2022-04-23, 15:53
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Sektmentalitet. Vad anhöriga skall är inte du att bestämma. Klart som fan de anhöriga är arga på gäddan, men de har knappast någon anledning att jubla över Dumpen heller.

Saknar personen läsförståelse och är låst i sina egna åsikter spelar det ingen roll vad man skriver till personen, det går inte fram. Det är som att kommunicera med en vägg. Lite samma som att försöka argumentera mot en religiös fundamentalist, politisk extremist eller en konspirationsteoretiker.

Att anhöriga måste få komma till tals angående det lidande Dumpens metoder åsamkar är en självklarthet, men det kommer knappast att göras på Dumpens egna kanaler.
Citera
2022-04-23, 15:54
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Nej att kontakta myndigheten är meningslöst då det gäddorna gör inte är olagligt. Den enda konsekvensen som har effekt är en social uthängning.
Att bli förbannad på budbäraren är kanske förståeligt men felaktigt. Ansvaret för detta ligger naturligtvis på dom svinen som sitter och trålar på internet efter barn att våldta. Kom ihåg att det är fan så mycket bättre att pedofilen får napp med en vuxen fiskare från dumpen än ett faktiskt barn.

Så du tycker det E.84 och hennes barn blivit utsatta för är ok?
Har du också pundat bort din empati likt Sara och Patrik?
Har du ingen förståelse för att OSKYKDIGA barn drabbas?

Ja deras fader är ett svin men det ska inte lastas barnen, och gäddorna behöver du sannolikt inte vara rädd för.
De enda fisk de hittar är en gammal pundarkärring som utger sig för att vara ungdom.
Närmare ett barn än så kommer de inte komma, barn idag är inte dumma.
Citera
2022-04-23, 15:54
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Nej att kontakta myndigheten är meningslöst då det gäddorna gör inte är olagligt. Den enda konsekvensen som har effekt är en social uthängning.
Att bli förbannad på budbäraren är kanske förståeligt men felaktigt. Ansvaret för detta ligger naturligtvis på dom svinen som sitter och trålar på internet efter barn att våldta. Kom ihåg att det är fan så mycket bättre att pedofilen får napp med en vuxen fiskare från dumpen än ett faktiskt barn.

Jag är inte arg på bara budbäraren ... Så du tycker att det är ok att mina barn ska riskera konsekvenser för deras pappas agerande. Lite svinn får man ta eller vad?
Nu är han inte dömd för nåt vilket också är viktigt att ha i huvudet och han va ute efter mamman, sen i vilket syfte är en annan fråga.

Jag tänker inte försvara honom och han har själv satt sig i skiten. Jag kämpar på att skydda mina barn. Inte så kul när den kommer upp i flödet på deras tiktok/ Youtube. Vissa av deras vänner har sett filmen..

Sen tycker jag också att det är bättre att det är en vuxen och inte ett barn som skriver.
Citera
2022-04-23, 15:56
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Hade han keps på sig vid konfrontationen?

Tycker vi ska sluta forska i användares identiteter, det är tom förbjudet här på flashback och kan rendera I permanent avstängning.

E.84 lär inte vara ensam, många oskyldiga som får sin tillvaro sönderslagen.
Citera
2022-04-23, 15:58
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Jag är självklar arg på honom som satt mig i sitsen jag sitter i. Även om han är ett as så va det ju inte han som la ut en film som hans barns kompisar ser eller hans egna barn. Nog för att han uppenbarligen är korkad men så jävla korkad är han inte.

Samtidigt hade det aldrig hänt om han inte varit pervers och agerat på sina lustar.
Citera
2022-04-23, 15:59
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombolenat
Jag förstår att det är JÄVLIGT jobbigt för er, och ni förtjänar det inte alls. Ni har inte gjort något fel.

Samtidigt så kan jag tycka det är bra att de stoppar förbrytarna innan ännu ett barn blir utsatt, för alla som hängs ut var uppenbarligen fullt beredda att ta sig till platsen och fullgöra ett övergrepp.

Jag är kluven till tillvägagångssättet och lider med dig och dina barn, men jag vet inte vad som är värst.

Hoppas er situation förbättras så snart som möjligt. Tycker speciellt synd om dina barn, men givetvis om dig med. Hoppas verkligen att ni kan ta er vidare så småningom, men det måste vara ett enormt trauma.

Pedofilerna tycker jag inte synd om någonstans. Vissa skärmdumpar är så vidriga att jag blir mordisk.

Jo jag vet, har läst alla skärmdumpar. Det är vidrigt.
Citera
2022-04-23, 15:59
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Tjenis Beckis. Då ser det med andra ord likadant ut nu som då. Dumpen visar de kommentarer och svarar på de kommentarer de vill med andra ord. "Media utan munkavle" var det ja. Jomen, tjena...
Ja man känner igen fenomenet med denna "alternativmedia" nästintill precis lika censurerade och propagandistiska som traditionell media, om möjligt ännu mer.

Dumpen ger ju inte något bred bild alls av den problmeatik de vill uppmärksamma, tänk så enkelt allt blir då.
Citera
2022-04-23, 16:00
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Ja verkligen en viss ironi i det. Tror inte dom förstår vidden av konsekvenserna dessa uthängningar får.

