2022-04-24, 15:04
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HushHoney
Du hade inte fått skit. Här får du falskt stöd av människor som vill få dumpen att se dåliga ut. Finns flera erkända pedofiler här också. Klart dom gillar vad du skriver..
Vilken jävla jubelidiot du är! Allting är inte svart&vitt.

Finns massor med användare här som gillar dumpen och som inte alls har något emot att hon är i tråden.

Ta den där promenaden nu din jävla skrivbordsapa
Citera
2022-04-24, 15:06
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Min kritik mot dumpen ligger mycket i att just fiskarna provocerat fram gäddor.
Fiskarna är de som direkt tar initiativ till prat om sex osv.

Jag skulle vilja att gäddorna fick chansen att hänga sig själva sas.

Avvakta och låt gäddan styra in snacket på sex och ev möte.

Men då blir det väldigt få gäddor som faktiskt nappar och det vet dumpen om.
Därför vill de provocera in så många som möjligt så att det blir många uthängningar för att tillfredsställa pöbeln och locka svagsinta människor till att finansiera specktaklet.

Det här skulle skötts mycket bättre av tex Lamotte eller Josefsson än de här två missbrukare som egentligen bara flyttar från ett missbruk till ett annat, (lasternas summa är alltid konstant).

Det finns ett namn på det också, brottsprovokation.
Förbjudet i Sverige!

På vilket sätt är det förbjudet?
I de flesta fall godtas inte det som bevisning i rättegång men i vissa fall godtas det. Finns inget förbud mot att leka 13 åring o lura in gäddor i vassen. Vad man sen gör med det kan va olagligt. Utpressning o förtal osv.
Men brottsprovokation är en term när rättsväsendet provocerar fram brott. Normalt sett duger det inte i domstol i Sverige men ibland.
Så något förbud finns det absolut inte för dig o mig eller media att provocera fram pedofiler ur vassruggen.
Citera
2022-04-24, 15:07
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Vilken jävla jubelidiot du är! Allting är inte svart&vitt.

Finns massor med användare här som gillar dumpen och som inte alls har något emot att hon är i tråden.

Ta den där promenaden nu din jävla skrivbordsapa

Klart du tycker jag är en jubelidiot. Vi står på helt olika sidor Lite som en vänsterpartist och en Sverigedemokrat. Puss och kram hjärtat!
Citera
2022-04-24, 15:09
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
nej jag kan inte garantera nåt, men dottern har inte visat några tecken trots psykolog samtal.

Bra med psykolog och sen kanske kurator lite regelbundet pga av det som kanske har hänt o det faktum vad som blivit konsekvensen av pappas lustjakt på internet. Ta hand om barnen.

Och du. Flera av pedofilerna här i tråden älskar att höra kritik mot dumpen för det gynnar deras narrativ. Tänk på det. Tror inte du har något till övers för de äcklen nämligen
Citera
2022-04-24, 15:09
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HushHoney
😂😂😂 Slår vad om att jag och e84 kunnat ha en mycket bra och givande konversation om detta utan alla er. Sluta manipulera henne nu

Personangrepp och röja någons identitet, ja, det låter som en bra början på en givande konversation.

Flashback är en fantastisk mötesplats där alla möjliga samlas. Infolina är ju här ibland och Dumpen hade nog inte varit det som det är nu utan Flashback. Vad är så farligt med både hyllningar och kritik av Dumpen på ett och samma ställe?
Citera
2022-04-24, 15:11
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Personangrepp och röja någons identitet, ja, det låter som en bra början på en givande konversation.

Flashback är en fantastisk mötesplats där alla möjliga samlas. Infolina är ju här ibland och Dumpen hade nog inte varit det som det är nu utan Flashback. Vad är så farligt med både hyllningar och kritik av Dumpen på ett och samma ställe?

Har inte röjt någons identitet men om du mår bättre av att anklaga mig för det så. Är flashback en fantastisk mötesplats? Omg vad du har mycket att lära dig.
Puss och kram gubben
Citera
2022-04-24, 15:13
Medlem
Ålens avatar
Uppenbart har något gått åt helvete för Dumpen i helgen.
Citera
2022-04-24, 15:13
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Bra med psykolog och sen kanske kurator lite regelbundet pga av det som kanske har hänt o det faktum vad som blivit konsekvensen av pappas lustjakt på internet. Ta hand om barnen.

Och du. Flera av pedofilerna här i tråden älskar att höra kritik mot dumpen för det gynnar deras narrativ. Tänk på det. Tror inte du har något till övers för de äcklen nämligen
Ja självklart och det får dom. Självklart gör jag det.

Tack ska absolut ha det i åtanke. Nä jag gillar inte pedofiler och har inte mkt till övers för dem.
Citera
2022-04-24, 15:14
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Uppenbart har något gått åt helvete för Dumpen i helgen.
Varför?
Tar tid att redigera videos? Eller så var fisket misslyckat tror många dejter ställs in också för de är lite osmidiga när man ser hur de bokar sina träffar. Tyvärr. De borde ha lite coacher
Citera
2022-04-24, 15:16
Medlem
USK1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Jag kan ju inte svära på att det är så men du förstår väl att jag som mamma till barnen får veta vissa saker?

Har du lämnat honom?
Citera
2022-04-24, 15:19
Medlem
HushHoneys avatar
E.84. Vi är ett gäng här som är vettiga, tro det eller ej. Jag kanske låter hård men blir upprörd över vad du tror du får i den här tråden.
Jag kan dessutom inte bestämma mig för om du enbart vill ha stöd och sympati eller om du faktiskt skyddar honom. Skyddar du honom tror jag du ännu mer behöver lämna tråden och faktiskt ventilera med dig själv om vad som har hänt. Fokusera på dig och dina barn.
Det måste vara en chock att få reda på något sånt här men att smälta det och hänga i den här tråden är nog fel sätt. En dag vaknar du förhoppningsvis upp och inser vad han är för något.
Citera
2022-04-24, 15:24
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Varför?
Tar tid att redigera videos? Eller så var fisket misslyckat tror många dejter ställs in också för de är lite osmidiga när man ser hur de bokar sina träffar. Tyvärr. De borde ha lite coacher

Deras videos verkar ju inte särdeles redigerade. Att dejter ställs in är nog rätt vanligt ja. Lite så jag tänker, att de kammade noll.

Sedan kanske Vulkanogäddan var ett sådant het scoop att Sjöberg och Sara ruvar på det ett tag till och spekulerar extra hårt kring hur de ska göra med materialet … Så kan det också va. 😎
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in