2022-04-21, 22:28
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
https://twitter.com/dplus_sportse/status/1517203895969325056?s=21

Edvardsen gillar våra ramsor. Snubben är ju overklig.
Han spelade ju i degen förra säsongen, vad är det konstiga i att han, påväg hem från Göteborg, stannar till och kollar sitt gamla lag spela?
Herregud, veva ner lite.
Citera
2022-04-22, 00:55
Medlem
BadSixxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige08
Han spelade ju i degen förra säsongen, vad är det konstiga i att han, påväg hem från Göteborg, stannar till och kollar sitt gamla lag spela?
Herregud, veva ner lite.
Det är inte konstigt alls.
Det som är konstigt är han sjunger med i Bajenramsan 😉

En WM som går till djuu men sjunger för Bajen 🤦🏼‍♂️
Citera
2022-04-22, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
https://twitter.com/dplus_sportse/status/1517203895969325056?s=21

Edvardsen gillar våra ramsor. Snubben är ju overklig.
Slogs för Blåvitt, ville till gnaget, spelar för dif, sjunger för Bajen.

Nu saknas bara att han visar upp en Malmögadd så är cirkeln sluten, haha.
Citera
2022-04-22, 07:24
Medlem
prinsessan-estelles avatar
(Peking Ultras har varit med om en lång resa. Under hela tiden har utveckling av läktarna och läktarstödet till IFK Norrköping haft högsta prioritet och så är det än idag. Curvans välmående framför allt annat.

Vi hoppas på och ser fram emot en ny era där vi alla tillsammans hejar fram IFK till nya segrar. Tack för de här åren!).
Denna text är kopierad från peking ultras facebook sida. Vad ska vi tyda detta som har dom lagts ned?
Citera
2022-04-22, 08:19
Medlem
Vanstertrollets avatar
Stabilt att det låg en lös bult nedanför platsen igår (Degerfors)

Om det inte varit för att jag är en lugn och beskedlig person kunde man lätt plockat upp den och sulat i bakhuvudet på domarn. Fett IG till säkerheten!
Citera
2022-04-22, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet

Om det inte varit för att jag är en lugn och beskedlig person kunde man lätt plockat upp den och sulat i bakhuvudet på domarn. Fett IG till säkerheten!
Många verkar vurma över de gamla idrottsplatserna vi har runtom i landet som är snudd på fallfärdiga och definitivt inte håller den standard som man bör kunna förvänta sig när det handlar om fotboll på elitnivå. Själv är jag rätt mätt på sånt efter åren i superettan.

Värst var Brage borta då publikvärdarna fick ta hjälp av Hammarbys personal på plats för att lyfta bort plankor som lossnat under matchens gång.
Citera
2022-04-22, 08:58
Medlem
prinsessan-estelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Många verkar vurma över de gamla idrottsplatserna vi har runtom i landet som är snudd på fallfärdiga och definitivt inte håller den standard som man bör kunna förvänta sig när det handlar om fotboll på elitnivå. Själv är jag rätt mätt på sånt efter åren i superettan.

Värst var Brage borta då publikvärdarna fick ta hjälp av Hammarbys personal på plats för att lyfta bort plankor som lossnat under matchens gång.
efter 23.30 i denna video kan man se när dom lyfter bort lite plankor https://youtu.be/1N041s-SjZQ
Citera
2022-04-22, 09:29
Medlem
Keldons avatar
Citat:

Jag hittade en 4 dm lång skiftnyckel i solitt järn på publikytan, bakom ena målet i halvtid på Varbergs Arena. Ingen kork till läsken, men tillhyggen i järn, haha.
Citera
2022-04-22, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Jag hittade en 4 dm lång skiftnyckel i solitt järn på publikytan, bakom ena målet i halvtid på Varbergs Arena. Ingen kork till läsken, men tillhyggen i järn, haha.

Haha (ja, jag tillhör dom som gillar fallfärdigt).

Undrar förresten om de fixat "rasmassorna" bakom ena läktaren i Värnamo tills denna säsongen. Förra säsongen var det risk att man kunde ramla ner under staketet och ut i Lagan om man tog ett snedsteg bakom läktaren. Vatten som underminerar mark är liksom inte att leka med, speciellt inte 2 meter bakom en läktare för 1000 pers. En definitiv säkerhetsrisk av det värre slaget, men.. charmigt.
Citera
2022-04-22, 11:54
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadSixx
Det är inte konstigt alls.
Det som är konstigt är han sjunger med i Bajenramsan 😉

En WM som går till djuu men sjunger för Bajen 🤦🏼‍♂️
haha menar ni alltså på fullaste allvar att ni tycker att han sjunger med i bajenramsan? Ni bajare är fan proffsgreppare efter halmstrån på en ny nivå.
Citera
2022-04-22, 12:05
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige08
haha menar ni alltså på fullaste allvar att ni tycker att han sjunger med i bajenramsan? Ni bajare är fan proffsgreppare efter halmstrån på en ny nivå.

Jag ser inga munrörelser.
Citera
2022-04-22, 14:17
Medlem
Någon som vet var Borås rutinerade garde håller hus när PU är på väg att bli utmobbade av en yngre Norrköpingsgrupp? De borde göra sitt för att hålla intakt bland det mest äkta vi har på svenska läktare:

https://ibb.co/XLWKGSF

Men jag vet inte om det kommer hända något, tyvärr. Synd om vänskapen inte är så tight som man fått uppfattningen av. Mer sånt behövs för en levande supporterkultur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in