Nu spekulerar jag enbart men har fått intrycket av att de blir bara förbannade på alla som inte stryker Dumpen medhårs. Prata med dem är nog tämnligen lönlöst.

Ur Dumpens synvinkel så har man väl börjat ett projekt där enorm tid, pengar och svett lagts ner så skulle det vara katastrofalt om det visar sig att det man gjort inte leder till något bra i det stora hela. Det vill de såklart inte se, därav aggressionen som blir en försvarinstinkt mot detta. För sanningen åt sidan och du slipper blicka den i ögonen.
Citera
2022-04-23, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Tycker vi ska sluta forska i användares identiteter, det är tom förbjudet här på flashback och kan rendera I permanent avstängning.

E.84 lär inte vara ensam, många oskyldiga som får sin tillvaro sönderslagen.

Ja Sara har t om varit avstängd för just det brottet ett par gånger.
Citera
2022-04-23, 16:02
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Tänk för att jag har en ny gädda. Under projektet "Alla ska fram" har det blivit dags för rebusrunda #4. Dessa rundor har varit mkt lyckosamma hittills med 3 av 3 framgrävda gäddor på tre dagar.

Rebusrunda #4

Följande gädda är den sista av de riktiga grova pedofilerna. Hans förslag om att underlätta penetreringen av ett litet barn med hjälp av matolja har etsat sig fast i många minnen. Idag är det dags att tråden föräras med en rebus kring personens identitet.

https://dumpen.se/2021/12/30/frmfinger-tobbe-letar-smabarn-napp-igen/

Femfinger-Tobbe kallar sig Tobias i den ena chattloggen och Erik47 i den andra. Han skriver tydligt att han fyller 48 i juni, vilket känns trovärdigt. Han uppger också Nyköping som bostadsort. Utöver dessa halvfakta finns inget konkret att gå på, framför allt ingen bil, något som varit till avgörande hjälp senaste dagarna.

Nu lusläser vi ratsit, mrkoll och de andra sidorna på gubbar i 47-årsåldern. Alla ska fram, och idag har turen (eller oturen) kommit till Femfinger-Tobbe. En offentliggjord gädda är en mycket bättre gädda!

Och efter dagens modiga anhöriginlägg av medlemmen E.84 uppmärksammar vi med eftertryck att anhöriga till dessa gäddor hålls fredade i absolut möjligaste mån.

Grymt! Bra val av gädda, här ska vi få till en rebus.

I chattloggen säger han sig ha "5 timmar ner till Lund".
Google maps säger Nyköping-Lund = 5h 16 min

Då dumpen ofta (?) ger oss rätt förnamn så börjar jag undersöka alla tobbar i hans ålder i trakten.
Citera
2022-04-23, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Så du tycker det E.84 och hennes barn blivit utsatta för är ok?
Har du också pundat bort din empati likt Sara och Patrik?
Har du ingen förståelse för att OSKYKDIGA barn drabbas?

Ja deras fader är ett svin men det ska inte lastas barnen, och gäddorna behöver du sannolikt inte vara rädd för.
De enda fisk de hittar är en gammal pundarkärring som utger sig för att vara ungdom.
Närmare ett barn än så kommer de inte komma, barn idag är inte dumma.

Det hela skulle lätt ha undvikits om han inte satt och trålade på internet efter barn att våldta. Nu åkte han dit och får ta konsekvenserna av sitt agerande vilket är bra.
Citera
2022-04-23, 16:08
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Tänk för att jag har en ny gädda. Under projektet "Alla ska fram" har det blivit dags för rebusrunda #4. Dessa rundor har varit mkt lyckosamma hittills med 3 av 3 framgrävda gäddor på tre dagar.

Rebusrunda #4

Följande gädda är den sista av de riktiga grova pedofilerna. Hans förslag om att underlätta penetreringen av ett litet barn med hjälp av matolja har etsat sig fast i många minnen. Idag är det dags att tråden föräras med en rebus kring personens identitet.

https://dumpen.se/2021/12/30/frmfinger-tobbe-letar-smabarn-napp-igen/

Femfinger-Tobbe kallar sig Tobias i den ena chattloggen och Erik47 i den andra. Han skriver tydligt att han fyller 48 i juni, vilket känns trovärdigt. Han uppger också Nyköping som bostadsort. Utöver dessa halvfakta finns inget konkret att gå på, framför allt ingen bil, något som varit till avgörande hjälp senaste dagarna.

Nu lusläser vi ratsit, mrkoll och de andra sidorna på gubbar i 47-årsåldern. Alla ska fram, och idag har turen (eller oturen) kommit till Femfinger-Tobbe. En offentliggjord gädda är en mycket bättre gädda!

Och efter dagens modiga anhöriginlägg av medlemmen E.84 uppmärksammar vi med eftertryck att anhöriga till dessa gäddor hålls fredade i absolut möjligaste mån.

I dumpen.se kommentarsfält kan man läsa en person som skrivit "Fyfan inte trodde man skulle få se sin chef här".
En annan har skrivit "Firman han jobbade på finns inte kvar.

Är det en egenföretagare vi har att göra med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in