2022-04-24, 18:48
Medlem
Varför knäpper hon bebisens body utanpå byxorna?
Citera
2022-04-24, 20:59
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victoria92
Varför knäpper hon bebisens body utanpå byxorna?
Så gjorde jag ofta om bebisen hade strumpbyxor. Dessutom är det lättare att byta byxor än body om blöjan läcker🙃
Men byborna är lika ofta (om inte oftare) utanpå bodyn på senaste inläggens bilder
Citera
2022-04-27, 19:19
Medlem
https://www.wellness.se/halsa/a/Or9LRw/sandra-beijer-jag-tranar-bara-for-att-vara-snygg

"Jag har ingen längtan efter att bli stark, någon annan kan bära min väska."
Citera
2022-04-27, 20:16
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleskuttarn
https://www.wellness.se/halsa/a/Or9LRw/sandra-beijer-jag-tranar-bara-for-att-vara-snygg

😳
Citera
2022-04-27, 20:57
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleskuttarn

Höll på att storkna när jag läste artikeln precis.

"Jag tränar bara för att vara snygg, all annan träning gör jag bara för att kläderna ska sitta snyggt"
För Sandra är smal = snygg och det var därför gravidkilona försvann illa kvickt.
Är egentligen inte förvånad då kvinnan är 37 men lajvar 17, det är rätt patetiskt faktiskt.
Citera
2022-04-28, 09:13
Medlem
bokhoras avatar
Tyckte tvärtom intervjun var uppfriskande i sin ärlighet. Blir urbota trött på alla som ska leka perfekta. Hennes retorik har en ton av ärlig cynism jag uppskattar.
Citera
2022-04-28, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Höll på att storkna när jag läste artikeln precis.

"Jag tränar bara för att vara snygg, all annan träning gör jag bara för att kläderna ska sitta snyggt"
För Sandra är smal = snygg och det var därför gravidkilona försvann illa kvickt.
Är egentligen inte förvånad då kvinnan är 37 men lajvar 17, det är rätt patetiskt faktiskt.
Fast shlomo sa väl bara vad många tycker och tänker.
Citera
2022-04-28, 09:18
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokhora
Tyckte tvärtom intervjun var uppfriskande i sin ärlighet. Blir urbota trött på alla som ska leka perfekta. Hennes retorik har en ton av ärlig cynism jag uppskattar.

Samma här. Och jag vågar lova att majoriteten av de som tränar regelbundet för det för att de vill vara snygga, men det är inget man vågar säga högt.
Citera
2022-04-28, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokhora

Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
Samma här. Och jag vågar lova att majoriteten av de som tränar regelbundet för det för att de vill vara snygga, men det är inget man vågar säga högt.

Tycker det är bra när folk är ärliga 😊 Min prioritering är 1.) inte få ont i kroppen av stillsittande arbete och 2.) viktnedgång/stabilitet för jag känner mig snyggare då. Medveten om att sistnämnda kan upplevas skevt, men så är det.
Citera
2022-04-29, 11:50
Medlem
Sandra är helt fantastisk! Älskar hur ärlig hon är! Och hennes bebis är sjukt söt, långt över genomsnittet i söthet 😍
Citera
2022-04-30, 11:40
Medlem
Tycker bara det är sorgligt/urbota dumt när en vuxen kvinna med ätstörning av oklar aktualitet (det där hon snackar om "när jag var 20" stämmer illa med vad hon sagt i andra intervjuer) koketterar med att "vilja normalisera" önskan att vara smal (för smal är ju uppenbart vad hon menar med åtråvärd)
Citera
2022-04-30, 14:01
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolanda1
Tycker bara det är sorgligt/urbota dumt när en vuxen kvinna med ätstörning av oklar aktualitet (det där hon snackar om "när jag var 20" stämmer illa med vad hon sagt i andra intervjuer) koketterar med att "vilja normalisera" önskan att vara smal (för smal är ju uppenbart vad hon menar med åtråvärd)

Jag förstår att hon vill normalisera något som många av oss går runt och kämpar med och tycker tanken är god i sig.

Men håller med om att det blir lite urbota dumt när det också är ett ämne som triggar de med pågående problematik. Annars tyckte jag artikeln var fin och hon säger många kloka saker men det där kunde hon skitit i att säga. Ibland är det bättre att dra en liten ljugis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in