2022-04-21, 20:00
Medlem
Juneauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Hanna har tappat i vikt. Och Anna har tappat i vikt, men hon är ju skaldjursallergiker så finns väldigt lite för henne att äta på robinson.

Linn ser ju ut att ha gått upp i vikt med den bäbismagen.
2022-04-21, 20:02
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Och jag skiter i att du stör dig på min kommentar och åsikt. Gå och lägg dig besserwisser. Tråden är inget för lättkränkta som dig.
Jag stör mig inte på din kommentar, jag informerade bara dig att kvinnor gör inte allt i sitt liv för att du ska finna dem attraktiva. Om jag trampade på en öm tå är det ditt problem, inte mitt
2022-04-21, 20:03
Medlem
Citat:
Jag stör mig inte på din kommentar, jag informerade bara dig att kvinnor gör inte allt i sitt liv för att du ska finna dem attraktiva. Om jag trampade på en öm tå är det ditt problem, inte mitt

What, det är du som gnäller. LOL Du bestämmer inte vad folk ska skriva och inte skriva om, capish? Besserwissers hör inte hemma här som andra redan påpekat i tråden.

Jag kommer att fortsätta skriva precis vad jag vill, och ja den där tjejen är bra manlig och oattraktiv i formen. En planka utan bröst eller rumpa. Betydligt manligare än Bella som många tyckte var manhaftig. Men stark är hon säkert och ett bra tillskott i sitt lag. Du får nog lämna tråden eftersom det är så känsligt. haha

Angela bromsade faktiskt in sitt lag i några sekunder när hon skulle koppla bort sig. Det spelade nog ingen roll för utgången för Henrik verkade sakta in det blåa laget på slutet. Min högst preliminära gissning är att man kommer att rösta ut Tommie då de andra nykomlingarna är bättre rent tävlingsmässigt. Angela blir nog inte utröstad.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-04-21 kl. 20:28.
2022-04-21, 20:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juneaux
Vet ej om Linn ser större ut, men eftersom hon var lite +vikt innan borde hon vara bland dem som rasar mest i vikt om man lever på kokos, frukt, ris och fisk, och hon verkar inte ha gått ner något alls.
Joel ser också ut att ha tappat i vikt.
2022-04-21, 20:04
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:

Haha
2022-04-21, 20:05
Medlem
Dopys avatar
Citat:
What, det är du som gnäller. LOL Du bestämmer inte vad folk ska skriva och inte skriva om, capish?
Jag har inte sagt något om vad du får och inte får skriva . Är du full?
2022-04-21, 20:06
Medlem
Juneauxs avatar
Citat:
Vet ej om Linn ser större ut, men eftersom hon var lite +vikt innan borde hon vara bland dem som rasar mest i vikt om man lever på kokos, frukt, ris och fisk, och hon verkar inte ha gått ner något alls.
Joel ser också ut att ha tappat i vikt.

Lite så jag tänkte också. Bara efter en vecka så är ju magsäcken som en tennisboll så även om inte fettet försvunnit så borde hon se slankare ut i profil.

Men är ju sällan man ser henne under programmets gång när hon Inte tuggar på något
2022-04-21, 20:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Lite så jag tänkte också. Bara efter en vecka så är ju magsäcken som en tennisboll så även om inte fettet försvunnit så borde hon se slankare ut i profil.

Men är ju sällan man ser henne under programmets gång när hon Inte tuggar på något
Mtp hur många som tidigare blivit allvarligt dåligt pga svälten i robinson så förstår jag att man inte är lika hårda.
Men med hjälpa en dietist som ser till att deltagarna får i sig allt de behöver för att inte svimma, osv, så borde det ända vara tillräckligt lite för att de överviktiga ska gå ner i vikt.
Nu verkar det ju som att de får mat i överflöd
2022-04-21, 20:12
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ser att Elin tillhör kategorin utvikarna på Instagram, nu minskade respekten för henne. lol Läraren Henrik verkar sympatisk men även Tommy.

Desirée är alldeles för tränad, det ser inte ens bra ut när man ser ut som en man. Anna från en tidigare säsong hejade jag på men hon var också en sån övertränad tjej. https://www.instagram.com/p/CQjExqaJKRj/
https://www.instagram.com/p/CR4EBC1J0E_/
vad har du nu ställt till med? inlägget eller kontot är raderat pga av dina kevinnofientliga pervo-värderingar
2022-04-21, 20:15
Medlem
Juneauxs avatar
Citat:
Mtp hur många som tidigare blivit allvarligt dåligt pga svälten i robinson så förstår jag att man inte är lika hårda.
Men med hjälpa en dietist som ser till att deltagarna får i sig allt de behöver för att inte svimma, osv, så borde det ända vara tillräckligt lite för att de överviktiga ska gå ner i vikt.
Nu verkar det ju som att de får mat i överflöd

Jo precis men det är ju det som är hela grejen med robinson. Överleva på en öde ö.
Det har ju blivit för jävla lamt tycker jag.
Samma sak med hanna och philip.
Hanna ba: nä men guuuuu va jobbigt det är att vara isolerad från alla människor runt omkring. Då tänkte jag direkt, hur mycket hänger dom och snackar med kamerateamet?
Fan hela poängen är ju att dom ska vara isolerade på en ö! Philip är den enda sanna robinson snubben. Han stormtrivdes ju!

Edit: när dom var under karantän tänkte jag på.
2022-04-21, 20:30
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jo precis men det är ju det som är hela grejen med robinson. Överleva på en öde ö.
Det har ju blivit för jävla lamt tycker jag.
Samma sak med hanna och philip.
Hanna ba: nä men guuuuu va jobbigt det är att vara isolerad från alla människor runt omkring. Då tänkte jag direkt, hur mycket hänger dom och snackar med kamerateamet?
Fan hela poängen är ju att dom ska vara isolerade på en ö! Philip är den enda sanna robinson snubben. Han stormtrivdes ju!

Edit: när dom var under karantän tänkte jag på.
Jag tror att det har blivit "lamt" eftersom det är ganska sjukt att göra ett tv program där deltagarna svälter till den gränsen att de får fysisk skada av svälten.
Och istället för att göra som jag föreslog, att låta en dietist styra så de lever på svältkost utan att ta fysisk skada, så har man överdrivit så de lever i överflöd.
2022-04-21, 20:33
Medlem
Juneauxs avatar
Citat:
Jag tror att det har blivit "lamt" eftersom det är ganska sjukt att göra ett tv program där deltagarna svälter till den gränsen att de får fysisk skada av svälten.
Och istället för att göra som jag föreslog, att låta en dietist styra så de lever på svältkost utan att ta fysisk skada, så har man överdrivit så de lever i överflöd.

Ja du har en poäng. Men i år känns det ju som att dom blir serverade mat eftersom ingen lägger någon energi på att fiska eller fånga mat.

Dom få gånger man ser det så känns det som att det är för kameran.

Fan hade man haft all tid i världen och ett fiskespö så hade man ju lyckats fånga en fisk iallafall och vilken fest det skulle bli med den på grillen på kvällen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in