2022-04-22, 14:46
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Vänta här nu... Med dina ledtrådar hittar jag efter en "omvägs" sökning på Facebook en med dennes två mellannamn och efternamn.. Han jobbar på ett dagis i ett grannland? Och är vän med andra med detta efternamn från orten vars namn är så passande...
Ja jäklar! Ser det också nu. Det var ett sammanträffande som heter duga.
Citera
2022-04-22, 14:47
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Utmärkt! Stort tack för den infon.

Kudos också till Raymond-Chow som samtidigt också har luskat fram samma person.

Jag tar mig friheten att skapa en rebus:

Utöver förnamnet som du bekräftade så inleds efternamnet på samma sätt som hos en mycket wass svensk skidåkare som vägrade ta emot Bragdguldet han tilldelades 1980. Vår vän fjällapan firar dessutom dubbelt på nyårsafton.
Jag börjar faktiskt tvivla, jag hittar en person med dennes två mellannamn + efternamn på Facebook med starka kopplingar till samma ort som denna gädda(ede). På facebook står dock en plats i grannland som bostadsort. Men kollar man vänner etc så är dom flesta ifrån "trakten" kring orten i Sverige.

Jobbar på ett dagis i vårat grannland. Kan dock vara två st med samma två mellannamn men verkar ju för bra för att vara sant.
Citera
2022-04-22, 14:51
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Jag börjar faktiskt tvivla, jag hittar en person med dennes två mellannamn + efternamn på Facebook med starka kopplingar till samma ort som denna gädda(ede). På facebook står dock en plats i grannland som bostadsort. Men kollar man vänner etc så är dom flesta ifrån "trakten" kring orten i Sverige.

Jobbar på ett dagis i vårat grannland. Kan dock vara två st med samma två mellannamn men verkar ju för bra för att vara sant.
Ser ganska lika ut i ansiktena men ändå vissa olikheter. Skulle kanske kunna vara kusiner eller släkt på annat sätt.
Citera
2022-04-22, 14:57
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:

Det är två olika personer. Släktskap går inte att utesluta men det gör detsamma. Bara den ene äger en Navara.
Citera
2022-04-22, 15:02
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Det är två olika personer. Släktskap går inte att utesluta men det gör detsamma. Bara den ene äger en Navara.
Okej vad skönt.
Citera
2022-04-22, 15:09
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Lämnar du din grotta överhuvudtaget?
Eller sitter du bara hemma och hatar hela dagarna?

Jag lämnar min "grotta" varje dag. Sedan hatar jag inte Dumpen mer än vad Dumpens förespråkare hatar pedofiler, eller bara män som gillar yngre än 15.

Lyssna på Saras röst när hon konfronterar männen, den är helt mättad av förakt, ilska och hat. Ett osmakligt hat. Att hata män bara på grund av deras sexuella läggning är onaturligt och irrationellt. Att hata hatare är betydligt sundare.
Citera
2022-04-22, 15:15
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Ser ganska lika ut i ansiktena men ändå vissa olikheter. Skulle kanske kunna vara kusiner eller släkt på annat sätt.

Ja faktiskt riktigt skumt ganska lika också som sagt. Vilket ställe att bo på måste vara hålornas håla😁.
Citera
2022-04-22, 15:21
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Och på vilket sätt beter han sig överdjävligt mot sina medmänniskor menar du, har du någon historia med Patrik?

Till exempel när han kallar männen som han och ragatan Sara konfronterar för "jävla gris", "svin", "tomte" och liknande. Eller när han verkligen ger sin fan på att vägra förstå varför männen gör som de gör i de fall de faktiskt försöker ge en förklaring till varför de söker kontakter med barn.

Jag förväntar mig inte att Patrik ska agera terapeut, men han borde ändå lyssna på och försöka förstå dem när de har stake nog att stå för vad de har gjort, och ger förklaringar till varför, istället för att avfärda dem, raljera med dem och förlöjliga dem.
Citera
2022-04-22, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Som sagt…det var inte exakt när denna förändring infördes på Ratsit som var det viktiga här. Jag gissade på ett år, men det kanske är några år sen. Det var ATT det är så här nu, att personer står kvar i tre månader på Ratsit efter att de avlidit. Och tidigare var det inte så, då försvann de inom några dagar. Skit samma om det ändrades för ett år sen eller tre år sen. Nu är det så och vad jag vet står alla som avlidit kvar i Ratsit under tre månader, med tillägget ”XXX registrerades som avliden 20220401”

Vadå "som sagt"? Är du nyvaken?

Har någon av oss hängivit oss åt frågan att rista in exakt tidpunkt? Skriv en lika lång harang om att du är 5:a på bollen istället.

Är ju helt otroligt vad folk är inskränkta o lättkränkta. Vill själva trumma in fakta men hjärnkontoret klappar ihop av att få fakta.

Jisses!!
Citera
2022-04-22, 15:40
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
Till exempel när han kallar männen som han och ragatan Sara konfronterar för "jävla gris", "svin", "tomte" och liknande. Eller när han verkligen ger sin fan på att vägra förstå varför männen gör som de gör i de fall de faktiskt försöker ge en förklaring till varför de söker kontakter med barn.

Jag förväntar mig inte att Patrik ska agera terapeut, men han borde ändå lyssna på och försöka förstå dem när de har stake nog att stå för vad de har gjort, och ger förklaringar till varför, istället för att avfärda dem, raljera med dem och förlöjliga dem.

Håller med om att både han och Sara är dåliga på att lyssna avbryter alltid.
Citera
2022-04-22, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Missbrukare har inte frikort att bete sig som svin och bryta mot lagen, även om det är din heta önskan.

Å va fan vet du om mina önskningar?

Du har helt rätt i den saken. I övrigt verkar du helt torsk på resonemanget. Någonsin hört talas om "orsak och verkan"?
Citera
2022-04-22, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal

Jag måtte ha missat dem men är det många som har haft stake att stå för det eller försökt förklara? Jag är både kass på att räkna och glömsk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in