Citat:
Ursprungligen postat av
HushHoney
Du förstår att du "får respekt" här enbart för att det mest hänger pedofiler och liknande drägg här va?
Det är dom som skriver till dig. Du hade blivit tagen mer seriöst om du yttrat dig om detta någon annanstans än just där pedofilerna hänger.. Klart dom trycker på när du skriver negativa saker om pedofiljägare. 1+1. Förlåt men hade du skrivit ett öppet inlägg om det här hade du fått mitt stöd, men inte såhär.
Äh va du svammlar! Jag tycker det är jätte bra att hon får ventilera här. Och som hon själv skriver är det en helt annan ton här än inne på Facebook. Där skrivs det om att leta upp och döda gäddor och att kontakta anhöriga etc. Där sprids dumpens inlägg via delning i lokala Facebook grupper och på folks profiler.
Det här är väll ett jätte bra ställe att ventilera på.
Jag är långt ifrån gäddkramare och inte heller har jag något emot dumpens metoder, ändå respekterar jag E.86 ty hon har i mina ögon ingenting med sin mans beteende att göra och såklart är det viktigt att hon ska få komma till tals om hon vill det och framförallt bli behandlad med respekt. Hon kan inte stå till svars för vad han har skrivit/gjort.