Klart det finns nazister i Ryssland också, precis som det finns i Sverige och i princip alla världens länder. Det uppseendeväckande i Uk卐ainas fall är att deras armé består av tiotusentals nazister, både inhemska och utländska. De är dessutom sponsrade av samma judar som satte Zelensky till makten.
Klart det finns nazister i Ryssland också, precis som det finns i Sverige och i princip alla världens länder. Det uppseendeväckande i Uk卐ainas fall är att deras armé består av tiotusentals nazister, både inhemska och utländska. De är dessutom sponsrade av samma judar som satte Zelensky till makten.
Jasså tiotusentals va? Låt mig gissa du lär hänvisa till azov?
Ja. Någon officer kan ju ha resonerat som så: "Kärnvapenkrig? Knappast. Bättre jag tar hand om rublerna än att slösa dem på plutonium som ändå aldrig kommer till användning " .
Jo det är ju gratispengar! Kan mycket väl tänka mig just det att man inte underhållit dom utan tagit pengarna för egen del. Svårt dock att säga det för säkert. De kan ju och gör det hotar med kärnvapen. Räcker om ett funkar och det är adjö till Stockholm.