Citat:
Ursprungligen postat av
Troverdig
Det forundrer meg at noen tviler på at denne saken vil bli løst. Politiet jobber fortsatt for full maskin, de har allerede samlet viktige indisier og bevis, kryptosporet er glovarmt og TH er fortsatt den eneste hovedmistenkte GM i saken. Mitt tips er derfor at tiltale og forberedelser til rettssak vil skje før sommeren i år🧐
Det forundrer meg ikke at suggesjonen i denne tråden bidrar til at mange nå tror at politiet står foran et gjennombrudd.
Men legg merke til hva som er skjedd.
Det aller meste i denne tråden er basert på en byttehandel mellom politi og forfatterne av boken om Lørenskogsaken.
Her siteres det fra avhør av vitner, inkludert ekteparets nærmeste familie.
Det er umulig å vite hvor selektivt utvalget er.
Hele boken er basert på at idiotiet fant det nyttig å gi forfatterne innsyn i etterforskningen.
Og uansett hvor god anmeldelse politiorganet VG gir boken, er det et faktum at effekten av boken er at idiotiets hypotese styrkes.
Boken fortjener terningkast 3 for stil og tone, men terningkast 1 for mangel på kritisk evne.
Siden denne boken er det ikke skjedd noe viktig i denne saken, som er blitt offentliggjort.
Men dette har vært nok til at «korsfest, korsfest!-gjengen» nå tror seg trygge på at TH snart skal bak lås og slå.
Det kan godt hende det, men jeg tviler.
Først og fremst fordi jeg har tilgode å se at norsk idioti har greid å løse en eneste sak hvor det ikke var opplagt for alle hvem som var den skyldige, og hvor oppgaven var å samle bevis for dette.
I denne saken er ikke TH den skyldige, og da greier dessverre ikke idiotiet å løse saken.
Sorry.