Citat:
Ursprungligen postat av
RollonHomie
Vem som helst som hamnar i en sån situation som kvinnan, bör ju direkt få tankar på att nu är det verkligen kört. Ingen lär hitta mig eller höra mina rop på hjälp. Ropen från ett så djupt hål lär ju dämpas ordentligt, så hon hade nog en extrem tur att någon lyckades höra henne.
Ja, inte bara det.
Folk kan ibland vara ganska nonchalanta när det händer saker. Man har ju hört om människor som bara går förbi någon som ramlat, kör förbi med bilen trots att de ser att det har hänt en trafikolycka.
I det här fallet, är det ju nästan osannolikt att någon skulle ligga i ett så stort hål, så osannolikt att man kan tro att någon skojar eller liknade.
Kvinnan bord kanske ha hört röster uppifrån och ropade just då?
Eller ropade hon hela tiden i hopp om att någon passerat?
Kanske hade det passerat andra under den tid hon låg där och de hörde inte, eller inte fattade varifrån ljudet kom?
Jag kan också tänka mig att kvinnan inte hela tiden varit varken vaken eller vid medvetande.
Vi får se hur det slutar, men jag önskar allt gott till kvinnan och att skadorna inte blir så omfattande att hennes liv är helt förstört.
Fruktansvärt mordförsök. Ganska hemskt att förstå att det finns människor därute som kan göra något sådant mot någon annan.