2022-04-24, 16:59
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Och hur mycket har NATO gjort för att förhindra alla terrorattacker i Frankrike trots att Frankrike är med i Nato? Nej. Nato har noll med det att göra. Det enda som förhindrar att Frankrike och övriga europa blir invaderat av orcher är att det inte sitter äckliga globalistjudar som Macron vid makten.
Jaha du är lågbegåvad, säg det direkt så slipper jag slösa tid.
De terrorattacker som skett i Europa är totalt orelaterade till NATO. NATO förhindrar galna envåldshärskare från att invadera och ockupera länder.
Citera
2022-04-24, 17:04
Medlem
Storinkvisitorns avatar
Om 3 timmar kommer den första exit-pollen när vallokalerna stänger. Då får vi veta. Om nu inte Läppen överraskande ligger först och fransosernas VALU får "tekniska problem" och går ner för att sedan komma on-line igen och då visa att Macken har en betryggande ledning.

Vad som helst kan hända nu. PK-eliten fick sig en rejäl näsbränna i valet i Ungern när de på allvar trodde att de progressiva skulle vinna. Och så gick Orban och tog hem en grand slam på centrecourten. Nu finns det risk att valet i Frankrike får lite "hjälp" på traven av tekniska missöden och oförklarliga avbrott.
Citera
2022-04-24, 17:04
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Jaha du är lågbegåvad, säg det direkt så slipper jag slösa tid.
De terrorattacker som skett i Europa är totalt orelaterade till NATO. NATO förhindrar galna envåldshärskare från att invadera och ockupera länder.

Men det är inte Putin vi pratar om nu utan massinvandringen av muslimer från MENA. Jag förstår att när man är en intensiv Putinhatare så kan man inte hålla två tankar i huvudet samtidigt. Bara för att Putin invaderade Ukraina betyder det inte att han kommer att invadera resten av Europa. Om däremot globalister som Macron får hållas så kommer Europa att svämmas över av araber och negrer och jag undrar om du tycker det är värt det så länge makthavarna hatar Putin.
Citera
2022-04-24, 17:08
Medlem
JustZlatans avatar
Det enda Marine Le Pen har en bra politik är anti-islampolitik. Annars är Macron bäst.
Citera
2022-04-24, 17:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det enda Marine Le Pen har en bra politik är anti-islampolitik. Annars är Macron bäst.

Ohh ja. Hans coronastrategi har ju verkligen varit något att eftersträva.
Citera
2022-04-24, 17:09
Medlem
NixYOs avatar
Valdeltagandet efter klockan 17.00 ligger på 63,23% gentemot 65,00% i den första valomgången. I den andra omgången 2017 låg valdeltagandet på 65,30% efter klockan 17.00.

Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Jag hittar inga ou som redovisar region. Finns någon? Det vore intressant att veta hur den står sig mot valresultatet.
Vet inte, men det vore intressant att se.
Citera
2022-04-24, 17:12
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ohh ja. Hans coronastrategi har ju verkligen varit något att eftersträva.

Bortsett från pandemin har han varit bra.
Citera
2022-04-24, 17:15
Medlem
Storinkvisitorns avatar
Citat:
Nämn 1 konkret sak. Jag säger inte att du har fel, men jag skulle gärna vilja veta mer om fransk politik.
Citera
2022-04-24, 17:15
Medlem
bqpss avatar
Citat:
Ingenting är bra med Macron.
Citera
2022-04-24, 17:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Va? NATO är det enda som hindrar Putlers orcher från att bomba andra europeiska länder.
Det borde vara någon form av "kvalitetssäkring" innan man gör inlägg. För det första anser jag ditt inlägg vara OT.
För det andra är du i akut situation där du (för en gångs skull) borde läsa på lite om rysk politik och inte låta dej söndertrasas av TV4 och SVT...
Citera
2022-04-24, 17:17
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Hörni när vinner vinnaren då?
Citera
2022-04-24, 17:23
Medlem
diseuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Hörni när vinner vinnaren då?
Enligt France24:
When will the result come in?

Polls will close at 7pm (GMT+2) in most places and at 8pm in the larger cities including Paris. That's in just over three hours. The first projections will be published once voting has ended everywhere, at 8pm.

Unless the race is too close to call, pollsters' projections will give a pretty clear indication of who will lead France for the next five years. Those estimates will be updated throughout the evening, based on preliminary vote counts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in