2022-04-22, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Jag tror på ett antiklimax. Möjligen någon c-kändis i något mysko ”vulkaniskt” konst och kulturprojekt vilket uppmärksammats av SVT.

Spänningen stiger ändå inför nästa gädda. Hoppas på storfångst!

Mja, tyglar man sig dvs håller sig nyktert realistisk och "tror" istället för att "hoppas" så tror jag du har rätt. Luktar lite så.
Citera
2022-04-22, 10:23
Avslutad
Nästan de enda som säljer Patriks knark där Greven är män som opererat om sig till kvinnor. Efter ett tag kan det visa sig att de jobbar för polisen.
Små tjejer ja men knappast underåriga. Knark och även små tjejer är egentligen bättre i Amsterdam eller Portugal men folk vill ha kärlek och relationer också, inte bara sex. Nu vill han bli rik och åka dit. Därför driver han sin webbshop och Dumpen. Sara är eldsjälen. Patrik bryr sig inte på ett djupare plan. Han är för gammal för att knega med det och härva runt i Sverige. Han vill sitta i en solstol och ta det lugnt med två små tjejer som smeker honom på kvällen. Förståeligt.

https://stoppapressarna.se/svenskt/patrik-sjoberg-ekonomiskt-utblottad-efter-krisen
Senast redigerad av soonImhappydead 2022-04-22 kl. 10:57.
Citera
2022-04-22, 10:24
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xbaser
"Det är bättre att hålla tyst och bli misstänkt för att vara en idiot än att öppna munnen och undanröja varje tvivel." /Abraham Lincoln

Vad jag kan se pratade vi generellt. Nu går du händelserna i förväg i ett enskilt fall där du rimligen inte har en aning om du inte är närstående. Jag har inte heller någon aning utan uttalade mig generellt utifrån att det förekommer helt enkelt.

På tiden att du införskaffar stödhjul för att ta till dig kunskap. Tjaffsa kan du göra med någon annan om du är ointresserad av realitet.

Inte ovanligt alls att man skippar dödsannons helt nuförtiden, det har blivit vanligare allteftersom papperstidningen tappat sin betydelse.
Citera
2022-04-22, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Inte ovanligt alls att man skippar dödsannons helt nuförtiden, det har blivit vanligare allteftersom papperstidningen tappat sin betydelse.

Så sant!

Men förklara det för Bagdad-Bob.
Citera
2022-04-22, 10:33
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Nei da...
https://dumpen.se/2021/12/19/3933/

Finns han på Facebook?
Citera
2022-04-22, 10:44
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Finns han på Facebook?
Inte vad jag kunnat hitta ännu, men kanske möjligt han finns med annat namn, eller typ förnamn plus något annat.

Ska tilläggas att jag inte är med på Facebook så jag kan bara göra allmänna "offline-sökningar".
Citera
2022-04-22, 10:47
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Inte vad jag kunnat hitta ännu, men kanske möjligt han finns med annat namn, eller typ förnamn plus något annat.

Ska tilläggas att jag inte är med på Facebook så jag kan bara göra allmänna "offline-sökningar".

Ok kan du ge mig ledtråd på efternamn?
Citera
2022-04-22, 10:50
Medlem
Citat:

Han er borte fra forsiden selv om linken din fungerte
Citera
2022-04-22, 10:51
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ok kan du ge mig ledtråd på efternamn?
Där gäddan lurar, är första halvan.
Och går man på fjälltur och snubblar utför en bergskant så kan man falla djup ner i en *** .

Extra ledtråd till det sista: Författaren Jan Arnald är en deckarförfattare med känd pseudonym-> vars efternamn är samma som andra halvan av gäddans efternamn.
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-04-22 kl. 11:03.
Citera
2022-04-22, 10:53
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Ja, Sjöbergs knarkande och alkoholproblem har varit känt länge för dem i utelivet.
Även hans sexresor till Thailand.
Dumpen är hur han kanaliserar sitt eget självhat för att han själv är pedofil.

Det var fan vad du avskyr Patrik har slagit dig i höjdhopp när ni var små eller?
Citera
2022-04-22, 11:00
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Det var fan vad du avskyr Patrik har slagit dig i höjdhopp när ni var små eller?

Säger bara: Sotomayor 2.45

Citera
2022-04-22, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Ja, Sjöbergs knarkande och alkoholproblem har varit känt länge för dem i utelivet.
Även hans sexresor till Thailand.
Dumpen är hur han kanaliserar sitt eget självhat för att han själv är pedofil.

Dumpen är ju minst sagt öppna med vad övergrepp kan leda till för de som blir utsatta. Då är väl "Pundar-Patrik" ett typ-exempel?

Vad är din ursäkt till att du blev som du blev som du framstår som här?

Aha, du vill att Patrik ska lägga ner jakten för att du vill ha fler Patrikar i samhället? Eller du är avundsjuk av en eller flera anledningar?

Snälla, berätta varför du är så bitter på långeman?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in