2022-04-24, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Har sett eländet. De vill naturligtvis uppfostra sina barn till att bli effektiva Islamistiska soldater i framtiden. Så har man den inställningen så anser iaf jag att man begår ett brott och planerar illdåd mot landet och dess innevånare. Utvisa packet och sjölj bort hjärntvätten ut barn ens hjärnor. Tyvärr så är det nästintill omöjligt efter 3 års ålder att få ordning på sådana ungar.

Många vuxna soldater har dött då då tvekat att skjuta barnsoldater eller trott att barnen inte är en risk.

Det är en av anledningarna till att barnsoldater används.. många tvekar att pumpa dem fulla med bly och slutar som döda själva..

Det du skriver är sant. Då fokuserar man på problemet genom att införa nolltolerans mot att deras vidriga seder och bruk, implementeras i Sverige, under falsk flagg av mångfald och tolerans.

Man delar inte ut medborgarskap som godis. Man ger inte bidrag, pensioner och bostäder till främlingar utan motprestation. Man utvisar folk som begår brott och inte vill lära sig svenska och jobba för brödfödan. Det är faktiskt enkelt. Lika enkelt som att jag inte har hundar i mitt hem, som biter min hand, när det är jag som föder dem.

Att införa polisstat för att politikerna tagit in kriminella och islamister, och straffa svenskarna, är väl ingen lösning?
Senast redigerad av Vresrosen 2022-04-24 kl. 09:38.
Citera
2022-04-24, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det du skriver är sant. Då fokuserar man på problemet genom att införa nolltolerans mot att deras vidriga seder och bruk, implementeras i Sverige, under falsk flagg av mångfald och tolerans.

Man delar inte ut medborgarskap som godis. Man ger inte bidrag, pensioner och bostäder till främlingar utan motprestation. Man utvisar folk som begår brott och inte vill lära sig svenska och jobba för brödfödan. Det är faktiskt enkelt. Lika enkelt som att jag inte har hundar i mitt hem, som biter min hand, när det är jag som föder dem.

Att införa polisstat för att politikerna tagit in kriminella och islamister, och straffa svenskarna, är väl ingen lösning?
Det verkar väl vara den allmänna politiker "lösningen", mer poliser, mer övervakning av medborgarna. etc. Pensionsräddar & kulturberikar -politiken behöver polisstat för att "fungera".
Citera
2022-04-24, 09:47
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Det är därför polisen bör ha tillgång till vattenkanoner, tårgas och gummikulor...

Tyckte du förresten att det var ok när polisen misshandlade pensionärer under fredliga demonstrationer mot vaccinpass?

Polisen fick under "korandemonstrationerna" retirera, fick stora gatustenar langade mot deras huvuden, sina polisbilar kapade och uppbrända...
Frågan du bör ställa dig är varför dessa grupper särbehandlas och stryks medhårs. Att de dessutom använder barnsoldater gör inte saken bättre.

Polisen förlorade slaget. De visade att de inte äger våldsmonopolet när det handlar om invandrare i förorten. Men troligtvis vaknade några Svenssons till och Ebba förstod det och tog bollen från Åkesson.

Svårt att säga när ok. De flesta poliser är nog mer ombord på aldrig. Aldrig skada någon annan. Sedan har vi dock sådana där som inte gick på Södertörn. Poliser som faktiskt ser till att det finns en maktbalans. Men de blir allt färre.
Citera
2022-04-24, 09:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Skadeskjuter vi dem först eller?
Nej, de är tamdjur som vi för till slakt. Tycker du vi ska ta ifrån älgar och rådjur deras frihet och börja hålla dem i fållor för att vi ska slippa skadskjuta dem på jakt? Jag tycker de ska få vara fria och så får vi köpa att alla skott på en jakt inte träffar till 100%.
Citera
2022-04-24, 09:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeavensDevils
Motdemonstranter som inte utövade våld, dvs flertalet.

Nu trollar du va? Har du sett videor från kravallerna? Såg du någon fredlig "motdemonstrant"?
Citera
2022-04-24, 09:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen

Allt det du skriver att man inte ska göra har redan gjorts, men du har kanske sovit under en sten de senaste trettio åren? Frågan som följer blir då: Vad göra när de anfaller polisen? Jo man ger polisen order om att skjuta skarpt.

