2020-02-12, 20:39
Medlem
Hej. Är på jakt efter en massagepistol, som man nu förtiden ser annonser på konstant. Någon som har testat eller kanske har en hemma? Ska man köpa dom här "kopiorna" på de dyrare varianterna som ligger på 4-6k liksom. Är det värt eller räcker det att lägga 1500-2000 på en tex Hypernordic Hyper Pro som är en kopia av HyperVolt (enligt dom så tillverkas bägge i samma fabrik fast utan logga).
Citera
2020-02-13, 07:11
Medlem
Har ett par polare som köpt såna från wish och dom är helnöjda med sina. Dom kostade runt 800 spänn.
Citera
2020-02-16, 20:36
Medlem
Surcans avatar
Ja vad är egentligen skillnaden på en som kostar 1k och en som kostar 4k? Har hört bra om de för 1k så då kanske de bara är pengar i sjön om man köper en för 4k?
Citera
2020-04-27, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avaro
Hej. Är på jakt efter en massagepistol, som man nu förtiden ser annonser på konstant. Någon som har testat eller kanske har en hemma? Ska man köpa dom här "kopiorna" på de dyrare varianterna som ligger på 4-6k liksom. Är det värt eller räcker det att lägga 1500-2000 på en tex Hypernordic Hyper Pro som är en kopia av HyperVolt (enligt dom så tillverkas bägge i samma fabrik fast utan logga).
Nyfiken, köpte du en hyper pro? Hur var den i såna fall?
Citera
2020-04-28, 09:58
Medlem
Köpte en Flowgun och är helnöjd. Köpt två via wish innan som jag arbetat mig igenom så kändes värt att investera i en bättre! Framförallt ljudnivån och styrkan som är skillnaden enligt mig.
Citera
2022-04-23, 02:32
Medlem
Bizmarcks avatar
Bumpar denna tråd och efterfrågar fler erfarenheter!
Citera
2022-04-23, 21:20
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Bumpar denna tråd och efterfrågar fler erfarenheter!

Kör på denna, Min lillebror hade köpt denna och rekommenderade. Måste säga att jag är otroligt överraskad!
Kostade mig cirka 1000kr med frakt osv, lätt värt varenda krona

https://www.amazon.com/Massager-Perc.../dp/B08CC8XYZJ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in