Citat:
Ursprungligen postat av
Intotheunknown
Vad skrev ni, v 37+2? Hon födde alltså i v 38, fullt gången.
Intressant o se om det blev en igångsättning eller inte efter era spekulationer kring spegeln haha
Simon i kalsonger tror jag bara att Linn ville ha en bild snabbt som attan och S höll på att byta om. Ser ut som han har byxor i stolen när han håller Belle som jag skulle tro är efter puss bilden?
Aja, Belle är väl efter Skönheten och Odjuret..
Kan mycket väl vara så att Simon tagit av sig tröjan för att kunna ha barnet hud mot hud. Och det är ju uppenbart shorts han har på sig (inte orimligt med tanke på temperaturen i Örebro idag).
Igångsättning har jag svårt att tro att hon fick i vecka 37+2