i saken som enkelte har surret sammen for å få det til å fremstå som om Fru Hagen iscenesatte sin egen forsvinning. Lurt av en manipulator med annen hensikt enn hun trodde og som senere drepte henne.

Dette er et hån når man er presentert for slepespor med biologisk materiale fra henne, dna fra TH er funnet på hennes klær/sandaler som ligger igjen på åstedet, blod fra han funnet på sentrale steder i forbindelse med toalettrom og gang, biologisk materiale fra hennes slepespor er funnet på han skjorte og åstedet bevitner i tillegg at hun er utsatt for grov vold. Definitivt et hån. Slik jeg ser det.
Hvis GG-hypotesen stemmer med det som skjedde: I tillegg til å bli manipulert og lurt kan hun eventuelt ha blitt truet av GM til å bli med på dette.
Hvis GM i et slikt plott var i nær relasjon med AE, kan han eventuelt ha truet henne med at hvis hun ikke gjorde det slik som han ville, så ville hun aldri få se han mer.
Senast redigerad av z-z-z 2022-04-25 kl. 23:14.
Citera
2022-04-25, 23:15
Medlem
Citat:
Hvis TH er GM,hvorfor skulle han forfalske AEs signatur på skilsmissepapirer, når det er typisk at partnerdrap skjer når kvinnen er i ferd med å forlate mannen? Det ville jo i så fall peke på han som skyldig?

Jag tror att TH är skyldig. Varför betala för ett livsbevis efter att AEH har varit försvunnen i sju månader? Och inte nog med det så ville han betala resterande av lösensumman efter att AEH har varit försvunnen i 18 månader. Här talar jag om att skenet kan bedra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in