Citat:
Ursprungligen postat av
Uluchsheniye
Hon vinner många röster. Hon är ju den enda som vågar stå rakryggad och säga det alla tänker.
De flesta skäms ju över vår fega polis som inte klarar av att lösa upp ett kafferep utan att någon av deras bilar blir uppbrända eller uniformer stulna.
Alla svenskar vill få ett slut på muhammedanernas övertagande av det svenska samhället.
Ebba är inte stockholmare. Hon kommer från och bor i Uppsala.
Vet inte om hennes uttalande vinner röster och hon är ju inte den enda som säger vad hon tycker. Snarare syns hon inte i media förutom hennes husaffär...
Är ju bara patetiskt att säga så som hon gjorde tycker jag och det säger inget om hur Sverige ska få en bättre poliskår. Kan vara så att hennes parti förlorar på detta då hon gjorde bort sig. Men samtidigt är KD ett parti som måste synas så detta är väl desperat.
Det hon sade lär ju användas mot KD i debatter framöver att hon vill skjuta mot barn och kvinnor. Polisen är det inget fel på utan politikerna i så fall.
Socialdemokraterna får väl styra ytterligare 8 år pga av dessa partiledare i oppositionen som är bra på att göra bort sig.
Trodde ä hon bodde i Stockholm. Men då lärde jag mig något.