Tyvärr har EBT backat från detta uttalande nu, liksom den svenska polisen backade från stenkastarna. Men det är så borgare gör. Det är deras modus. Lita aldrig på en borgare. Det är över huvud taget så svenskar gör, och därför är Sverige kört för alltid.
Senast redigerad av Sinestro 2022-04-24 kl. 09:53.
Citera
2022-04-24, 09:51
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Nej, det var inte lika våldsamt som här.

Se så snöflinga, allt är inte värre i svärje även du försöker måla upp en samhällskollaps, vilket inte märkligt då en påhittad kollaps ses som ett stöd för en auktoritär regim. Ska nationen återfödas måste en kollaps finnas.

Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Varför ljuger du?

Lite blemmor, småsår och blåmärken är en del av arbetet, det borde du veta om du arbetat nån gång.
Citera
2022-04-24, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U-T-Less
”– Varför har vi inte 100 skadade islamister, 100 skadade kriminella, 100 skadade upprorsmakare, säger partiledaren.”

Herregud det blir ju 300 skadade! Hon är ju inte riktigt klok, ju!

Nja, en skadad upprorsmakare kan vara både kriminell och islamist.
Då kan vi vara nere på 100 skadade om polisen skjuter omsorgsfullt.

Massaker Morgan mässade.

"Svenska justitieministern om Busch efter påskupploppen: "Hon kritiserar polisen för att inte ställa till massaker, är hon inte klok?""
https://www.hbl.fi/artikel/svenska-kds-ordforande-om-paskupploppen-varfor-skots-det-inte-skarpt/

Din Justitieminister är ju klok och rättvis...
Citera
2022-04-24, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Självklart har hon helt rätt! Hade man gått mot polisen med dragen kniv, så hade de skjutit om man inte lagt undan den och nu haglade stora gatstenar över poliserna.
Just så. Varför tar ingen polis, politiker, journalist eller debattör upp det?

Polisen har samma rätt som vilken medborgare som helst att freda sig mot våld. Punkt. Det kallas nödvärn! Trodde jag alla som gått i småskolan visste.

Men det är som att vi inte kan tänka klart så fort vi diskuterar islam...
Citera
2022-04-24, 09:58
Medlem
Här har Kd ett utmärkt tillfälle att profilera sig mot regeringen och andra konkurrenter, men så kläcker EB ur sig ett synnerligen enfaldigt uttalande i stället för en intelligent analys.
Men vad kan man vänta sig av en person som dillar om ”hjärtlandet”, vad är det i Sverige? Hon kopierar det amerikanska begreppet ”heart-land”, ”heart och ”hjärta” är inte identiska begrepp. Men kanske på EB:s kunskapsnivå?
Citera
2022-04-24, 10:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ehehhas
Nja, en skadad upprorsmakare kan vara både kriminell och islamist.
Då kan vi vara nere på 100 skadade om polisen skjuter omsorgsfullt.

Massaker Morgan mässade.

"Svenska justitieministern om Busch efter påskupploppen: "Hon kritiserar polisen för att inte ställa till massaker, är hon inte klok?""
https://www.hbl.fi/artikel/svenska-kds-ordforande-om-paskupploppen-varfor-skots-det-inte-skarpt/

Din Justitieminister är ju klok och rättvis...

(S) har full panik nu när deras valboskap löper apeshit mitt i valrörelsen

Kommer väl nya bidrag som smörjmedel i sommar så inte boskapen röstar på nyans
Citera
2022-04-24, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Va? Skyttedal är hyfsat nybliven morsa till tvillingar, bor med negersambo nere i Bryssel. Busch hänger väl på Stureplan någon enskild gång, men är nog lättast om man känner hennes kompisar. Margaux hänger väl en del på Stureplan, ställ dig in hos henne först så kanske du kan få till en dejt med polaren Ebba.

Mer intresserad utav Busch. Man kanske skulle gå på något event där hon håller tal, sedan i minglet lägga in en flirt. Men om man lyckas få in dejt och allt går bra och man blir tillsammans med henne. Undrar hur sex fungerar med henne, hon måste ju vara rädd att någon papparazzi står utanför fönstret och filmar. Kommer man bara få till det med filmkväll hemma hos henne? Eller skulle hon våga sig ut till mig?
Senast redigerad av carlydeveloper 2022-04-24 kl. 10:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in