2022-04-24, 14:24
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HushHoney
Då borde du vara extremt tacksam för att din "man" åkte dit med tanke på vilket as han är. Eller hade du hellre sett att något barn blev våldtaget först?

PS. Han är dessutom en av de värsta gäddorna som nappat.
Så han är den värsta fast han faktiskt inte gjort det han skrivit?(som det verkar i utredningen för tillfället)
Jag skulle tycka att dom som faktiskt har utsatt ett barn är värre, men det är ju min åsikt.

Klart jag ville veta vad han håller på med.
Citera
2022-04-24, 14:24
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Exakt vad för brott är det han provocerar fram då?

Min kritik mot dumpen ligger mycket i att just fiskarna provocerat fram gäddor.
Fiskarna är de som direkt tar initiativ till prat om sex osv.

Jag skulle vilja att gäddorna fick chansen att hänga sig själva sas.

Avvakta och låt gäddan styra in snacket på sex och ev möte.

Men då blir det väldigt få gäddor som faktiskt nappar och det vet dumpen om.
Därför vill de provocera in så många som möjligt så att det blir många uthängningar för att tillfredsställa pöbeln och locka svagsinta människor till att finansiera specktaklet.

Det här skulle skötts mycket bättre av tex Lamotte eller Josefsson än de här två missbrukare som egentligen bara flyttar från ett missbruk till ett annat, (lasternas summa är alltid konstant).

Det finns ett namn på det också, brottsprovokation.
Förbjudet i Sverige!
Citera
2022-04-24, 14:26
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Du inser att det lika gärna kan vara en av gäddorna väl?
Ja det gör jag. Jag kan tänka. Men varken det ena eller det andra är verifierat, så tills dess kan man kanske inta ett öppet och, som polisen brukar säga, förutsättningslöst sinne?
Citera
2022-04-24, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Min kritik mot dumpen ligger mycket i att just fiskarna provocerat fram gäddor.
Fiskarna är de som direkt tar initiativ till prat om sex osv.

Jag skulle vilja att gäddorna fick chansen att hänga sig själva sas.

Avvakta och låt gäddan styra in snacket på sex och ev möte.

Men då blir det väldigt få gäddor som faktiskt nappar och det vet dumpen om.
Därför vill de provocera in så många som möjligt så att det blir många uthängningar för att tillfredsställa pöbeln och locka svagsinta människor till att finansiera specktaklet.

Det här skulle skötts mycket bättre av tex Lamotte eller Josefsson än de här två missbrukare som egentligen bara flyttar från ett missbruk till ett annat, (lasternas summa är alltid konstant).

Det finns ett namn på det också, brottsprovokation.
Förbjudet i Sverige!

Ursäkta men är du korkad? Hur många gånger ska man behöva ställa frågan: Exakt vilket brott är det du avser?
Citera
2022-04-24, 14:27
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursäkta men är du korkad? Hur många gånger ska man behöva ställa frågan: Exakt vilket brott är det du avser?

Grooming
Citera
2022-04-24, 14:28
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Så han är den värsta fast han faktiskt inte gjort det han skrivit?(som det verkar i utredningen för tillfället)
Jag skulle tycka att dom som faktiskt har utsatt ett barn är värre, men det är ju min åsikt.

Klart det är värre att utsätta ett barn på riktigt men vem vet vad han gjort?! Och oavsett var hans agenda att faktiskt göra något. Annars skriver man inte sådär och man uppträder inte så jävla nonchalant som han gjorde. Om det stämmer att du är anhörig finns det bättre sätt för dig att ventilera än i denna pisstråden. Du framställs som att du försvarar beteendet och dom enda här som håller med dig är peddolovers som ser sin chans.
Nu har jag ju svårt att tro att du är du, när det som sagt finns bättre ställen att ventilera.
Citera
2022-04-24, 14:28
Medlem
Ålens avatar
Ingen vulkangädda och massa trams och påhopp i tråden … Gick fisket dåligt i helgen eller?
Citera
2022-04-24, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Grooming

Vuxna män som sexchattar med andra vuxna är inte grooming.
Citera
2022-04-24, 14:34
Medlem
Ålens avatar
Tillbaka till vulkanogäddan. Blir det någon sådan i dag tror ni?
Citera
2022-04-24, 14:36
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HushHoney
Klart det är värre att utsätta ett barn på riktigt men vem vet vad han gjort?! Och oavsett var hans agenda att faktiskt göra något. Annars skriver man inte sådär och man uppträder inte så jävla nonchalant som han gjorde. Om det stämmer att du är anhörig finns det bättre sätt för dig att ventilera än i denna pisstråden. Du framställs som att du försvarar beteendet och dom enda här som håller med dig är peddolovers som ser sin chans.
Nu har jag ju svårt att tro att du är du, när det som sagt finns bättre ställen att ventilera.
Ja du har ju verkligen ingen aning om vad han gjort eller inte. Du känner honom inte och du lever inte i skiten som han skapade med sitt beteende. Hans beteende är inte ok oavsett om det bara är ord.

Jag vill ge min syn på saken som anhörig.
Ok vart är det bättre att ventilera? Aftonbladet, expressen, dumpen? Här har jag hela tiden bemöts med respekt. det är bättre ton här inne än i t ex uthäningstråden.det finns några få här som ifrågasätter mig som t ex du. På dumpens sida får man bara skit. Det märks ju i ditt sätt att formulera dig att ingen får säga emot dumpen för då älskar man pedofiler. Logiken i det? Jag är inte här för att tjafsa och vet inte hur jag ska bevisa att jag är jag.
Citera
2022-04-24, 14:39
Medlem
USK1s avatar
Citat:

Hur vet du att han inte gjort det han skrivit?
Så som du skriver stärker bara misstanken om att du bara utger dig för att vara frun/exfrun, när du egentligen är den äckliga gäddan
Citera
2022-04-24, 14:40
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Ja du har ju verkligen ingen aning om vad han gjort eller inte. Du känner honom inte och du lever inte i skiten som han skapade med sitt beteende. Hans beteende är inte ok oavsett om det bara är ord.

Jag vill ge min syn på saken som anhörig.
Ok vart är det bättre att ventilera? Aftonbladet, expressen, dumpen? Här har jag hela tiden bemöts med respekt. det är bättre ton här inne än i t ex uthäningstråden.det finns några få här som ifrågasätter mig som t ex du. På dumpens sida får man bara skit. Det märks ju i ditt sätt att formulera dig att ingen får säga emot dumpen för då älskar man pedofiler. Logiken i det? Jag är inte här för att tjafsa och vet inte hur jag ska bevisa att jag är jag.

Du förstår att du "får respekt" här enbart för att det mest hänger pedofiler och liknande drägg här va?
Det är dom som skriver till dig. Du hade blivit tagen mer seriöst om du yttrat dig om detta någon annanstans än just där pedofilerna hänger.. Klart dom trycker på när du skriver negativa saker om pedofiljägare. 1+1. Förlåt men hade du skrivit ett öppet inlägg om det här hade du fått mitt stöd, men inte såhär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in