2022-04-24, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
en som kaller seg troverdig kan ingen tvile på

Du må gjerne tvile. Etter å ha skummet igjennom 6991 innlegg, fikk jeg et stort behov for å korrigere feilinformasjonen som florerer på dette forumet. Det er min eneste agenda, og jeg er som sagt troverdig.
Citera
2022-04-24, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Det er fullt mulig å få 100% kontroll på mennesker i nær relasjon ved hjelp av penger, trusler, løgn og psykisk terror.
Min teori: Selve drapet er begått av en person, de andre involverte har gitt alibi, fraktet kroppen og vært med på riggingen av kryptosporet. At noen av disse vil «sprekke» underveis er selvsagt også svært sannsynlig. Det er også en mulighet for at kun en person har utført alt alene, men det virker veldig usannsynlig med det man vet per i dag.

La oss si at TH hadde hatt slik kontroll på en person. Hvorfor kunne han ikke fått denne personen til å utføre drapet på AE, mens han selv var i Kina? Denne personen kunne utført en "hit and run" på både AE og "bikkja".

Men han ønsker heller å blande inn 3-4 personer, som helt sikkert har sterke motforestillinger mot å drepe AE. Kun for å lage et idiotisk kryptoopplegg, skaffe alibi, og kvitte seg med liket. Du må vel være enig i at dette ikke høres helt sannsynlig ut?
Citera
2022-04-24, 10:03
Medlem
Citat:
Du må gjerne tvile. Etter å ha skummet igjennom 6991 innlegg, fikk jeg et stort behov for å korrigere feilinformasjonen som florerer på dette forumet. Det er min eneste agenda, og jeg er som sagt troverdig.

Feilinformasjon og lystløgnere er en uting.
Citera
2022-04-24, 10:44
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Win-Win for Tom Hagen, han ble kvitt kona, betalte en symbolsk løsesum for å late som han brydde seg om kona si, og sitter fremdeles igjen med overskudd.

Jeg har vanskelig for å se hvordan han har tapt på dette, ennå, før han blir naglet for alt sammen, da.

Han har tapt troverdigheten sin. Først og fremst overfor publikum, men også gradvis overfor
sine nærmeste, tror jeg nok. Det pinlige NRK-intervjuet burde han spart seg for. Det gjorde
bare vondt verre.
Citera
2022-04-24, 10:46
Avslutad
Citat:
Jeg har ikke lagt merke til at du har korrigert feilinformasjon.
Hva har du korrigert? Dette bør du være litt mer presis med, ellers har 6991 sider "skumming" vært uten nytte.
Nei, du er ikke troverdig Troverdig!
Citera
2022-04-24, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Hva har du korrigert? Dette bør du være litt mer presis med, ellers har 6991 sider "skumming" vært uten nytte.
Hen har spesialsladder og kompetanse til å sannsynlighetsberegne seg frem til fakta og hvem som er GM.

Når du legger til hemmelig kunnskap om hva politiet driver med, ja da er det barer å bøye seg i støvet av respekt.
Her er det bare å sette seg til rette å la fakta og kunnskap flimre over skjermen mens saken blir løst.

Endelig!
Citera
2022-04-24, 11:15
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Hen har spesialsladder og kompetanse til å sannsynlighetsberegne seg frem til fakta og hvem som er GM.

Når du legger til hemmelig kunnskap om hva politiet driver med, ja da er det barer å bøye seg i støvet av respekt.

Politiet har nok vært "hermetisk lukket" for informasjon om etterforskningen siden Braaten/Fossheim-skandalen.

Citat:
Her er det bare å sette seg til rette å la fakta og kunnskap flimre over skjermen mens saken blir løst.

Endelig!

Tipper det ikke kommer et kvekk fra politiet før tiltalen er klar, og nye pågripelser er gjort.
Citera
2022-04-24, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ja, alle selvmotsigelsene og de logiske bristene kommer på løpende bånd.

Da politiet fulgte kidnappingshypotesen var TH opptatt av å ikke betale noe. Det argumenterte han sterkt for:
«Man kan jo ikke betale ut 100 millioner kroner før man er sikker på at hun lever», sa han til politiet.

Men da politiet endret hyptosen og mente dette var et drap, snudde plutselig TH og betalte flere millioner - uten noe livsbevis.

Man er ikke skyldig fordi man kanskje har litt autistiske trekk.
Citera
2022-04-24, 11:53
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
La oss si at TH hadde hatt slik kontroll på en person. Hvorfor kunne han ikke fått denne personen til å utføre drapet på AE, mens han selv var i Kina? Denne personen kunne utført en "hit and run" på både AE og "bikkja".

Men han ønsker heller å blande inn 3-4 personer, som helt sikkert har sterke motforestillinger mot å drepe AE. Kun for å lage et idiotisk kryptoopplegg, skaffe alibi, og kvitte seg med liket. Du må vel være enig i at dette ikke høres helt sannsynlig ut?

Var det ikke noe med at politiet mente at AE egentlig var planlagt tatt ved et tidligere tidspunkt?
Så da kanskje planen var at hun skulle tas når han var i Kina, men så var det noe som skar seg.
Citera
2022-04-24, 12:11
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Jeg har aldri kritisert Rachlew.

Tvert i mot er han en mann som Brøske og hans etterforskere burde lyttet til.

Rachlews fokus på kognitive bekreftelsesfeller er akkurat hva norsk politi trenger.

I Lørenskog-saken har de stort sett bare lett etter opplysninger som støtter antagelsen om at TH er skyldig.

Det samme skjer i denne tråden. Det meste her inne preges av den samme vulgære logikken.

Legg for eksempel merke til hva Jørn Lier Horst sa, da han sist uttalte seg om saken (mai i fjor).

«… den siste utviklingen i Lørenskog-saken tegner et bilde av semiproffe aktører som befinner seg i en gråsone mellom forbrytelser og børs.»

Leter etter ting som peker mot TH sier du.
Kanskje du kan nevne noe som peker bort fra TH da?
Jeg spurte z-z-z om dette, men fikk ikke noe svar. Jeg har egentlig til gode å se at noen av dere som støtter TH har kommet med noen slik liste.
Citera
2022-04-24, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Leter etter ting som peker mot TH sier du.
Kanskje du kan nevne noe som peker bort fra TH da?
Jeg spurte z-z-z om dette, men fikk ikke noe svar. Jeg har egentlig til gode å se at noen av dere som støtter TH har kommet med noen slik liste.
Det har du fått ved en rekke anledninger.
Du og andre har i stedet for å diskutere det på en saklig måte beskyldt folk for å ha en agenda, være TT, få betalt av TH, villede, være klovn, dum osv osv.

Derfor er det ingen som gidder lenger - du har vunnet!
Citera
2022-04-24, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest

Jeg forventet faktisk ikke at Havhest kom til å heie på mine informasjoner og troverdighet i denne saken. Troll, og folk med sin egen private agenda, gjør sjelden det. Det samme gjelder for folk som er skyldige i alvorlige forbrytelser. Vi andre, som seriøst forsøker å finne de riktige svarene i en alvorlig drapssak som opprører alle, har ikke behov for å oppføre oss slik. Hvis du har glede av det, så gjerne for meg, det er ditt valg og ditt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in