2022-04-24, 18:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StavjaBrott
Det verkar ju finnas både villor och sommarstugor i närheten, Andersbenning alltså, får dock olika antal beroende på sökning. Bofast? Gäster? Random person?

Nej, platsen är jätte-öde. Nån enstaka sommarstuga längre bort.
Tänk långa grusvägar och kilometervis av skog.
Citera
2022-04-24, 18:15
Medlem
ziggarillens avatar
Så djävla osvenskt. Förmodligen en moder med en 8-12 ungar. Nu har hanen hittat en ny och vill bli av med den utslitna.
Citera
2022-04-24, 18:19
Medlem
Laureths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Norberg har knappt några Invandrare. Möjligtvis några Ukrainare. Men nej Norberg är bara en ointressant byhåla fylld med äckliga epa bögar

Hahaha what? MENA-invandrare är största befolkningsgruppen där efter pensionärer.

Folk nämner Gruvtorpet här inne, och jag undrar var det ligger? Tycker att jag borde känna till det.
Citera
2022-04-24, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laureth
Hahaha what? MENA-invandrare är största befolkningsgruppen där efter pensionärer.

Folk nämner Gruvtorpet här inne, och jag undrar var det ligger? Tycker att jag borde känna till det.

Ekorrbo heter det torpet.

https://stevesblogg.se/2016/july/langgruvans-sommar.html
Senast redigerad av baalzack 2022-04-24 kl. 18:29. Anledning: Länk/källa till info
Citera
2022-04-24, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Ok, ni kanske har rätt. Jag hade i så fall skrivit ett sms och tryckt på skicka och sen helt enkelt försökt kasta upp telefonen där den kan få lite täckning en kort sekund så meddelandet skickas iväg.
Det skulle kunna funka som en absolut sista utväg. Om bara mobilen överlever och får kontakt så kan den ju dessutom spåras.
Citera
2022-04-24, 18:37
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okinawa85
Det är hedersrelaterat.

Hur vet du det?
Citera
2022-04-24, 18:50
Medlem
MrsLibras avatar
Någon som vet hur hon mår? Vilka skador har hon?
Citera
2022-04-24, 18:55
Medlem
Skaraborg2s avatar
Svar på mycket viktiga frågor.

Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Någon som vet hur hon mår? Vilka skador har hon?

Svaren på dessa frågor skulle man verkligen vilja veta samt något vad hon har berättat för polisen.

Hoppas att hon fysiskt har blivit bättre under dessa två dagar sedan hon hittades.
Citera
2022-04-24, 19:03
Medlem
Arma kvinna! Fortfarande ingen som vet vem hon är? Ingen som saknat henne? Hennes familj? Anhöriga? Kollegor på jobbet? Känslan jag får är att det är en invandrad kvinna med en kontrollerande man som tröttat på henne och slängt ner henne i hålet. Hoppas att man hittar den skyldige och att han får tillbringa sitt resterande liv i en mörk håla!
Citera
2022-04-24, 19:17
Medlem
Det börjar kännas lite märkligt att man ännu inte fått fram ett ljud om vem bo är. Tyder på att det inte är en svensk, arbetande kvinna.
Jag hoppas att vi kan få några svar på vad som har hänt.
Citera
2022-04-24, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Det börjar kännas lite märkligt att man ännu inte fått fram ett ljud om vem bo är. Tyder på att det inte är en svensk, arbetande kvinna.
Jag hoppas att vi kan få några svar på vad som har hänt.

Locket på från poli(S) och media är väl lika med att det rör sej om ett hedersrelaterat brott.
Citera
2022-04-24, 19:24
Medlem
staticages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
Locket på från poli(S) och media är väl lika med att det rör sej om ett hedersrelaterat brott.

Och det är valår,vi kan glömma sanningen i detta fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in