Citat:
Ursprungligen postat av
Massmedia
Det första fetade: Du verkar väldigt hatisk mot just muslimer.
Det andra fetade: Jag vet ingen annan invandrargrupp i Sveriges historia som varit så stigmatiserade som just muslimer eller personer från Mellanöstern/Norra Afrika (MENA).
Ser du kopplingen....
Utanförskap skapar hat, dels från de som lever i det, dels från lowlifes i majoritetssamhället som skyller sitt eget misslyckande på det.
Däremot vet jag av egen erfarenhet att alla personer av precis vilken bakgrund som helst och från vilken religion som helst presterar exakt lika bra och är precis lika varma och goda personer => givet samma förutsättningar. Detta är totalt vetenskaplig fakta, och kan aldrig motbevisas.
"Stigmatiserade", ja det blir ju så om de inte sköter sig och begår jävelskap, grattis och välkommen till världen. "Däremot vet jag av egen erfarenhet att alla personer av precis vilken bakgrund som helst och från vilken religion som helst presterar exakt lika bra och är precis lika varma och goda personer => givet samma förutsättningar. Detta är totalt vetenskaplig fakta, och kan aldrig motbevisas". Alltså sluta bara trolla. Fram med denna vetenskapliga fakta då... amerikanska högstatusuniversitet kryllar av kineser, du menar att dessa bara har fått "rätt förutsättningar". Det här med arv och miljö är något helt nytt? Att kineser tjänar asbra har inget med deras höga iq att göra, det bara råkar bli så? Så bra att du sitter på den enda rätta sanningen då som inte går att ifrågasätta. Återigen, troll.