Citat:
Ursprungligen postat av
flaskborste
Har sett eländet. De vill naturligtvis uppfostra sina barn till att bli effektiva Islamistiska soldater i framtiden. Så har man den inställningen så anser iaf jag att man begår ett brott och planerar illdåd mot landet och dess innevånare. Utvisa packet och sjölj bort hjärntvätten ut barn ens hjärnor. Tyvärr så är det nästintill omöjligt efter 3 års ålder att få ordning på sådana ungar.
Många vuxna soldater har dött då då tvekat att skjuta barnsoldater eller trott att barnen inte är en risk.
Det är en av anledningarna till att barnsoldater används.. många tvekar att pumpa dem fulla med bly och slutar som döda själva..
Det du skriver är sant. Då fokuserar man på problemet genom att införa nolltolerans mot att deras vidriga seder och bruk, implementeras i Sverige, under falsk flagg av mångfald och tolerans.
Man delar inte ut medborgarskap som godis. Man ger inte bidrag, pensioner och bostäder till främlingar utan motprestation. Man utvisar folk som begår brott och inte vill lära sig svenska och jobba för brödfödan. Det är faktiskt enkelt. Lika enkelt som att jag inte har hundar i mitt hem, som biter min hand, när det är jag som föder dem.
Att införa polisstat för att politikerna tagit in kriminella och islamister, och straffa svenskarna, är väl ingen lösning?