2022-04-22, 18:52
  #2905
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Alltså helt ärligt så kan det nog vara läge att klä av sig på usö.
Min erfarenhet i februari var svinvarmt. Vi höll på att koka bort.
Nu ligger dessutom solen på och värmer rejält dessutom, så där kan man nog absolut bli svettig

Så det är så varm alltså. Men vi kan väl får drömma att han inte hann få på pyjamasen.
Citera
2022-04-22, 18:53
  #2906
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Åh nej Linn hann inte klä på alla polarn o pyret pyjamas 😂 så Simme fick köra i kalsonger !!

Haha är det inte dom svettiga jävla mjukisshortsen han gick runt i halva förra sommaren??? Är med på 7/10 bilder på hans insta
Citera
2022-04-22, 19:34
  #2907
Medlem
Nu kan hon inte klaga på att hon inte fått nån förlossningsbricka. Som hon så beklagade sig över förra gången...
Citera
2022-04-22, 19:47
  #2908
Medlem
Nu fick hon fram att hennes turnummer fortsätter vara fyra. Eftersom båda de två större tjejerna är födda den fjärde och bebisen är född i månad fyra. 🙈
Citera
2022-04-22, 20:24
  #2909
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Nu kan hon inte klaga på att hon inte fått nån förlossningsbricka. Som hon så beklagade sig över förra gången...

Det är med Tindra hon beklagat sig över att hon inte fick en bricka. Något som inte ens stämmer. Går man tillbaka till förlossningsberättelsen med Tindra på bloggen så finns där bild på brickan, så detta är något Linn bara hittat på tillsammans med alla andra lögner
Citera
2022-04-22, 22:39
  #2910
Medlem
Vad skrev ni, v 37+2? Hon födde alltså i v 38, fullt gången.
Intressant o se om det blev en igångsättning eller inte efter era spekulationer kring spegeln haha
Simon i kalsonger tror jag bara att Linn ville ha en bild snabbt som attan och S höll på att byta om. Ser ut som han har byxor i stolen när han håller Belle som jag skulle tro är efter puss bilden?
Aja, Belle är väl efter Skönheten och Odjuret..
Citera
2022-04-22, 22:44
  #2911
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotheunknown
Vad skrev ni, v 37+2? Hon födde alltså i v 38, fullt gången.
Intressant o se om det blev en igångsättning eller inte efter era spekulationer kring spegeln haha
Simon i kalsonger tror jag bara att Linn ville ha en bild snabbt som attan och S höll på att byta om. Ser ut som han har byxor i stolen när han håller Belle som jag skulle tro är efter puss bilden?
Aja, Belle är väl efter Skönheten och Odjuret..

Kan mycket väl vara så att Simon tagit av sig tröjan för att kunna ha barnet hud mot hud. Och det är ju uppenbart shorts han har på sig (inte orimligt med tanke på temperaturen i Örebro idag).
Igångsättning har jag svårt att tro att hon fick i vecka 37+2
Citera
2022-04-22, 22:54
  #2912
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Kan mycket väl vara så att Simon tagit av sig tröjan för att kunna ha barnet hud mot hud. Och det är ju uppenbart shorts han har på sig (inte orimligt med tanke på temperaturen i Örebro idag).
Igångsättning har jag svårt att tro att hon fick i vecka 37+2


Tänkte det också.
Tror inte heller på någon igångsättning, men det är Linn vi pratar om, så vem vet
Citera
2022-04-23, 00:12
  #2913
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiissii
Nu fick hon fram att hennes turnummer fortsätter vara fyra. Eftersom båda de två större tjejerna är födda den fjärde och bebisen är född i månad fyra. 🙈
Tänk vilken tur hon har. Hon måste vara världens lyckligaste.
Citera
2022-04-23, 02:19
  #2914
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
Nu när bebis närmar sig vill jag bekräfta de namnen jag gissar på

Belle, Engla, Lucia, Leonie/Leona, Stella, Saga-Lie, Celine/Celina, Dahlia

Kung man är hehe
Citera
2022-04-23, 05:20
  #2915
Medlem
Ännu ett barn som kommer exponeras och användas i syfte för att tjäna pengar. Sorgligt. Hoppas Simon har balls nog att bestämma lite han också och sätta stopp för det.!
Citera
2022-04-23, 07:26
  #2916
Medlem
Kan hon snälla berätta vikt och längd på ungen, om detta också var en liten bebis🥺🥺🥺🥺
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in