Citat:
Ursprungligen postat av
RobRoys
Precis, och det gjorde Axel också. Axel visste att detta var ett tråkigt men möjligt scenario redan från början. Alla deltagare visste det.
Du överdriver. Själv tycker jag Märthas uppriktighet var befriande - att fortsätta som vänner är det mest sympatiska alternativet givet den uppkomna situationen. Att Märtha gör våld på sig själv och låtsas i en månad och ger Axel falska förhoppningar är ett grymmare alternativ för alla inblandade. Jag vet inte om det är pengar inblandat, i annat fall förstår jag inte varför Axel vill fortsätta som vänner för en minimal chans som aldrig kommer att komma, men men.
Jag håller med dig om att det var rätt av märtha att sätta stopp för det hela. För bådas skull. Tycker en del kvinnor(det är nästan alltid kvinnan som inte vill ge det en chans) i tidigare säsonger varit ryggradslösa och spelat "jag vet inte riktigt vad jag vill", fast det är rätt uppenbart att de bestämt sig. Bättre för den som håller på att bli känslomässigt engagerad att få korten på bordet och börja gå vidare.
Jag förstår inte heller varför axel skulle vilja umgås med henne mer. Jag undrar också om de får betala något skadestånd eller så om de inte fullföljer. Hade jag varit Axel hade jag inte viljat ha med vare sig "frun" eller programmet att göra mer. Samma gäller väl Märtha. Som många varit inne på kanske vi inte kommer se så mycket av dem mer eftersom det är 4 par i år.
Jag tycker att det är absolut roligast att se de glada lyckliga paren.