2022-04-24, 15:25
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Deras videos verkar ju inte särdeles redigerade. Att dejter ställs in är nog rätt vanligt ja. Lite så jag tänker, att de kammade noll.

Sedan kanske Vulkanogäddan var ett sådant het scoop att Sjöberg och Sara ruvar på det ett tag till och spekulerar extra hårt kring hur de ska göra med materialet … Så kan det också va. 😎
Ja eller så slocknade vulkanen
Citera
2022-04-24, 15:34
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Har du lämnat honom?
Hurså?
Citera
2022-04-24, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Hurså?
Det är väl en fullständigt relevant fråga?
Citera
2022-04-24, 15:38
Medlem
USK1s avatar
Citat:
Hurså?

Ja om du tänker på barnens bästa så är väll det det ända rätta? Eller?
Eller du tycker det känns ok att ha kvar en "man" som honom?
Citera
2022-04-24, 15:39
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HushHoney
E.84. Vi är ett gäng här som är vettiga, tro det eller ej. Jag kanske låter hård men blir upprörd över vad du tror du får i den här tråden.
Jag kan dessutom inte bestämma mig för om du enbart vill ha stöd och sympati eller om du faktiskt skyddar honom. Skyddar du honom tror jag du ännu mer behöver lämna tråden och faktiskt ventilera med dig själv om vad som har hänt. Fokusera på dig och dina barn.
Det måste vara en chock att få reda på något sånt här men att smälta det och hänga i den här tråden är nog fel sätt. En dag vaknar du förhoppningsvis upp och inser vad han är för något.

Jag försöker inte skydda honom. Men jag tycker att man ska hålla sig till fakta.
Klart det är en chock men för att gå vidare så processar man det på olika sätt. Jag försöker se allt från alla kanter och håll.
Citera
2022-04-24, 15:40
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ja om du tänker på barnens bästa så är väll det det ända rätta? Eller?
Eller du tycker det känns ok att ha kvar en "man" som honom?
Mer undra varför du undra. Men nej han bor inte kvar med oss.
Citera
2022-04-24, 15:47
Medlem
USK1s avatar
Citat:

Allmänt (men även ur professionell synpunkt) nyfiken på ditt perspektiv som anhörig.
Citera
2022-04-24, 15:47
Medlem
Citat:
Han är fortfarande skriven på samma adress som du. Hur kommer det sig?
Citera
2022-04-24, 15:55
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Han är fortfarande skriven på samma adress som du. Hur kommer det sig?
För att han har ingenstans att skriva sig och jag behöver få tag i vissa brev som kommer i hans namn.
Citera
2022-04-24, 15:56
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Allmänt (men även ur professionell synpunkt) nyfiken på ditt perspektiv som anhörig.
Jaså? Jag har skrivit en del bakåt i tråden, så det finns att läsa. Annars är det bara fråga.
Citera
2022-04-24, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Lysande Raymond! Bilen är en Citroën C3 och han jobbade som kvartersvärd. Kör en vettig rebus på honom du då han med hög säkerhet är identifierad nu.

Oj detta blir en så kallad utmaning, då svaret på rebusen riktigt passar mitt blågula uttal, medan någon med blåvitt modersmål förmodligen löst detta med glans.

Sagan om Kinky Ove börjar i en tidsålder med flower power, Tet-offensiv i Vietnam och mord på Martin Luther King. Ingen vet om han i ung ålder var "kinkig och snuskig" men han sägs ha varit en pilsk grabbhalva som juckade på allt som rörde sig. Ja, Ove var ett riktigt pervo till att jucka. En riktig blå och vit juckare.

Låt oss gå vidare till geografin istället. Inom vår huvudstads län återfinns denne kinky jävel, hemmahörande i en tätort med 76 320 invånare (31 december 2020).

Lyssna gärna på podden "Pedofilodyssén" för övrigt:
https://play.acast.com/s/dumpenpodden/pedofiloddyse
Citera
2022-04-24, 16:12
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Jag försöker inte skydda honom. Men jag tycker att man ska hålla sig till fakta.
Klart det är en chock men för att gå vidare så processar man det på olika sätt. Jag försöker se allt från alla kanter och håll.

Absolut. Fakta är ju vad han skrivit i chatten och hur han beter sig i videon.
Jag hoppas du hittar något annat sätt att hantera detta.
Och det framstår lite som att du försöker skydda honom. Akta bara så inte folk får fel bild av dig, lätt hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in