Jo, ni säger ju det. Ni är så totalt sönderpropagerade (de av er som inte är agenter och ljuger medvetet) och har hamnat i en sån parallell verklighet att vi inte ens kan prata med varandra för vi har inga gemensamma referensramar. Ärligt talat tycker jag det är både läskigt och ledsamt. Det är så många människor idag som är helt förstörda av lögnerna i media och politik.
Litar du på väst media eller Rysk media?
Du är så dum, så jag tror du litar på Rysk media.
Men vi kan vara överens om att världen är ett bättre land utan Rysslands förtryck?
Vad vill västvärlden med Ryssland?
"
Vilket förtryck? Att USA och andra länder gärna skulle vilja ta över Ryssland by proxy beror såklart på att Ryssland har enormt värdefulla tillgångar...
Hahahaha läste vad du skrev och asgarvade åt din text… tills jag tittade på länken du skickade..🤣🤣 då skrattade jag ännu mer.. vilken tjockis, huvudet syns knappt🤣🤣 Den ryssen har fått mat iallafall😁😁
”cope cage” över framrutan, outstanding! Och akan (?) på lavett på flaket. Är det DPRs finest som svetsat själva?
Värdenihilism är defintivt en av sakerna. Det otäcka är att det jag ser just nu i "väst" är att inte ens värdenihilismen är tillräcklig längre, nu försöker de liksom koda gott som ont, rätt som fel, sant som falskt. De försöker tvinga fram en fast och rigid moral som är den totala motsatsen till den historiska (och sanna, goda etc). Det är nog där en person som jag, som egentligen inte är kristen eller ens religiös på något sätt, ändå väljer att kalla det "sataniskt". Det är det totala förvridandet av ett etiskt och moraliskt system som har funnits i tusentals år till sin direkta motsats.
Nazisternas under andra världskriget fick också orättvis behandling och beskrivning tillsammans med sovjet i historieböckerna.
Inget av det är ju bevisat. "Våldta barn" osv är ju bara skräckpropaganda. Jag tänker inte ägna massa tid åt att "motbevisa" något som helt självklart är lögner och helt saknar bevis. Det sista jag såg nu idag var att många av de civila i Bucha dött av nån sorts nitar i det artilleri som ukrainska armén skickade mot staden innan ryssarna lämnade. Media påstår fortfarande att det var ryssarna som besköt staden de själva kontrollerade (!), men för alla normalt tänkande individer är det ju självklart att det var ukrainarna som dödade de civila med artilleribeskjutning.
Det kallas flechetter och det är fyllningen i ryska 122mm granater som dina idoler använde i Afghanistan emot oskyddade afghaner.
Värdelöst emot en bepansrad/skyddad fiende.
Och man har hittat dessa granater hos ryssarna i de förband som är skyldiga så dröm på om att icke dementa personer går på ditt svammel.
Paret är identifierade och det har gjorts en omfattande bakgrundscheck av dem för att försäkra deras identiteter, de blev uppringda och rösterna identifierades vara desamma som i inspelningen.
Paret heter Roman Bykovsky och Olga Bykovskaya (ogift namn Pinyasovaya)
jag kan bara tala för mig själv: vanlig Svensson, som känner avsky för Rysslands invasion,,! Om du är ryssvän, borde du ta dig en allvarlig fundering på om Putin är en ledare som värnar om Ryssland och i så fall på ett framgångsrikt vis? Vad säger du? Putin har åstadkommit : massiva bojkotter, gjort så Nato troligen växer, gjort så Ryssland utestängs från stora idrottsevenemang, gjort så företag från väst lämnar Ryssland , åstadkommit 10,000 tusentals dödsfall bland unga män( soldater) oppositionsledare dör eller fängslas, är det en bra ledare för ett land?
Utan Putin så hade jag nog inte varit lika stor Rysslandsvän, så jag ser defintivt honom som en bra ledare för sitt land. Man kan tycka att det är tragiskt att de krafter som styr "väst" inte kan acceptera ett land som vägrar alla sjuka liberala moderna påfund, men så intolerant är nu den oligarki eller vad vi ska kalla det som styr USA och Europa. Putin hade kunnat vika sig, som så många andra före honom, men han har visat att han är av typen som "kunde icke vika, blott falla". Putin är det stora hoppet mot den satanistiska nya världsordningen. Må han lyckas. Den resa han nu satt sitt land på är ju som en historisk mission för att frälsa världen ifrån ondo. Och ger du dig ut på en sån resa så kan du inte räkna med att det blir lätt. De sataniska krafterna i världen har nu satt in precis alla medel för att stoppa honom, men än så länge står han.
Exakt vad i det där tyckte du besvarade frågan? Putin är alltså en bra ledare för att du inte hade varit lika stor rysslandsvän utan honom? Okej......
Vilket förtryck? Att USA och andra länder gärna skulle vilja ta över Ryssland by proxy beror såklart på att Ryssland har enormt värdefulla tillgångar...
Den värdefulla tillgången måste vara Putin?
😅😅😅😅😅 Den lilla tjocka teletubbiesen..Världen skiter i Ryssland.. vem bryr sig om det skitlandet?
Usch för sådana människor som dig som ändrar sanningen för att den ska rättfärdiga att mörda folk..
Nu har du fel det är ju ni som inte ser sanningen.Nämligen att det behövs två för att dansa tango! Ukraina och deras nassar och huliganer har mördat folk som inte håller med dom sedan länge, varför ignorerar du det faktumet?