2022-04-25, 02:33
Medlem
Zelenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Ryssland har wagner.
Vilket förband har begått krigsbrott i Syrien och Afrika samt i Ukraina samtidigt?
Wagner eller Azov?
Vilket land har mördat tiotusentals civila i Ukraina?

Vilka är pedofila nekrofilia våldtäktsmän/ mördare ryska trupper eller azov?

Vem var det som startade iron march forumet?
Svar det var Alisher Mukhitdinov han studerade på MGIMO Universitetet precis som sina föräldrar och han bor fortfarande i Moskva och har inte blivit det minsta denazifierad.
Azov "nazifierades" av moskva.
Bra att du frågade. Låt mig upplysa dig om att den ukrainska staten har mördat tusentals civila i Donbass. Vad har du att säga om det?
Citera
2022-04-25, 02:36
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelensky
Bra att du frågade. Låt mig upplysa dig om att den ukrainska staten har mördat tusentals civila i Donbass. Vad har du att säga om det?
Om det stämmer så har ni ändå mördat tiotusentals fler i Donbass.
Citera
2022-04-25, 02:37
Medlem
Zelenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Om det stämmer så har ni ändå mördat tiotusentals fler i Donbass.
Vilka är "ni". Jag är inte Ryssland. Är du Ukraina?
Citera
2022-04-25, 02:39
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Fyfan, det var det jävligaste jag har sett. Ryssarna har inte besparat någonting, de har bombat allt. Precis allt. Jag anar men vill inte veta hur många civila som har dött under deras konstanta bombningar, och detta vill de kalla brödrafolk och befrielse, fyfan alltså. De är inte värda mer än en spottloska i ansiktet. Som grädde på moset säger den nya "borgmästaren" att allt är över och nu kan folk så sakteliga återgå till sin vardag, fyfan bara dö vidriga ryssar!

Man kan inte förstå hur det kan slå så slint i skallen på vissa ledare.

Putin agerar som om han spelade Crusader Kings 2 eller något sådant. Tyvärr är det på riktigt.

Sedan undrar vissa av dem varför de är hatade.

Man kan bara hoppas att sansade krafter en dag kan befria landet från dess militarism och religiösa ödestro, som ju ingen tjänar på förutom ett litet antal ryska kleptokrater.
Citera
Medlem
Zelenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Så snacket om befriande var bara trams? Det är helt enkelt ett erövringskrig?
Donbass befrias från de ukrainska terroristerna som har gjort livet för civilbefolkningen där till ett helvete.
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Jävlar vad snabbt man har fått undanröjt i Buscha...

https://twitter.com/IAPonomarenko/status/1518213277515497472?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1518213277515497472%7Ctwgr% 5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fsvenska.yle .fi%2Fa%2F7-10013113
Citera
2022-04-25, 02:40
Medlem
Citat:
Det finns, mig veterligen, bara en stat som fortfarande har nazistförband med nazistsymboler och den staten är Ukraina.

Bokstaven Z betyder ingenting, det är bara en bokstav. Om den nu är så farlig borde kanske jag och min namne borde överge Z och byta namn till Elensky?

Ryssarna har ju kopierat Tredje riket rakt av med sitt avskaffande av demokratin, politiskt förtryck, upphetsade propagandamassmöten och angreppskrig på grannländer med lögner om att skydda den egna etniciteten. Putin har ju t.o.m ett eget Hitler-jugend! Kremls lögn om att de bekämpar fascister är lika logisk som att DDR kallade sig demokratiskt.
Citera
2022-04-25, 02:41
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Det finns, mig veterligen, bara en stat som fortfarande har nazistförband med nazistsymboler och den staten är Ukraina.

Bokstaven Z betyder ingenting, det är bara en bokstav. Om den nu är så farlig borde kanske jag och min namne överge Z och byta namn till Elensky?

Det är en nazisymbol i nazilandet Ryssland.

Alla ryssländska soldater är nazister.
Citera
2022-04-25, 02:43
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Låt folket i Kaliningrad hålla en folkomröstning då om vilket land de vill tillhöra, som med Krim.

Det var aldrig fria omröstningar på Krim eller i DNR och LNR.

Resultatet är förstås givet när ryska stridsvagnar är där som vallokomotiv.

Med samma metoder ska du se att Ryssland också hade kunnat rösta för att avveckla sig självt.
Citera
2022-04-25, 02:46
Medlem
goseigens avatar
Citat:

Det är Ryssland som har hela ansvaret då de invaderade landet.

Dessutom stämmer det inte att ukrainska styrkor har mördat tusentals.

Men för en folkmordsapologet är det förstås viktigt att komma på en orsak till varför det är ok att mörda och våldta ukrainska medborgare.
Citera
2022-04-25, 02:55
Medlem
Zelenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Det var aldrig fria omröstningar på Krim eller i DNR och LNR.

Resultatet är förstås givet när ryska stridsvagnar är där som vallokomotiv.

Med samma metoder ska du se att Ryssland också hade kunnat rösta för att avveckla sig självt.
Du kan ju åka till Krim och fråga folk där vilket land de vill tillhöra så kan du med egna öron höra att valresultatet var legitimt.
Citera
2022-04-25, 02:55
Medlem
Kaptagons avatar
Citat:
"Demokratin" Ukraina förbjuder både oppositionen och stänger ner oppositionella TV-kanaler.
President Zelenskyy Bans Opposition Parties in Ukraine

https://www.leftvoice.org/president-zelenskyy-bans-opposition-parties-in-ukraine/

Ukraine: Zelenskiy bans three opposition TV stations

https://www.dw.com/en/ukraine-zelenskiy-bans-three-opposition-tv-stations/a-56438505

Krig är fred. Frihet är slaveri. Okunnighet är styrka.

Krig är en specialoperation om man ska tro Putin han kommer på egna nyord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in