2022-04-22, 15:59
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megabajs
Killen muckade bara för att kunna dra in stålar.

Inte ens i juristernas mecka kommer det att hålla.

Däremot skulle han kunna lansera någonslags karriär på det hela. En ny form av jackass där han går runt och irriterar kändisar tills han får spö.
Citera
2022-04-22, 16:01
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sittnerpajas
Här är klippet

Tycker ju givetvis att han förtjänar det, vi måste tillbaka till den gamla skolan. "Talk shit, get hit" är ju en fras och idé som vi rört oss bort ifrån som samhälle, men Mike Tyson har inte hängt med där.

Enligt en nyhetsrapport så var medpassageraren full och slängde även en vattenflaska på Tyson, utöver det som syns i videon.

• Anser ni att han gjorde rätt?
  • Kan man rättfärdiga handgemäng av att bli trakasserad?
  • Vart går er gräns?
1 nej. Han borde ha sagt till personalen att han blir trakasserad.

2 kan man kanske, det beror på, men jag är ett fan av "två fel utgör icke ett rätt"

3 Jag blir mer fruktansvärt förbannad EFTERÅT, inte i stunden... Men har aldrig varit i slagsmål så jag vet verkligen inte hur jag hade reagerat. Ibland knyter man nävarna helt automatiskt...
Citera
2022-04-22, 16:01
Medlem
LeCastles avatar
Han bråkar med Mike Tyson och vägrade lämna honom ifred. Det kallas för ofredande och provokation.

De klippte och filmade även bort en stund så vi vet inte vad idioten gjorde mot Tyson innan han åkte på stryk.

Citat:
Ursprungligen postat av DrKrispo
Vem är galen nog att störa Iron Mike?

Då har man grovt självskadebeteende.
Senast redigerad av LeCastle 2022-04-22 kl. 16:08.
Citera
2022-04-22, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Rätt åt soy-boyn, vilken fjant.
Klart Tyson lackar ur när han stressar han sådär.
Öh en sån jävel går inte att jobba med.

OnT:
Givetvis var det rätt gjort. Någon jävla måtta får det vara.
Citera
2022-04-22, 16:25
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sittnerpajas
Här är klippet

Tycker ju givetvis att han förtjänar det, vi måste tillbaka till den gamla skolan. "Talk shit, get hit" är ju en fras och idé som vi rört oss bort ifrån som samhälle, men Mike Tyson har inte hängt med där.

Enligt en nyhetsrapport så var medpassageraren full och slängde även en vattenflaska på Tyson, utöver det som syns i videon.

• Anser ni att han gjorde rätt?
  • Kan man rättfärdiga handgemäng av att bli trakasserad?
  • Vart går er gräns?

Jävla fittunge. Klart han förtjänar stryk om han slänger prylar och snackar skit om någon han inte känner. Tragiskt att youtube-generationen beter sig så här. De gör vad som helst för uppmärksamhet.
Citera
2022-04-22, 16:29
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Klippet konstigt filmat, klippt och klistrat.

Men som det verkar inget konstigt att Tyson lackade ut. Det allra konstigaste är att den provocerande killen åkte first class !? Är det något som kännetecknar biljetter med den prislappen så är det att slippa sånt drägg.

Hade Tyson velat så hade han slått ihjäl honom, nu ville han inte det så i slutet på filmen ser man honom sitta och flina och visa upp sina sår.

Det är väl tvärt om? Jag festar till det betydligt mer när jag betalat för första klass, och mina medresenärer också vad jag sett. Flygvärdinnorna har mer tolerans för det i första klass också.
Citera
2022-04-22, 17:04
Medlem
karlsoons avatar
Nej man åker förstaklass för att man vill ta det lugnt och och störas av övriga boskapen.
Jävla charterturist.

Man festar liksom inte bara för att man flyger, och man klappar definitivt inte händerna hnär man flyger första klass.
Citera
2022-04-22, 17:22
Medlem
gunnarks avatar
Jag har pratat med en del av mina vänner i USA, 9 stycken, och alla säger att Mike Tyson gör rätt
och lagarna däröver är liksom lite annorlunda än våra i Sverige!

Måste även citera vad en av vännerna sade!

Om du skall gå in i en slagsmål där motståndaren har en bazooka så tar du inte med dig en fredsduva!
Citera
2022-04-22, 17:56
Medlem
geir44s avatar
Staged like stagecoach.
Citera
2022-04-22, 18:01
Avstängd
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Tyson har mitt fulla stöd.

Jag är förvånad att inte personalen ser att passageraren plågar Tyson och tillrättavisar han, får han flyttad från sin plats till en annan.

Det är väldig tur att Tyson håller emot och inte ger något tryck i dom där smällarna.

Detta.
Citera
2022-04-22, 18:37
Bannlyst
Kanske fanns lite vett i den där jävla fyllskallen när den nyktrat till ändå, det här blev jag glad av att läsa.

The San Francisco Police Department told the outlet that two people believed to be involved were detained and that one person was treated for non-life-threatening injuries. They added that the person being treated "provided minimal details of the incident and refused to cooperate further with the police investigation."

https://www.foxnews.com/sports/mike-tyson-felony-charge-airplane-incident-attorney

Edit: Pucktvåa
Senast redigerad av HorBjoern 2022-04-22 kl. 18:45.
Citera
2022-04-22, 18:45
Avslutad
Nja jag tycker han gjorde rätt som tillrättavisade den irriterande fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in