2022-04-22, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drysin
Ja, sluta sexualisera dem då och skapa perversa lagar om barn.

Fast nu är det ju sådana som du som sexualiserar barn. Så lägg ner rökat och kom ut ur dimman, så kanske du kan föra en någorlunda vettig dialog.
Citera
2022-04-22, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
De tjänar ju pengar på detta, det är skattebetalarna i Florida som förlorar pengar

Men dåså, vad är du ledsen i ögat för då?

Det är väl ändå mest en massa rassar som röstar på Trump i den delstaten, så då borde du väl vara nöjd.

Eller är du lika hjälplös i dina "argument" som vanligt?
Citera
2022-04-22, 23:00
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissgobbe
Men dåså, vad är du ledsen i ögat för då?

Det är väl ändå mest en massa rassar som röstar på Trump i den delstaten, så då borde du väl vara nöjd.

Eller är du lika hjälplös i dina "argument" som vanligt?

Jag är inte ledsen i ögat över detta. Rättade dig bara neutralt.
Citera
2022-04-22, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoChiWin
Nej. Det handlar om att förskolelärare inte ska prata om sina sexuella preferenser, dessutom, varför tycker du att förskolelärare tvunget ska prata om sex med 5-8 åringar? Är du en groomer?
Det är ingen som pratar om sex med 5-8 åringar.

Det perversa här är att sjuka människor skapar lagar om barns "sexualitet". Det är äckligt om något.
Senast redigerad av drysin 2022-04-22 kl. 23:20.
Citera
2022-04-22, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissgobbe
Fast nu är det ju sådana som du som sexualiserar barn. Så lägg ner rökat och kom ut ur dimman, så kanske du kan föra en någorlunda vettig dialog.
Nej det gör jag inte. Jag skapar inte lagar om människors sexualitet, varken vuxnas eller barns.
Citera
2022-04-22, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Jo. Det är exakt det hbtqp+ lärare gör i USA.
Källa på det?
Citera
2022-04-22, 23:35
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Blev det för komplicerat för Flashbacks egen hembrännsdrickande husvagnsnazist nu? Jag är alltså för lagen. Jag använder mig av vedertagna begrepp, du får väl hitta på egna om du känner för det.

Botten opp på Borstahusens camping.
Om det döljer sig ett argument bakom efterblivenheten så får du gärna förtydliga dig.

Varför tycker du det är viktigt att småbarn hjärntvättas med perversioner?
Citera
2022-04-22, 23:42
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Jag har t ex med egna ögon på ett svenskt dagis sett en bok med titeln "Pelle har en Snipa".

Jag håller med dig i stort men just här överreagerar du nog. En snipa är en liten båt så boken om Pelle handlar nog om en äventyrlig skärgårdspojke och hans roddbåt. Kanske det är en spinoff på Saltkråkan? Huvudpersonen där hette ju Pelle eller hur?
Citera
2022-04-22, 23:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Om det döljer sig ett argument bakom efterblivenheten så får du gärna förtydliga dig.

Varför tycker du det är viktigt att småbarn hjärntvättas med perversioner?

Jag har tråden igenom klarlagt att jag är för lagen. Hur många ggr till ska jag behöva repetera detta innan det går in?
Citera
2022-04-23, 00:08
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Tråden handlar ju om lagen, inte vad enskilda individer har gjort. Finns det inga pedofiler på högersidan menar du?
Helt rätt. Detta är en ordningsfråga mest av allt.
Citera
2022-04-23, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syron
Som vanligt har högern ingen koll, speciellt i USA. Skjuter sin stat och sitt parti i foten, men så länge det ger dem cred inför nästa val och de inte personligen förlorar på det så är de nöjda.

Jo, om majoriteten inte vill att en extrem minoritet sexuellt indoktrinerar deras barn så kan det finnas röster att vinna om man förhindrar det.
Smart slutsats du kommer fram till.
Citera
2022-04-23, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Woke + oligarkkapitalism = sant är antagligen det mest logiska som finns. Allt fler människor är woke och är för samkönade äktenskap, jämställdhet, transrättigheter etc. Disneys mål som företag, eller slutmål får man kalla det, är att tjäna pengar. De bedömer att de tjänar mest pengar om de följer opinionen och opinionen är woke, särskilt ju lägre man kommer ner i åldrarna.

Medium har en intressant artikel om detta, den är så klart vinklad och jag väntar mig inte att du ska hålla med om allt som står där men det finns ett par intressanta saker att hämta därifrån

https://medium.com/the-ascent/be-woke-or-go-broke-why-todays-most-successful-companies-take-social-responsibility-seriously-e5bc7c 3baf5a

Egentligen ska "woke" representera "godhet" vilket inte samma människor som har en sådan världsbild brukar identifiera med wall-street (utan snarare vill "occupy wall-street" ) men man ska inte kräva logik kanske av en del personer.

Du kanske har rätt om framtiden samtidigt så finns talesättet "go woke, go broke" så fortfarande borde det kanske vara smartast att inte stöta sig med för många vilket det här exemplet visar på utan istället göra det som ens företag gör istället för att agera politiker (ovalda).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in