2022-04-24, 14:41
Medlem
Ålens avatar
Fiskandet gick förmodligen åt pipan i helgen under tiden som Flashback åter visat sig vara fjärde statsmakten.
Citera
2022-04-24, 14:46
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Hur vet du att han inte gjort det han skrivit?
Så som du skriver stärker bara misstanken om att du bara utger dig för att vara frun/exfrun, när du egentligen är den äckliga gäddan
Jag kan ju inte svära på att det är så men du förstår väl att jag som mamma till barnen får veta vissa saker?
Citera
2022-04-24, 14:48
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Det räcker med sök på: förnamn bilmodell hundras (bara "stövare") Ratsit så bör du hitta honom. Tror du kommer gilla postortens namn, hehe.

Tillägg: Och postlådeadressen till den förrförra bostadsorten (syns på mrkoll) innehåller också denna fisk i namnet. Ganska kul.

Kan man söka på bilmärke etc på ratsit eller måste man gå igenom vatenda Ruben?
Citera
2022-04-24, 14:49
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HushHoney
Du förstår att du "får respekt" här enbart för att det mest hänger pedofiler och liknande drägg här va?
Det är dom som skriver till dig. Du hade blivit tagen mer seriöst om du yttrat dig om detta någon annanstans än just där pedofilerna hänger.. Klart dom trycker på när du skriver negativa saker om pedofiljägare. 1+1. Förlåt men hade du skrivit ett öppet inlägg om det här hade du fått mitt stöd, men inte såhär.
Så vart skulle va bättre att ventilera? Så du tycker att jag skulle skapa en helt egen tråd? Tror inte att alla här som inte står på dumpens sida är drägg och pedofiler.
Citera
2022-04-24, 14:51
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Nej det tror jag inte. Jag brukar nästan alltid börja med Google för en första "grovsökning" som t.ex. den rad jag skrev ovanför med bil och hund m.m., och sen vid behov övergå till Ratsit, mrkoll, Linkedin, Facebook, Biluppgifter och ev. andra sajter för att få fler jämförbara referenser och ledtrådar.
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-04-24 kl. 15:02.
Citera
2022-04-24, 14:51
Medlem
USK1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Jag kan ju inte svära på att det är så men du förstår väl att jag som mamma till barnen får veta vissa saker?

Som mamma så hoppas jag du tagit det säkra före det osäkra och lämnat honom
Citera
2022-04-24, 14:52
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Så vart skulle va bättre att ventilera? Så du tycker att jag skulle skapa en helt egen tråd? Tror inte att alla här som inte står på dumpens sida är drägg och pedofiler.

Eftersom det är så tydligt vem du är så varför inte ha balls nog att skriva om det öppet på Facebook till exempel? Skriva i 242 gruppen ett öppet ärligt inlägg om en anhörigs perspektiv. När jag läser och ser vilka det är som svarar dig här går det inte att ta seriöst. Denna tråden är helt fucked up
Citera
2022-04-24, 14:52
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Du förstår att du "får respekt" här enbart för att det mest hänger pedofiler och liknande drägg här va?
Det är dom som skriver till dig. Du hade blivit tagen mer seriöst om du yttrat dig om detta någon annanstans än just där pedofilerna hänger.. Klart dom trycker på när du skriver negativa saker om pedofiljägare. 1+1. Förlåt men hade du skrivit ett öppet inlägg om det här hade du fått mitt stöd, men inte såhär.
Äh va du svammlar! Jag tycker det är jätte bra att hon får ventilera här. Och som hon själv skriver är det en helt annan ton här än inne på Facebook. Där skrivs det om att leta upp och döda gäddor och att kontakta anhöriga etc. Där sprids dumpens inlägg via delning i lokala Facebook grupper och på folks profiler.

Det här är väll ett jätte bra ställe att ventilera på.
Jag är långt ifrån gäddkramare och inte heller har jag något emot dumpens metoder, ändå respekterar jag E.86 ty hon har i mina ögon ingenting med sin mans beteende att göra och såklart är det viktigt att hon ska få komma till tals om hon vill det och framförallt bli behandlad med respekt. Hon kan inte stå till svars för vad han har skrivit/gjort.
Citera
2022-04-24, 14:55
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Äh va du svammlar! Jag tycker det är jätte bra att hon får ventilera här. Och som hon själv skriver är det en helt annan ton här än inne på Facebook. Där skrivs det om att leta upp och döda gäddor och att kontakta anhöriga etc. Där sprids dumpens inlägg via delning i lokala Facebook grupper och på folks profiler.

Det här är väll ett jätte bra ställe att ventilera på.
Jag är långt ifrån gäddkramare och inte heller har jag något emot dumpens metoder, ändå respekterar jag E.86 ty hon har i mina ögon ingenting med sin mans beteende att göra och såklart är det viktigt att hon ska få komma till tals om hon vill det och framförallt bli behandlad med respekt. Hon kan inte stå till svars för vad han har skrivit/gjort.

Kan lova dig att om hon hade skrivit ett ärligt öppet inlägg på Facebook hade hon mest fått kärlek och förståelse.
Citera
Medlem
Klickiss avatar
Citat:

OM han har gjort det han skrev angående skötbordet, så kan du omöjligt veta!
Ditt barn kan få svår ångest och själv inte riktigt kunna greppa vad som hänt förrens det är försent.
Citera
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Finns inte så många med hans namn i hans ålder. Och som sagt så förstår du vilken som är rätt när du ser ortsnamnet.

När du söker på ratsit så tryck på sökrutan igen efter du sökt så kan du göra en lite mer "avancerad" sökning.
Citera
2022-04-24, 14:56
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Kan lova dig att om hon hade skrivit ett ärligt öppet inlägg på Facebook hade hon mest fått kärlek och förståelse.
Vad ska hon skriva för jävla inlägg? Vad ska det handla om? Hon är ju här för att diskutera kring hur det är att vara anhörig inte för att bikta sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in