Citat:
Ursprungligen postat av
Vanstertrollet
Stabilt att det låg en lös bult nedanför platsen igår (Degerfors)
Om det inte varit för att jag är en lugn och beskedlig person kunde man lätt plockat upp den och sulat i bakhuvudet på domarn. Fett IG till säkerheten!
Citat:
Ursprungligen postat av
Tiddlywank
Många verkar vurma över de gamla idrottsplatserna vi har runtom i landet som är snudd på fallfärdiga och definitivt inte håller den standard som man bör kunna förvänta sig när det handlar om fotboll på elitnivå. Själv är jag rätt mätt på sånt efter åren i superettan.
Värst var Brage borta då publikvärdarna fick ta hjälp av Hammarbys personal på plats för att lyfta bort plankor som lossnat under matchens gång.
Citat:
Ursprungligen postat av
Keldon
Jag hittade en 4 dm lång skiftnyckel i solitt järn på publikytan, bakom ena målet i halvtid på Varbergs Arena. Ingen kork till läsken, men tillhyggen i järn, haha.
Haha (ja, jag tillhör dom som gillar fallfärdigt).
Undrar förresten om de fixat "rasmassorna" bakom ena läktaren i Värnamo tills denna säsongen. Förra säsongen var det risk att man kunde ramla ner under staketet och ut i Lagan om man tog ett snedsteg bakom läktaren. Vatten som underminerar mark är liksom inte att leka med, speciellt inte 2 meter bakom en läktare för 1000 pers. En definitiv säkerhetsrisk av det värre slaget, men.. charmigt.