The haplotype we’re focusing on clearly tracks the boundaries of the Mongol Empire as it was at the death of Genghis Khan. The main exception to this are the Hazara people of central Afghanistan,
Är det en ättling till Genghis Khan som varit igång?
Då hoppas vi att nån annan kommer skipa rättvisa!! I fängelset kanske ?
Skicka han med katapultstol i riktning mot Afghanistan bara. Kan droppa honom rakt ut ur något flygplan. På Svensk mark ska den jävelbergaren inte hålla på o begravas.
"En kvinna från området vägrade gifta sig med den misstänkta gärningsmannen från området som inte beviljats asyl. Så han våldtog henne och kasta ner henne i gruvhålet mellan Norberg och Avesta.
Enligt flera oberoende uppgiftslämnare kom han även tillbaka till platsen flera gånger och skulle försäkra sig att kvinnan va död igenom att kasta ner stenar.
Nu sitter mannen från Afghanistan anhållen misstänkt för både våldtäkt och mordförsök."
Är det som vi hittills vet.
Om inte någon träder fram och sjunger. Så får vi nog läsa resten sen i någon FUP.
Jag läser och läser men kan inte se någon trovärdig källa. Vad som syns på botten av gruvhålet är bara snö. Men jag säger inte emot dig. Vill bara göra mig en sannolik bild av händelsen.