Citat:
Ursprungligen postat av
goseigen
Ja, ja ignorerar då inte dina svar, som kan sammanfattas med att du tycker de behöver dra på sin offensiv.
Har de våldtagit och mördat för få de senaste dagarna?
Ja man kan förstå att du är ledsen.
Berätta lite om vad du egentligen vill göra med Ukrainas folk. Var inte blyg.
Svar och reflektioner angående konstaterade rapporter kring UA:s våld mot befolkningen i öst verkar du tusen gånger om inte bemöta.
Tycker och uppfatta, ok. Jag spekulerar kring deras krigföring. Bra nog?
Lyssna nu kära du, jag har haft min beskärda del av elände och krig.
Personlig, ja jag dra paralleller kring UA /NATO (cia) och deras dolda agenda gentemot Ryssland. Konstigt? Öst =ond väst= snälla?
Gamla DDR gick" med på att "överlämna" till väst 1991 mot att sovjet erkände det samt fick löfte (från NATO/US) att INTE expandera sitt (observera "FÖRSVAR") med hot mot sovjet och öst.
Skriftligen Nej! Det handlade om gamla "sketna" DDR och sovjet- kommunister och fascister... löften, överenskommelser är inte lika med garantier. Där bröt såväl Ryssland, UA o NATO( US) sitt löfte 2014(15)...om inte innan.
Vad Cia sysslat med och hurvida de haft sin nos kring det hela kan du läsa om varsomhelst om du bemödar dig att lyfta din nos och ögon ifrån MSM.
Ledsen? Det kan du ge dig ":% på att jag är. Har du ett hjärta eller vad är det frågan om?
Vad Ryssland gör är att spela sina pjäser, mot NATO, nazis... rätt eller fel. UA är schackbrädan (läs befolkningen).