2022-04-24, 01:01
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Så var det vel også noe om at det skulle betales for oppussing av dette huset?

Ja, husker ikke helt hvor mye oppusningen kostet.
Ser for meg at han har fått huset til spottpris, pusset det opp, og solgt det, og tatt alle pengene selv etter å ha gitt AE denne spottprisen.
Ser ikke for meg at han har delt likt med AE, ihvertfall ikke slik vi har lært oss å kjenne han.
Citera
2022-04-24, 01:03
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Ja, den ektepakten er grusom. Undrer på om han noen gang angrer på hva han har gjort.
Om det plutselig en dag slår inn over han.
Han har vært utspekulert, og gjort slik at ikke Anne skulle kunne komme seg unna han.
Hun var nødt til å bo sammen med han til at hun ble 67, når hun fikk alderspensjon fra NAV.
Fram til den tid måtte hun leve med psykisk og tildels fysisk vold.
Blir som i Jemtland-saken. Hun kom seg ikke unna. Hun måtte spare opp en sum som hun kunne bruke til å stikke avgårde. 30.000 mener jeg at jeg har lest at hun hadde spart opp.
Men Janne ble som Anne, stoppet før den tid.
Svein var muligens også en psykopat-tyrann. Ihvertfall hadde han denne manipulator-delen som jo også TH har.
Voldelig var han også. Sønnen vitnet om at Janne ropte "au" osv.
Svein var også med i FMI som ble ledet av Arne Myrdal. Etter demonstrasjon i Brummundal, var han med å utsatte en innvandrer for grov vold.

Det var verre enn det, eldste sønnen hørte både at mor og far kranglet, og at far skjøt mor.

Så fikk guttungen beskjed om å bare gå opp på rommet sitt igjen.

Dette er "next level shit"
Citera
2022-04-24, 01:06
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Det var verre enn det, eldste sønnen hørte både at mor og far kranglet, og at far skjøt mor.

Så fikk guttungen beskjed om å bare gå opp på rommet sitt igjen.

Dette er "next level shit"

Ja, det er synd i den gutten altså.. han må jo få virkelige traumer, kan ikke skjønne noe annet.
Hører det skuddet, og så ble det stille. Sønnen skriver melding til henne, men får ikke noe svar.
Citera
2022-04-24, 01:13
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ja, det er synd i den gutten altså.. han må jo få virkelige traumer, kan ikke skjønne noe annet.
Hører det skuddet, og så ble det stille. Sønnen skriver melding til henne, men får ikke noe svar.

For å ta det tilbake til "vår" sak, da, så betyr det at det ikke er så vanskelig for en mann å ta livet av sin kone, hvis han føler at det er det han trenger å gjøre akkurat da.
Citera
2022-04-24, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
noen drev i alle fall med ringing, sms og kasting av aehs tlf på formiddagen. Hun snakket også i 92 sek med teh om Halloween, hyttetur og hvor mye lønn gniern ville gi han. Hytteturen som var utsatt ble vel heftig diskutert. Kona til nn og teater var ikke nevnt fordi han slet med tassen og badelampen. Hukommelsessvikt i 3 avhør

Kona til NN stusser nok over 9.10-SMSn fra mobilen til AE der hun bare omtales som "kona".
Plutselig navneløs etter et over 30 års vennskap og sosiale sammenkomster gjennom mange år.
Citera
2022-04-24, 01:20
Medlem
Niffys avatar
Citat:

For ikke å nevne at hun ikke døde av skuddet i seg selv, men måtte bli druknet etterpå, i trauet på gårdsplassen.
På grunn av partiklene som ble funnet i vannet i lungene hennes.

Det er ikke uten grunn at jeg kaller hele denne saken "next level shit"

Man kan liksom ikke finne på det her.

Og det er derfor jeg heller ikke tror noe som helst på at AE plutselig bare ble borte, sånn uten videre.
Citera
2022-04-24, 01:23
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
For å ta det tilbake til "vår" sak, da, så betyr det at det ikke er så vanskelig for en mann å ta livet av sin kone, hvis han føler at det er det han trenger å gjøre akkurat da.

Ja, klassisk skilsmissedrap, ikke noe annet.
Citera
2022-04-24, 01:25
Medlem
Citat:

Og det er derfor jeg heller ikke tror noe som helst på at AE plutselig bare ble borte, sånn uten videre.

I den saken var det jo også snakk om falske SMSer, medhjelper m.m.
Det teateret GM spilte i etterkant er jo også et kapittel for seg selv.
Citera
2022-04-24, 01:30
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
I den saken var det jo også snakk om falske SMSer, medhjelper m.m.
Det teateret GM spilte i etterkant er jo også et kapittel for seg selv.

Å ja, spørsmål om lån av bil, hvordan han tok telefonen hennes med på kjøretur, opp og ned, visstnok for å kjøpe burger, og hvordan han gråt sine modige tårer ovenfor broren til Janne, som kom for å ta seg av barna..

Spar meg...

For ikke å nevne blod i snøen, og hvordan han prøvde å fjerne det med traktor...

Jeg bare... Nei...
Citera
2022-04-24, 01:33
Medlem
Citat:
Å ja, spørsmål om lån av bil, hvordan han tok telefonen hennes med på kjøretur, opp og ned, visstnok for å kjøpe burger, og hvordan han gråt sine modige tårer ovenfor broren til Janne, som kom for å ta seg av barna..

Spar meg...

For ikke å nevne blod i snøen, og hvordan han prøvde å fjerne det med traktor...

Jeg bare... Nei...

Han greide også å kritisere politiet.
Et ikke helt ukjent fenomen for GM...
Citera
2022-04-24, 01:33
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
For ikke å nevne at hun ikke døde av skuddet i seg selv, men måtte bli druknet etterpå, i trauet på gårdsplassen.
På grunn av partiklene som ble funnet i vannet i lungene hennes.

De fleste slike ekteskapsdrap, så er det skilsmisse inni bildet, og at man har med en psykopat å gjøre.
Sånn er statistikken.
Man ser alle tegn på psykopati, og man ser tegn på planer om skilsmisse.
Hadde det vært en reel kidnapping, så hadde de presset på, fremmet livsbevis osv.
Hadde det vært en kidnapping som gikk galt, at hun døde på stedet, så hadde de vel ikke tatt med seg liket, og så prøvd å få penger ut av TH. TH sendte liksom 10 mill for å få livsbevis, noe han aldri fikk.
3 dager før at det skulle være Kriposavhør, eller pjuskeavhør, så sendte TH plutselig melding at han "vil betale", og det til tross for at han aldri fikk noe livsbevis. Absolutt ingenting som henger på greip her.
Og så kommer alle løgnene, selvmotsigelsene og logiske brister fra TH.
Ser ingen som helst tegn på at ikke TH er bakmann eller selve drapsmannen.
Jeg vil bli forundret hvis han ikke blir dømt.
Citera
2022-04-24, 01:38
Medlem
Niffys avatar
Det er vel derfor det er så vanskelig å innrømme for, noen, at de var i ferd med å gå fra hverandre da.

Det er jo alltid det som er det farligste tidspunktet for en kvinne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in