Citat:
Ursprungligen postat av
Zingo2
Nu har Putins gäng dödat en 3 månaders baby i Odessa. Fyfan!!!!!!
Ändå imponerande att det dröjde så länge.
Just ja jag glömde det är den nya flugan att hata ryssland till varje pris.
Är så tragedikomedi ryssland dödar några tusen civila då är det tal om folkmord och krigsbrott. Men när USA/NATO bombar sönder Irak under gulf och Irak kriget och plockar x hundra tusen barn/civila på köpet då är det inget snack om folkmord och krigsbrott för att de krigar mot de "onda" då är civila offer helt ok.
Sån hyckleri på hög nivå så man nästan hoppas att när ryssland får sin offensiv i rullning och trycker tillbaka Ukraina på reträtt att Ryssland får sådan moment i sin offensiv så hela Ukraina faller
Men tanke på hur dåliga rysslands försörjningslinje fungerar så får de bara bli glada om de lyckas ta östra Ukraina utan allt för mycket förluster.