Du kan ingenting om hockey. Att du tycker det är tråkigt att ditt lag förlorar och inte klarar av att göra mål det förstår jag. Håll på Färjestad i fortsättningen, då får du anledning att deppa framöver också.
Haha oj en luleå supporter tog illa vid sig. Jag förstår att det inte är roligt att hålla på ett lag som gaddar ihop sig med 5 spelare framför mål. Men vem bryr sig om hur det ser ut. Bara ni vinner eller hur? Fruktansvärt tråkigt lag att titta på.
Haha oj en luleå supporter tog illa vid sig. Jag förstår att det inte är roligt att hålla på ett lag som gaddar ihop sig med 5 spelare framför mål. Men vem bryr sig om hur det ser ut. Bara ni vinner eller hur? Fruktansvärt tråkigt lag att titta på.
Helt riktigt. Vinst betyder allt, att spela bra försvarsspel och kunna göra mål är viktigt för att klara det. Att ni tycker det är tråkigt är extra roligt.
Helt riktigt. Vinst betyder allt, att spela bra försvarsspel och kunna göra mål är viktigt för att klara det. Att ni tycker det är tråkigt är extra roligt.
Självklart. Men just därför hoppas jag Färjestad slår ut er. Sån tråkig antihockey ska inte segra. Förstör allt med hockeyn. Men att du gillar det säger mer om din syn på hockey än något annat. Men kul att du gillar att titta på det
Synd att mäktiga Växjö inte hade en lite fler hela shlbackar för då skulle troligen Växjö inte behövt åka ut i den resultatmässigt jämnaste serien på länge. Därefter skottat upp Luleå i en snövall och lämnat dem där så de fått ta skotern hem. Rögle eller Färjestad skulle vikt ner sig i finalen bara de hörde namnet Växjö precis om de brukar.
Tre kronor symboliserar numera de tre guld som Sam Hallam plockade med Växjö. Tre Guld Växjö. tänk på det varje gång du hör tre kronor.
Nu blev det inte så för pucken hoppade Frölundas väg på ett helt osunt sätt och det ser frölunda ut att få sota för i matchen serien mot Luleå där deras osannolika tur i avgörande lägen är borta. slult. finnito.
Istället blir det att följa lillebror-71 mot björklöven. Trodde ju inte man skulle säga det men blir en win-win. Förlorar HV så kan man mysa åt det. Förlorar Björklöven kan man mysa över att shlklubbarna slipper en helt onödig resa till ödeland.
Senast redigerad av MitchRapp 2022-04-22 kl. 15:27.
Sån tur att storleken på kafferosterier har mindre inverkan på SM-slutspelet i SHL, eftersom i gulddelen av landet förekommer det endast lokala microrosterier.
Oddset inför matchen är liknande torsdagens, till hemmalagets favör 2.00 4.20 3.10
Matchstart 18.30
Rykten säger...
Dennis Everberg kommer troligtvis bli ordförande i PRO Väst, hans ansvarsområde sträcker sig till att sätta på kaffet inför sammankomsterna.
Rögle lika värdelöst dåliga ikväll som de tidigare 3 fighterna. Att de vann serien är helt otroligt så som de spelar, och blir inte bättre när man ser deras mediokra laguppställning.