2022-04-25, 14:23
Medlem
FockeWulf190ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Och även Ukrainazi har länge ansetts som en skurkstat.

Av vilka då? Du och dina ryska fascistpolare? För att ni inte fått vara med och leka sen 2014?
Citera
2022-04-25, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronita
Tvärtom. Jag stödde Ryssland i mångt och mycket fram till att de inledde sin fullständigt hjärndöda invasion. Du ser, allt är inte svart eller vitt, bara för att Putin (och du) anser det.
Du och många här verkar ju ändå tycka att det verkligen är svart eller vitt. Vilket såklart inte är fallet!
Jag stöder inte invasionen men fakta är att Ukraina hade kunnat undvika invasionen..
Citera
2022-04-25, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbyboi
Det faktum att putain, som f.d. KGB överste, är rysslands president kan jämföras med om en GESTAPO överste hade blivit förbundskansler.
Eller kanske mer jämförbart när Bush som fd CIA chef blev president i USA..
Citera
2022-04-25, 14:32
Medlem
FockeWulf190ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Du och många här verkar ju ändå tycka att det verkligen är svart eller vitt. Vilket såklart inte är fallet!
Jag stöder inte invasionen men fakta är att Ukraina hade kunnat undvika invasionen..

Man ska inte lägga skuld på offret. Du tycker väl det är ok med våldtäkt med? Tjejen hade ju kunnat undvika våldtäkt genom att vara villig. Ryssarna hade kunna låta bli att anfalla så enkelt är det.
Citera
2022-04-25, 14:33
Medlem
Termos99s avatar
Citat:

Putin supporters här har både skrivit att Ukraina ska förintas, utplånas och att Ukrainainska kvinnor ska våldtas tills de ryska soldaterna tröttnar.

Se nej kriget hade inte från Ukrainas sida kunnat undvikas, det är ett krig mot Ukrainsk kultur och suveränitet.
Citera
2022-04-25, 14:37
Medlem
Citat:

Kan du berätta hur Ukraina skulle ha gjort för att Ryssland inte skulle ha invaderat?
Citera
2022-04-25, 14:38
Medlem
Citat:
Det faktum att putain, som f.d. KGB överste, är rysslands president kan jämföras med om en GESTAPO överste hade blivit förbundskansler.
Citera
2022-04-25, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Termos99
Putin supporters här har både skrivit att Ukraina ska förintas, utplånas och att Ukrainainska kvinnor ska våldtas tills de ryska soldaterna tröttnar.

Se nej kriget hade inte från Ukrainas sida kunnat undvikas, det är ett krig mot Ukrainsk kultur och suveränitet.
kriget hade kunna undvikas om ukraina upplöste sin militär hängde Zelensky, la idéer om demokrati på hyllan, satte en ryss som minister på livstid utlyste evigt undantagtillstånd, inrättade val där endast ryska medborgare får rösta,,,o lite sånt ,, inga problem undvika kriget ,! Vs fan snackar ni om?
Citera
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Det faktum att putain, som f.d. KGB överste, är rysslands president kan jämföras med om en GESTAPO överste hade blivit förbundskansler i Tyskland efter andra världskriget...
Ja det visar ju vilket sjukt och vidrigt land Ryssland är.....
Citera
Avstängd
Citat:

Du förfaller mer en lovligt känslosam, du vet vad ett "invassionskrig" är hoppas jag. eller tänker du att om ukraina bara hade gett upp sitt suväräna territorium så hade de kunnat undvika kriget?
Citera
2022-04-25, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Kan du berätta hur Ukraina skulle ha gjort för att Ryssland inte skulle ha invaderat?
Följt avtal, respekterat ryska ukrainares rättigheter, gjort sig av med nazisterna,slutit fred i östra ukraina, fått president Z att sluta nyttja droger?
Citera
2022-04-25, 14:41
Medlem
Citat:
jag tycker det hela påminner om hur det var när idi amin var statsöverhuvud, förresten finns det många färgade i Ryssland?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in